eurythmech Postad 7 December , 2007 Rapport Postad 7 December , 2007 Jag vaknade nyss från en märklig dröm... Jag var tillsammans med företrädelsevis gamla vänner och bekanta från högstadietiden amerikansk soldat under andra världskriget. Vi var inbjudna på bankett och tävlingar i något tyskt kråkslott. Det var alltså någon form av mini-OS där fred rådde mellan oss (vi var några hundratusen soldater i slottet, tyskarna mångdubbelt fler) under tävlingarna. Det tyskarna inte visste var att vi inte bara tänkte vinna tävlingarna, vi tänkte dessutom låta bli att lämna tillbaka trofén. Den skulle med tillbaka till Storbritannien. Tydligen var den viktig. Den stora majoriteten av oss skulle dö under natten och nästa dag. Det gav viss ångest. Robban S figurerade flitigt i drömmen, lite märkligt då vi aldrig var bra vänner. Han fotade häftiga blixtfenomen på himlen med sin mobilkamera. Han berättade dessutom om sin flickvän, som var en blandning av två stycken Elin jag känner till, samt någon tjej jag sett på bild på nätet. Kontentan var att hon var begåvad med en fantombyst utöver det vanliga. Citera
thestonk Postad 7 December , 2007 Författare Rapport Postad 7 December , 2007 Jag vaknade nyss från en märklig dröm...Jag var tillsammans med företrädelsevis gamla vänner och bekanta från högstadietiden amerikansk soldat under andra världskriget. Vi var inbjudna på bankett och tävlingar i något tyskt kråkslott. Det var alltså någon form av mini-OS där fred rådde mellan oss (vi var några hundratusen soldater i slottet, tyskarna mångdubbelt fler) under tävlingarna. Jäklars vilket stort slott. Det är annat än en stuga i skogen. Och mobilkamera? Wow. Senaste sjuka drömmarna: Att eury jobbar stenhårt i helgen och lägger sitt tiotusende i denna tråd. Att en student sitter och löser sudoku på första bänkraden istället för att lyssna på mig. Eller vänta, det drömde jag ju inte Citera
eurythmech Postad 8 December , 2007 Rapport Postad 8 December , 2007 Just när jag ska lägga det tiotusende så kommer säkert nån moderator radera bort nån tråd där jag har 70 inlägg. Känner det på mig. Tycker för övrigt det är sjukt att lärare i gymnasieskolan (skola som skola?) har rätten att ta ifrån elever mobiltelefoner (eller sansade borgarna sig?) emedan sodokun tillåts härja fritt! Citera
Recommended Posts