Gå till innehåll

Vägen till highstakes. ett måste!


Grisolle

Recommended Posts

  • Svars 74
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har lyckats med rätt stora saker dom senaste dagarna, jag har inte bara lurat på min farfar en dator jag har även fått han att öpnna ett poker konot. Jag som arbetslös och han som pensionär bildar ett bra team. Han som mest spelat stöt-poker tidigare lärde sig NL hold'em snabbt må jag säga. Vi har lanat dom senaste dagarna, han satte bara in "€2000" och gav sig ut på jakt markerna på nl50 medans jag krigade på på nl20.

 

Vi kommer att dela på 50/50 på lan-vinsten som ligger nära €1500 där han bidrar med €1100 utav vinsten, han chockade mig lite då jag såg han sitta med stackar på över €300 på samtliga 3 bord efter bara 80 minuter spelande. Så det här kommer vi att göra om!

 

Tror att tillsammans med en massa öl och skilighet har vi kunnat komma fram till dom fina resultaten... kommer nog med ett par händer efter ett några timmars sömn!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har lyckats med rätt stora saker dom senaste dagarna, jag har inte bara lurat på min farfar en dator jag har även fått han att öpnna ett poker konot. Jag som arbetslös och han som pensionär bildar ett bra team. Han som mest spelat stöt-poker tidigare lärde sig NL hold'em snabbt må jag säga. Vi har lanat dom senaste dagarna, han satte bara in "€2000" och gav sig ut på jakt markerna på nl50 medans jag krigade på på nl20.

 

Vi kommer att dela på 50/50 på lan-vinsten som ligger nära €1500 där han bidrar med €1100 utav vinsten, han chockade mig lite då jag såg han sitta med stackar på över €300 på samtliga 3 bord efter bara 80 minuter spelande. Så det här kommer vi att göra om!

 

Tror att tillsammans med en massa öl och skilighet har vi kunnat komma fram till dom fina resultaten... kommer nog med ett par händer efter ett några timmars sömn!

 

Haha va, farfar? Detta är för bra för att vara sant nästan!

 

Önskar er all lycka i världen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjabba tjena hallå! Nu säger jag å gammel farfar så ~

 

Då jag tänker tillbaks på den gamla goda tiden då jag var runt 13-14 år var jag nog inte som alla andra. Jag var bästa kompis med min farfar! det gick till och med så långt att jag gick på dejt med en flicka jag var intresserad av och hennes farmor och min farfar var också med, ja vi gjorde i principen allt tillsammans. Det är inget jag skäms över eftersom han är den skönaste snubbe jag känner och vi kommer överens väldigt bra.

 

Aja, back till the old time. Vi brukade hänga i hans stuga på sommrarna. Vi var helt fisktokiga, vi hade ett mål och det var att övegöda grann katten. En dag hade farfar lekt spion och listat ut att brunos katt älskade stekt fisk. Vi drog ut på have då det hade börjat mörkna (22:10) och hittde ett stimm utav abborrar, jag har aldrig igen sett så mkt fisk draget han inte ens hamna i vattnet för än det nappade. Nästa dag var det bara att börja steka! så mkt fisk som vi stekte då alltså tog nästan hela dagen. När det var klart gick vi ut och fångade in katten, tog med han hem och började mata den. Den åt och åt och smart som jag var la jag rått gift i vissa fiskar. Men katten var mat galen och åt upp allt.

 

Nästa dag fann vi katten på gräsmattan död! farfar var nervös och undrade va fan som hade hänt. Jag berättade hur det var, han började skratta och vi begav oss till staden. Köpte en ny katt som var näst intill en kopia utav den döda katten. Bruno han märkte aldrig nått katten lever fortfarande brukar ibland och över och hälsa på för jag gillade verkligen den där katten. Aja, ska komma till saken nu.

 

Igår kändes det som den där kvällen, jag har aldrig mött så mycket fisk, det var samma sak på farfars bord. Vi drog upp 311 fiskar den där kvällen och vi vann €3110 igår! wihiii ska försöka lite på 0.25/0.5 senare. Vi ska slå ihop vårar rullar nu också dom ligger tillsammans nu på €6710 fast då ska farfar ta ut de han satt in också så minus -€2k plus €500 eftersom han har spelat in det mesta.

 

Så jag och farfar har en rulle på €4210 och är närmare highstakes än någonsin <3!

 

undrar bara hur man hittar hh's... om ni inte kan ha överseende eller förstår vad jag skriver så LÄS INTE!

 

 

 

Tack för alla lyckönskningar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjabba tjena hallå! Nu säger jag å gammel farfar så ~

 

Då jag tänker tillbaks på den gammla goda tiden då jag var runt 13-14 år var jag nog inte som alla andra. Jag var bästa kompis med min farfar! det gick till och med så långt att jag gick på dejt med en flicka jag var intresserad av och hennes farmor och min farfar var också med, ja vi gjorde i principen allt tillsammans. Det är inget jag skäms över eftersom han är den skönaste snubbe jag känner och vi kommer överens väldigt bra.

 

Aja, back till the old time. Vi brukade hänga i hans stuga på sommrarna. Vi var helt fisktokiga, vi hade ett mål och det var att övegöda grann katten. En dag hade farfar lekt spion och listat ut att brunos katt älskade stekt fisk. Vi drog ut på have då det hade börjat mörkna (22:10) och hittde ett stimm utav abborrar, jag har aldrig igen sett så mkt fisk draget han inte ens hamna i vattnet för än det nappade. Nästa dag var det bara att börja steka! så mkt fisk som vi stekte då alltså tog nästan hela dagen. När det var klart gick vi ut och fångade in katten, tog med han hem och började mata den. Den åt och åt och smart som jag var la jag rått gift i vissa fiskar. Men katten var mat galen och åt upp allt.

 

Nästa dag fann vi katten på gräsmattan död! farfar var nervös och undrade va fan som hade hänt. Jag berättade hur det var, han började skratta och vi begav oss till staden. Köpte en ny katt som var näst intill en kopia utav den döda katten. Bruno han märkte aldrig nått katten lever fortfarande brukar ibland och över och hälsa på för jag gillade verkligen den där katten. Aja, ska komma till saken nu.

 

Igår kändes det som den där kvällen, jag har aldrig mött så mycket fisk, det var samma sak på farfars bord. Vi drog upp 311 fiskar den där kvällen och vi vann €3110 igår! wihiii ska försöka lite på 0.25/0.5 senare. Vi ska slå ihop vårar rullar nu också dom ligger tillsammans nu på €6710 fast då ska farfar ta ut de han satt in också så minus -€2k plus €500 eftersom han har spelat in det mesta.

 

Så jag och farfar har en rulle på €4210 och är närmare highstakes än någonsin <3!

 

undrar bara hur man hittar hh's... om ni inte kan ha överseende eller förstår vad jag skriver så LÄS INTE!

 

 

 

Tack för alla lyckönskningar!

 

 

:-) :-) :-) Fantastiskt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja!

 

Drog hem till farfar idag. Och han höll på att packa sina resväskor, han ska nämligen ner(?) till Gran Canaria ett par veckor. Jag bestämmde nyss att jag kommer att följa med honom. Så det kommer att bli ett par veckors uppehåll från dagboken & pokern men jag lovar att det mer skall komma.

 

Tror att inte min poker klient sparar hh's det är lite små tråkigt eftersom då skulle jag kunna lägga upp händer som skulle klassas som osannlikt svåra gåtor. Hur jag spelar, mina motståndare, varför händer deta ena och andra. Ja du jag själv vet nästan inte det.

 

Sen tänkte jag bara berätta att min dubbel dejt med farfar, farmor (?) och den vackra flickan gick rätt bra, inte för mig utan för farfar. Dom har varit gifta sedan 3 år tillbaka inte med flickna utan farmorn. Men idags läget bor hon på Gran Canaria så vi lär träffas inom en snar framtid. Vet inte om det var hennes farmor eller mormor men det var en tjej i alla fall ;-)

 

Har inte hunnit att spela någon poker sedan sist. Vet inte om farfar gjort det heller, antar inte de då hans batteri var dött då jag kom förbi (han har en bärbar). Han verkar ju inte veta att man kan ladda den eller ha kabeln i då han använder den. Men vem vet han kanske ligger i sängen och kollar porr hela natten.

 

Sen vet jag inte om ni är seriös eller inte med det ni skriver. Hursom helst tycker jag att det är roligt att det finns någon som läser dagboken, och om den uppskattas är det ännu roligare.

 

Så ett stort tack till er!

 

// , ,

(*_* )

( ..... )~

'' ''

(Tro det eller ej, men detta ska föreställa en gris! )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...