Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Och padde det vänder, säg till när du är sugen på lir så sitter jag gärna med och delar med det lilla jag kan om Cg etc:) Eller om du bara vill chilla så vet du att du är mer än välkommen :-D

 

Haha grymt sjyst, just cg spelet ligger jag nog väldigt långt efter i tyvärr... Trillar nog över inom kort ska du se :)

 

det e inte gg för att man gular, det har vi alla gjort. u'll be back :)

 

Jo det tror jag nog, känns ju bara så fruktansvärt hopplöst just atm såklart.

 

Vafaan enda dagboken man läser..hoppas det vänder kompis

 

Ty, jo det hoppas jag med (= gl själv!

 

Väldigt tråkigt att höra :-(

Ta en paus och hitta suget och gå ner och ge pirogen en match på dom lägre nivåerna

 

Äh kommer aldrig orka racea på 10€ nivån, pirren är ju omänsklig vafan. Ska överväga att byta nätverk helt till något med bättre sng-action och undvika super turbo.

 

du kommer igen :h:

 

Ty (= Kan du shippa över bankkonto nr någon gång eller? :)

 

fan vad tråkigt att höra.

 

tror absolut du har potential att vända detta!

 

:h:

 

Tack fan, hoppas pausen gör sitt (=

 

Du kommer igen paddan! work it! :h:

 

Will do my best shahin!

 

riktigt trisst att höra.. Men som alla andra så kommer du komma tillbaka, bara börja kämpa

 

Ska försöka! Lite updates på hur det gått för dig post klonk?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FAn va tråkigt att det går ont för dig chiefen, men det är bara att kliva upp på hästen igen.

http://existenz.se/out.php?id=17312

 

Hehe, den där har hjälpt mig genom dessa svåra tider.

 

Trist helt klart. Du verkar vara en skön snubbe. Kriga på så ska du se att det vänder. GL.

 

Ty, det ordnar sig alltid (=

 

Kan inte säga annat än +1 på resten.

 

gogogo !

 

You can do it :-)

 

(=

 

In before lock?

 

Näe, skämt åsido. DET VÄNDER!

 

Den här är atm ämnad för både dig och shahin...

 

Haha snyggt!

 

Gl i fortsättningen Padrinos med vad du än bestämmer dig för att göra. Hoppas innerligt du ger det en chans till om du känner att det är värt det. Vi är många som stöttar dig!

 

Tack, känns bra som fan att veta!

 

Undvika super turbo.. där tror jag du har lösningen.

Provade som du vet på det där lite när jag var ny på entraction men det är ju bara lotto och vem som helst kan vinna. Kör på vanliga turbo istället så är jag helt övertygad om att du är vinnande spelare

 

Kanske, men anser det endast vara en bankrulle fråga egentligen. Så ja, jag kommer att undvika superturbos till att jag antingen anser att jag är properly rullad och att det är större förväntat värde i att racea i dessa än att spela någon annan spelform för mig.

 

Om jag var du skulle jag sluta spela SnG. Ta paus tills du känner dig laddad. Kliva ner till NL50. bestämd dig för att vinna 10 inköp t.ex där sen kliva upp till NL100. Viktigaste i ditt läge är att faktiskt börja vinna inte att vinna mycket..

 

Det har du antagligen väldigt rätt i, allt har ju bara känts totalt omöjligt på senaste och ett par gröna resultat skulle gjort att allt kändes helt annorlunda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har haft en dålig klump i magen av hur dåligt läge jag har det ekonomiskt just nu, eller har som sagt en del undansparat men inga pengar på ingång liksom. Funderat mycket på hur jag ska göra med pokern också, tror jag börjat komma fram till en bra lösning så ni kanske inte sett det sista av mig än :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har haft en dålig klump i magen av hur dåligt läge jag har det ekonomiskt just nu, eller har som sagt en del undansparat men inga pengar på ingång liksom. Funderat mycket på hur jag ska göra med pokern också, tror jag börjat komma fram till en bra lösning så ni kanske inte sett det sista av mig än:)

 

I say let's go (= den här dbn är A+ så fortsätt! Hoppas att det löser sig med ekonomin och allt däromkring. Vet hur det är när man blir tvungen att leva på sparade pengar och det är en riktigt jobbig känsla. Best wishes

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har haft en dålig klump i magen av hur dåligt läge jag har det ekonomiskt just nu, eller har som sagt en del undansparat men inga pengar på ingång liksom. Funderat mycket på hur jag ska göra med pokern också, tror jag börjat komma fram till en bra lösning så ni kanske inte sett det sista av mig än :)

 

Kan ju knappast vara några problem för dig att fixa stejk?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I say let's go (= den här dbn är A+ så fortsätt! Hoppas att det löser sig med ekonomin och allt däromkring. Vet hur det är när man blir tvungen att leva på sparade pengar och det är en riktigt jobbig känsla. Best wishes

 

Kanske inte så kul på senaste tho :) Jajo, det är inge vidare men hoppas det löser sig snart som sagt.

 

Kan ju knappast vara några problem för dig att fixa stejk?

 

Tar det som en komplimang :) Får som sagt se hur det blir

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske inte så kul på senaste tho :) Jajo, det är inge vidare men hoppas det löser sig snart som sagt.

 

 

 

Tar det som en komplimang :) Får som sagt se hur det blir

 

Kanondagbok detta så kämpa på, kanske byta spelform och ta hjälp

av alla kanoner du känner om det behövs. Ligg lågt med klädinköpen

också..skojar bara

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanondagbok detta så kämpa på, kanske byta spelform och ta hjälp

av alla kanoner du känner om det behövs. Ligg lågt med klädinköpen

också..skojar bara

 

Får se om de orkar med en donk som mig, annars får man väl investera i en coach antar jag (=

 

 

Blir en lugn fredag imorgon, ska bli förjävla skönt. Känner mig fortfarande trasig efter förra helgen med kryssning osv. Blir till att fira polarn med middag och utgång i stan för en gångs skull, jävlar va skönt!

 

Förövrigt så suger det att min 14-åriga lillebror är tusen gånger så vältränad som mig. Funderar på att börja köpa ut öl åt honom så att han får smaka på samma fysiska nergång som en annan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stod i duschen och tänkte tillbaks på mina dusch-sessioner i Malta. Första var liksom kall och jävlig utan möjlighet att ändra temp så jag bytte till det större badrummet nästa gång det begav sig. Allt går fine, lite kallt men OK liksom, tills vattnet goes banans och i stort sett börjar koka på en sekund, återigen utan möjlighet till konfiguration och det vägrade ju ge sig! Så jag stod där helt intvålad och med klar brännande smärta över hela kroppen i ca 20 min innan jag gav upp och fick sänka mig till att blöta en handduk och torka av mig lite åt gången. Gjorde ont som fan och tvålen gick aldrig bort så kliade hela jävla kvällen :( Ingen ville höra på mina beklagelser heller pga något löjligt bluffpoker-parti... Så om ni tyckte att jag luktade illa under de två veckorna var det pga att jag var löjligt misstänksam mot de där jävla duscharna och tog bara 2-minuters duschar på sin höjd efter det.

 

Nu uppskattar man iaf en normalvarm dusch här hemma :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Usch nämn inte ens gym tack... Ovanpå den tunga pokerperioden så är man inne i en TUNG fysisk svacka.. Fått ett par kommentarer lately som hintar om att det kanske är dags att gå tillbaks till att leva lite healthy igen, tex när sexyterran på Malta tokfull i taxin hem: "Men Micke, vad väger du? Det måste ju vara över 115kg va?" (Paraphrasing obv, kanske t o m var under en lodden thinks, var ju alkohol inblandat som sagt) Iaf så väger jag 82kg, men kära Mårten var ju fullt seriös så det kändes sådär :)

Även fått höra ett antal "Fan va biffig du börjar bli igen, tränat mycket på senaste eller?". Normalt sett skönt att höra om man nu actually hade tränat och inte bara varit soffpotatis i >9 månader typ. Nej ATL fysiskt ger mig lite ångest, ska sätta upp lite mål med min gamle träningspolare och se om man kan motivera sig på så sätt att styra upp sig lite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stod i duschen och tänkte tillbaks på mina dusch-sessioner i Malta. Första var liksom kall och jävlig utan möjlighet att ändra temp så jag bytte till det större badrummet nästa gång det begav sig. Allt går fine, lite kallt men OK liksom, tills vattnet goes banans och i stort sett börjar koka på en sekund, återigen utan möjlighet till konfiguration och det vägrade ju ge sig! Så jag stod där helt intvålad och med klar brännande smärta över hela kroppen i ca 20 min innan jag gav upp och fick sänka mig till att blöta en handduk och torka av mig lite åt gången. Gjorde ont som fan och tvålen gick aldrig bort så kliade hela jävla kvällen :( Ingen ville höra på mina beklagelser heller pga något löjligt bluffpoker-parti... Så om ni tyckte att jag luktade illa under de två veckorna var det pga att jag var löjligt misstänksam mot de där jävla duscharna och tog bara 2-minuters duschar på sin höjd efter det.

 

Nu uppskattar man iaf en normalvarm dusch här hemma :)

 

Mötte samma scenario på duschen på nedervåningen. Först kallt, och sedan skållhett. Maltesiska vattnet balanserar sin range extremt mycket. Nötduschen skulle tydligen vara den vid poolen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol, farsan som varit på ett par Malta-liknande pokerresor frågade om det var några sköna vadslagningar och så kom Sörens uteblivna köttvad upp och farsan kollade mest konstigt på mig. 1,5kg kött? Jajo jobbigt för en normal person men han brukade tydligen hänga med en normal sizead polare som hade som standard 6-8 hawaii-pizzor per sittning :shock:

 

Låter som en gammal fiskehistoria från gamla krutfarsan men skulle inte förvåna mig samtidigt.. Hört ett par sjuka mat-storys från hans gamla gäng :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Usch nämn inte ens gym tack... Ovanpå den tunga pokerperioden så är man inne i en TUNG fysisk svacka.. Fått ett par kommentarer lately som hintar om att det kanske är dags att gå tillbaks till att leva lite healthy igen, tex när sexyterran på Malta tokfull i taxin hem: "Men Micke, vad väger du? Det måste ju vara över 115kg va?" (Paraphrasing obv, kanske t o m var under en lodden thinks, var ju alkohol inblandat som sagt) Iaf så väger jag 82kg, men kära Mårten var ju fullt seriös så det kändes sådär :)

Även fått höra ett antal "Fan va biffig du börjar bli igen, tränat mycket på senaste eller?". Normalt sett skönt att höra om man nu actually hade tränat och inte bara varit soffpotatis i >9 månader typ. Nej ATL fysiskt ger mig lite ångest, ska sätta upp lite mål med min gamle träningspolare och se om man kan motivera sig på så sätt att styra upp sig lite.

 

Ta med mig:(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Usch nämn inte ens gym tack... Ovanpå den tunga pokerperioden så är man inne i en TUNG fysisk svacka.. Fått ett par kommentarer lately som hintar om att det kanske är dags att gå tillbaks till att leva lite healthy igen, tex när sexyterran på Malta tokfull i taxin hem: "Men Micke, vad väger du? Det måste ju vara över 115kg va?" (Paraphrasing obv, kanske t o m var under en lodden thinks, var ju alkohol inblandat som sagt) Iaf så väger jag 82kg, men kära Mårten var ju fullt seriös så det kändes sådär :)

Även fått höra ett antal "Fan va biffig du börjar bli igen, tränat mycket på senaste eller?". Normalt sett skönt att höra om man nu actually hade tränat och inte bara varit soffpotatis i >9 månader typ. Nej ATL fysiskt ger mig lite ångest, ska sätta upp lite mål med min gamle träningspolare och se om man kan motivera sig på så sätt att styra upp sig lite.

 

Hahahahaahhaha. Mårten upp i dagen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta med mig:(

 

Du är ju biff på riktigt ju :(

 

 

Lyckad fredagskväll med familjen. Bjöds på gott kött osv så man åstadkom en köttkoma och däckade ynkligt framför tvn i fåtöljen i en ynklig fosterställning som just nu ger otrolig nackvärk. Lyckades inte ens se klart mitt första Idol-avsnitt för året men hann se hypade Tove iaf, sjukt charmig tös men kommer inte ihåg hur hon sjöng obv..

 

Så vad fan ska man göra nu tokpigg med 3½h sömn i kroppen? Nu hade ju liksom varit ännu ett sånt där ypperligt tillfälle att inte vara gul....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...