SuperSur Postad 16 December , 2007 Rapport Postad 16 December , 2007 Hallå, det är så att jag har tänkt ta mitt sportbettande till en lite seriösare nivå och undrar om någon vet av en site som har höga fasta odds på: Hockey (NHL, Elitserien, Superliga, SM-Liiga, Schweiz) Fotboll (England, Italien, Spanien, Frankrike, Sverige, Tyskland, Holland) Basket (NBA) Ptja, det är väll detta ja brukar betta på så om ni vet ngn site som håller hyffsad klass på de mesta så får ni gärna skriva Tack Citera
SuperSur Postad 16 December , 2007 Författare Rapport Postad 16 December , 2007 Kan tilläggas att jag gärna vill ha SEK som valuta. Citera
Bossebo Postad 16 December , 2007 Rapport Postad 16 December , 2007 Om du skall ta sportsbettandet till en seriösare nivå, så skall du inte använda en sida, utan många olika för att kunna hitta högsta möjliga odds för varje match. Det är otroligt viktigt för att få ut mesta möjliga ur varje bett. Min favorit sida, om jag skall välja en: Bet365 De har stort utbud av allt det du skriver och är riktigt bra på livebetting. Svensk valuta har du där oxå När du vill hitta högsta odds för varje match : http://www.betbrain.com Sedan måste jag rekomendera sveriges bästa sportbettingsida med matchtips ifrån folk som verkligen vet vad de pysslar med: http://www.tipszonen.se Citera
Cyntax Postad 16 December , 2007 Rapport Postad 16 December , 2007 Min favorit är Pinnacle. Annars skulle jag rekommendera Unibet, Betsson och BetFair. Tipszonen verkar trevlig. Någon som hänger mycket på BetFairs och 2+2's bettingforum? Citera
Sjogren Postad 16 December , 2007 Rapport Postad 16 December , 2007 Om du skall ta sportsbettandet till en seriösare nivå, så skall du inte använda en sida, utan många olika för att kunna hitta högsta möjliga odds för varje match. Det är otroligt viktigt för att få ut mesta möjliga ur varje bett. Ja precis går inte bara att köra på en sida utan flera. Men Bet365, expekt, pinnacle tycker jag är bra. Sen kan det vara bra att rygga andra, kolla Tipszonen för det finns det några riktigt vassa spelare. Följ dom under ett tag o bilda dig en egen uppfattning o rygga dom om du tycker dom verkar bra o så. Citera
theo Postad 16 December , 2007 Rapport Postad 16 December , 2007 Ja precis går inte bara att köra på en sida utan flera. Men Bet365, expekt, pinnacle tycker jag är bra. Sen kan det vara bra att rygga andra, kolla Tipszonen för det finns det några riktigt vassa spelare. Följ dom under ett tag o bilda dig en egen uppfattning o rygga dom om du tycker dom verkar bra o så. Kan du rekomendera någon "vass" spelare ? Citera
Sjogren Postad 16 December , 2007 Rapport Postad 16 December , 2007 Kan du rekomendera någon "vass" spelare ? Gå bara in på expertspel o kolla deras statisk. Men på expertspel är alla bra. Men det kan vara bra att bilda sig en egen uppfattning om spelen så man inte blint ryggar alla spel. Sen finns det en del duktiga som kör Tusenlappen. Men det kan vara bra att bilda sig en egen uppfattning om spelen.. Citera
Bossebo Postad 16 December , 2007 Rapport Postad 16 December , 2007 Kan du rekomendera någon "vass" spelare ? Shawshank och Zenil Det räcker med deras tips, så går du garanterat plus på din sportbetting! Zenil är jäkligt duktig på basket bla, och shawshank mycket duktig på hockey och fotboll. Skillnaden på tipszonen och tex pokerforum är att det finns inget gnäll, besserwissande och folk som är otrevliga imot varandra. Kanske beror på ålder... Citera
tonkaa Postad 20 December , 2007 Rapport Postad 20 December , 2007 Finns några riktigt intressanta killar som kör sin egna tusenlapp med. Patrik86 som spelar på allt och har visat bra resultat. Galerion är mycket duktig på handboll. Sen finns det fler medlemmar som visat framfötterna. Men experterna är verkligen mycket duktiga allihopa! Citera
Oskarsson Postad 20 December , 2007 Rapport Postad 20 December , 2007 Pinnaclesports är den sida jag har bäst statistik på. Kanske för att jag använder den mest, dvs, stort utbud och bra odds. kolla http://www.oddsnet.com och efter en kille som heter Giacobbo, väldigt bra på svensk sport. Dom bästa får du ofast om du betalar och så får du dom per mail av dom. Har själv nån sån. Citera
Froint Postad 6 Februari , 2008 Rapport Postad 6 Februari , 2008 Som dom flesta säger här använd dig av flera sidor. Ett tips är även att använda http://www.oddschecker.com så hittar du vilket bolag som har bäst odds för det du vill spela på. Citera
Recommended Posts