tarmac Postad 11 December , 2007 Rapport Postad 11 December , 2007 Har kollat runt lite på diverse sajter, o bl.a funnit SnGPT osv osv ... Men ni som har något/några av dessa, vilket rekommenderar ni? vet att det fanns ett par verktyg med "live rådgivare" typ som Calculate'Em osv, bl.a sharkscope's egna som tydligen ska vara precis skräp! =/ Vilket rekommenderar ni, och framförallt varför? Citera
eurythmech Postad 11 December , 2007 Rapport Postad 11 December , 2007 Jag har haft stor nytta av SNGPT, men vad jag förstår så gör SNGWiz i princip allt bättre. Jag har svårt att tänka mig någon anledning att skaffa något annat program. Nu vet jag iofs inte hur prisbilderna ser ut... Citera
tarmac Postad 11 December , 2007 Författare Rapport Postad 11 December , 2007 99 dollars .. det jag saknar som jag vet att nån annan såndär SNG grej har är nog live-analys, men iofs kör man gametime+ över så kan det nog ordna sig iaf? Citera
Max Cady Postad 11 December , 2007 Rapport Postad 11 December , 2007 SNGEGT finns en gratisversion av som jag kört lite med. Numer kör jag SnGWiz (en gammal version) som är superbra! Mycket bättre än SNGEGT! Citera
Octocrab Postad 11 December , 2007 Rapport Postad 11 December , 2007 99 dollars .. det jag saknar som jag vet att nån annan såndär SNG grej har är nog live-analys, men iofs kör man gametime+ över så kan det nog ordna sig iaf? Vad jag vet fuinkar inte Gametime+ med turneringar, bara med cashgames. Du behöver PaHUD Citera
DocLame Postad 11 December , 2007 Rapport Postad 11 December , 2007 Jag kör och gillar SnGWiz. Kan rekommenderas. Citera
Beppe Postad 11 December , 2007 Rapport Postad 11 December , 2007 Hur funkar SnGwiz med HHconverter och SvS? -- EDIT -- Jag drar ner trialversionen och kollar själv förresten. Citera
Recommended Posts