Boa55 Postad 14 December , 2007 Rapport Postad 14 December , 2007 Jag har ett litet dilemma jag skulle behöva har hjälp med. På "min" pokersida har det börjat erbjudas bananer och eftersom jag spelar ganska mycket och högt så skulle jag verkligen behöva utnyttja detta. För att kunna få bananer måste jag dock regga ett nytt konto men tyvärr har jag ingen klockren identitet att "låna" för tillfället. Jag har en polare som ställer upp men han vill absolut inte att det skall gå några pengar till hans konto, med tanke på skattemyndigheter csn etc. Är det möjligt att han skapar ett konto på pacific och jag sätter in pengar med mitt nyskapade moneybookers konto för att sen göra uttag till detsamma? Godkänner pokersidor att det sker in och uttag till e-wallets med annat namn än kontoinnehavaren? Någon som har någon annan idé om hur detta kan lösas? All input uppskattas! Citera
ElegantBB Postad 15 December , 2007 Rapport Postad 15 December , 2007 Pacific är ju skattefritt! Citera
redlineer Postad 15 December , 2007 Rapport Postad 15 December , 2007 Har pacific rkeback!? Tror inte det ska vara problem, har själv haft ett neteller och gjort insättning o uttag på kompis konto. Citera
Recommended Posts