padrinosftw Postad 11 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 September , 2009 Mitt tiltgarv ju, ofta det är youtubat Såg wsop inatt btw, sjukt vad dåligt PH spelar.. Ge mig Ivey på tv-bordet nästa vecka plz! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 11 September , 2009 Rapport Share Postad 11 September , 2009 Mitt tiltgarv ju, ofta det är youtubat Såg wsop inatt btw, sjukt vad dåligt PH spelar.. Ge mig Ivey vid mitt köksbord nästa vecka plz! fyp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 11 September , 2009 Rapport Share Postad 11 September , 2009 Alltså Frisörens jävla klipp... Mår lite illa men sitter och garvar rakt ut fortfarande, av ren reflex obv då det är det sjukaste någonsin. Sen att polarn ligger och spyr fortfarande efter fem minuter gör det så sjukt roligt för mig, finns inget bättre än när någon spontanspyr imho Alltså spydde han på riktigt? Får hålla med om att det var oerhört vidrigt. Såna gånger man tycker han blev oerhört badbeatad för att han inte foldades rakt av sas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 11 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 September , 2009 Alltså spydde han på riktigt? Får hålla med om att det var oerhört vidrigt. Såna gånger man tycker han blev oerhört badbeatad för att han inte foldades rakt av sas. Yup, inte lite heller, har inte garvat så mycket på länge Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 11 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 September , 2009 Game # 1354796445 - Texas Hold'em No Limit 150/300 - Table "EUR 50+4 Super Turbo Sit Go 6659471 1" Game ended 2009-09-11 16:40:17 GMT+01:00 Players: ERGYN (5 655,00 in seat 2) mafinisNoIQ (2 215,00 in seat 3) lyon83 (1 130,00 in seat 5) Dealer: mafinisNoIQ Small Blind: lyon83 (150,00) Big Blind: ERGYN (300,00) ERGYN was dealt: - mafinisNoIQ All-In (2 215,00) lyon83 All-In (980,00) ERGYN Call (1 915,00) Flop - - Turn - - - River - - - - ERGYN shows: - (high card ace) mafinisNoIQ shows: - (a pair of nines) mafinisNoIQ wins: 2 170,00 side pot (with a pair of nines) lyon83 shows: - (a straight, five high) lyon83 wins: 3 390,00 main pot (with a straight, five high) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 11 September , 2009 Rapport Share Postad 11 September , 2009 du har iaf fin avatar...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 11 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 September , 2009 du har iaf fin avatar...... Det var ett jäla tjat om avatarer (korrekt pluralform?) på senaste =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 11 September , 2009 Rapport Share Postad 11 September , 2009 du byter ju så ofta så var tvungen peppa dig på ha kvar denna.. lill jon går också bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 11 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 September , 2009 Allt är en dans på rosor (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 11 September , 2009 Rapport Share Postad 11 September , 2009 Din avatar är typ äckligare än min. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 11 September , 2009 Rapport Share Postad 11 September , 2009 Din avatar är typ äckligare än min. NEj Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 11 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 September , 2009 Din avatar är typ äckligare än min. Försök inte ens, byt bara avatar och var tyst maybe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 11 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 September , 2009 Kan inte folk som läser här säga när de har spelat mot mig bara, får ju hela tiden needles från pfare som jag möter utan att veta vilka det är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 11 September , 2009 Rapport Share Postad 11 September , 2009 NEj Försök inte ens, byt bara avatar och var tyst maybe Noobs! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 11 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 September , 2009 Noobs! Bra db atm Parkrök ikväll Mew - 156 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 11 September , 2009 Rapport Share Postad 11 September , 2009 Kan inte folk som läser här säga när de har spelat mot mig bara, får ju hela tiden needles från pfare som jag möter utan att veta vilka det är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 12 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 September , 2009 Misstänkte dig bluweee efter alla imo och ":(" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 12 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 September , 2009 Tjena PF, nyss hemkommen och utan bakiskäk. Orkar knappast ta mig till mitt reg-ställe för mina pannkakor så jag behöver att någon gourmet-pfare kommer hit och fixar iordning sisådär 8 pannkakor till mig. Obv har jag inga ingredienser eller tålamod, så ta med er what you need och kom snabbt för jag är hungrig! Also; http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/landslagsfotboll/vmkval2010/article5780554.ab +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jamton Postad 12 September , 2009 Rapport Share Postad 12 September , 2009 Tjena PF, nyss hemkommen och utan bakiskäk. Orkar knappast ta mig till mitt reg-ställe för mina pannkakor så jag behöver att någon gourmet-pfare kommer hit och fixar iordning sisådär 8 pannkakor till mig. Obv har jag inga ingredienser eller tålamod, så ta med er what you need och kom snabbt för jag är hungrig! Also; http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/landslagsfotboll/vmkval2010/article5780554.ab +1 Tur för dig att jag är utbildad kock och bor i berga... Otur för dig att ja är i Luleå till mån. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 12 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 September , 2009 Tur för dig att jag är utbildad kock och bor i berga... Otur för dig att ja är i Luleå till mån. Förväntar mig pannkakor first thing på måndag alltså! Förövrigt klonk igen, precis som i onsdags trodde jag att jag gjort bort mig helt men det visade sig vara precisa motsatsen. Yey me! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 12 September , 2009 Rapport Share Postad 12 September , 2009 jag gör JÄVLIGT goda pannkakor. Synd att jag inte orkar göra åt dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 12 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 September , 2009 jag gör JÄVLIGT goda pannkakor. Synd att jag inte orkar göra åt dig Haha asså wudup with the hate people Gör köttfärsås med ett ynka taglietellenystan till nu istället då.... Btw gick powernapen sådär bra, luren har aldrig ringt så mycket i hela mitt liv. Jag kommer vara en riktigt sliten karl ikväll.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 12 September , 2009 Rapport Share Postad 12 September , 2009 Haha asså wudup with the hate people heehee sån dag idag fast jag ska va snäll och bjuda på lite wax Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 13 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 September , 2009 Lördag gogogogo.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 13 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 September , 2009 Taxiking obv, klonkade gratis taxi hem tack vare en fyllejävel Vart en rätt konstig kväll igen, jag hade en liten förfest här hos mig men lessna så drog till en annan förfest medans min egna fortfarande var igång. Taxi vid halv ett in till Tegel så får man ett sms att ens egna fortfarande håller igång och börjar eskalera. Kul att höra, gogogo polarna liksom. Vart en jävligt stökig kväll, men förjävla rolig. Onsdag kommer bli ännu mer spårat antar jag tho Gokatt herrå! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts