Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Alltså Frisörens jävla klipp... Mår lite illa men sitter och garvar rakt ut fortfarande, av ren reflex obv då det är det sjukaste någonsin. Sen att polarn ligger och spyr fortfarande efter fem minuter gör det så sjukt roligt för mig, finns inget bättre än när någon spontanspyr imho :D

 

Alltså spydde han på riktigt?

 

Får hålla med om att det var oerhört vidrigt. Såna gånger man tycker han blev oerhört badbeatad för att han inte foldades rakt av sas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Game # 1354796445 - Texas Hold'em No Limit 150/300 - Table "EUR 50+4 Super Turbo Sit Go 6659471 1"

Game ended 2009-09-11 16:40:17 GMT+01:00

 

Players:

ERGYN (5 655,00 in seat 2)

mafinisNoIQ (2 215,00 in seat 3)

lyon83 (1 130,00 in seat 5)

 

Dealer: mafinisNoIQ

Small Blind: lyon83 (150,00)

Big Blind: ERGYN (300,00)

 

ERGYN was dealt: :Kg: - :As:

 

mafinisNoIQ All-In (2 215,00)

lyon83 All-In (980,00)

ERGYN Call (1 915,00)

 

Flop :9s: - :5h: - :3b:

Turn :9s: - :5h: - :3b: - :2b:

River :9s: - :5h: - :3b: - :2b: - :8s:

 

ERGYN shows: :Kg: - :As: (high card ace)

mafinisNoIQ shows: :Kh: - :9g: (a pair of nines)

 

 

mafinisNoIQ wins: 2 170,00 side pot (with a pair of nines)

lyon83 shows: :Ab: - :4b: (a straight, five high)

 

lyon83 wins: 3 390,00 main pot (with a straight, five high)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena PF, nyss hemkommen och utan bakiskäk. Orkar knappast ta mig till mitt reg-ställe för mina pannkakor så jag behöver att någon gourmet-pfare kommer hit och fixar iordning sisådär 8 pannkakor till mig. Obv har jag inga ingredienser eller tålamod, så ta med er what you need och kom snabbt för jag är hungrig!

 

Also; http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/landslagsfotboll/vmkval2010/article5780554.ab

 

+1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena PF, nyss hemkommen och utan bakiskäk. Orkar knappast ta mig till mitt reg-ställe för mina pannkakor så jag behöver att någon gourmet-pfare kommer hit och fixar iordning sisådär 8 pannkakor till mig. Obv har jag inga ingredienser eller tålamod, så ta med er what you need och kom snabbt för jag är hungrig!

 

Also; http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/landslagsfotboll/vmkval2010/article5780554.ab

 

+1

 

Tur för dig att jag är utbildad kock och bor i berga...

 

 

 

Otur för dig att ja är i Luleå till mån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tur för dig att jag är utbildad kock och bor i berga...

 

 

 

Otur för dig att ja är i Luleå till mån.

 

Förväntar mig pannkakor first thing på måndag alltså!

 

Förövrigt klonk igen, precis som i onsdags trodde jag att jag gjort bort mig helt men det visade sig vara precisa motsatsen. Yey me!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag gör JÄVLIGT goda pannkakor. Synd att jag inte orkar göra åt dig :(

 

Haha asså wudup with the hate people :( Gör köttfärsås med ett ynka taglietellenystan till nu istället då....

 

Btw gick powernapen sådär bra, luren har aldrig ringt så mycket i hela mitt liv. Jag kommer vara en riktigt sliten karl ikväll....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Taxiking obv, klonkade gratis taxi hem tack vare en fyllejävel :D

Vart en rätt konstig kväll igen, jag hade en liten förfest här hos mig men lessna så drog till en annan förfest medans min egna fortfarande var igång. Taxi vid halv ett in till Tegel så får man ett sms att ens egna fortfarande håller igång och börjar eskalera. Kul att höra, gogogo polarna liksom.

 

Vart en jävligt stökig kväll, men förjävla rolig. Onsdag kommer bli ännu mer spårat antar jag tho :) Gokatt herrå!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...