padrinosftw Postad 27 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Klonk: löst sig med stejkningen verkar det som (han ville till Amsterdam men verkar vara sjyst nog att stejka ändå) och hittat flyg för 2k Torsk: Hade mitt livs dyraste fylla igår på flera nivåer. Ska aldrig dricka igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Ska aldrig dricka igen. Been there, fyfan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
l_skyw4lk3r Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Torsk: Hade mitt livs dyraste fylla igår på flera nivåer. Ska aldrig dricka igen. Tråkigt.. men berätta gärna mer om vad som hände! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 27 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Been there, fyfan Du verkar för snäll för att dricka Tråkigt.. men berätta gärna mer om vad som hände! Haha, ekonomiskt så träffade jag på gamla bekanta och bjöd på allt inkl fyllekäk, sen när jag kom hem beställde jag kläder för 9k såg jag nyss, men det såg nice ut så är bara nöjd Socialt så brände jag ett par broar, men inget jag vill gå inpå hehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Du verkar för snäll för att dricka Världen är inte lätt för snälla pojkar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
l_skyw4lk3r Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Haha, ekonomiskt så träffade jag på gamla bekanta och bjöd på allt inkl fyllekäk, sen när jag kom hem beställde jag kläder för 9k såg jag nyss, men det såg nice ut så är bara nöjd Socialt så brände jag ett par broar, men inget jag vill gå inpå hehehe Men då är det chill ju Alltid skönt med lite nytt som förgyller vardagen. Du drar väl in nog med cash ändå så att bjuda dina vänner är ju givet Jga tolkade det som att du hade varit inne och fyllespelat, haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 27 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Världen är inte lätt för snälla pojkar +1 Men då är det chill ju Alltid skönt med lite nytt som förgyller vardagen. Du drar väl in nog med cash ändå så att bjuda dina vänner är ju givet Jga tolkade det som att du hade varit inne och fyllespelat, haha. Haha, aldrig fyllespelat faktiskt, enda gången jag har lite disciplin typ. Lätt att säga så men har en jobbig gut feelin' om att sep kommer bli en tung pokermånad. Kläderna var lite onödigt mtp att jag beställde för lika mycket för någon vecka sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 27 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Lolz Game # 1334248528 - Texas Hold'em No Limit EUR 1/2 - Table "Winlock" Game ended 2009-08-27 14:54:15 GMT+01:00 Players: ERGYN (EUR 270,90 in seat 1) pagliuca99 (EUR 206,00 in seat 2) Dealer: pagliuca99 Big Blind: ERGYN (2,00) Small Blind: pagliuca99 (1,00) ERGYN was dealt: - pagliuca99 Raise (5,00) ERGYN Call (4,00) Flop - - ERGYN Check pagliuca99 Check Turn - - - ERGYN Bet (9,00) pagliuca99 Call (9,00) River - - - - ERGYN Check pagliuca99 Check ERGYN shows: - (high card queen) pagliuca99 didn't show: - (high card queen, jack, ten, six and four) ERGYN wins: EUR 29,25 (with high card queen) Rake: EUR 0,75 Spelar lite mot Hampe nu, inte direkt för värde utan är lite uttråkad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 27 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Pratar med en tjej som är lite less på att hennes grabb kommer på 2 sek varje gång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 haha wp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 27 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 http://www.systembolaget.se/AlkoholHalsa/Alkoholsamhalle/Minneslucka.htm En lindrig hjärnskada kan bromsas Den som ofta får minnesluckor bör se upp, menar Johan Franck. Dels för att själva beteendet att strunta i problem i samband med alkohol är ett tecken på beroende, dels för att luckan är ett tecken på hjärnskada. - Till en början är hjärnskadan reversibel och kan bromsas av avhållsamhet och medicinering. Men med tiden kan Korsakoffs syndrom uppkomma. Det är en permanent minnesförlust. Ajdå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 http://www.systembolaget.se/AlkoholHalsa/Alkoholsamhalle/Minneslucka.htm En lindrig hjärnskada kan bromsas Den som ofta får minnesluckor bör se upp, menar Johan Franck. Dels för att själva beteendet att strunta i problem i samband med alkohol är ett tecken på beroende, dels för att luckan är ett tecken på hjärnskada. - Till en början är hjärnskadan reversibel och kan bromsas av avhållsamhet och medicinering. Men med tiden kan Korsakoffs syndrom uppkomma. Det är en permanent minnesförlust. Ajdå Daemn jag måste verkligen sluta då alltså. Btw tror jag inte jag har sett en ful tjej som heter jessica någonsin, klart som faaan du ska pattknulla henne . Det där händer fan inte mig för jag är en snäll pojke. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 27 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Daemn jag måste verkligen sluta då alltså. Btw tror jag inte jag har sett en ful tjej som heter jessica någonsin, klart som faaan du ska pattknulla henne . Det där händer fan inte mig för jag är en snäll pojke. Haha jävla dåre. Ja jo hon är ju upptagen och är på väg hit så kan väl försöka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 http://www.systembolaget.se/AlkoholHalsa/Alkoholsamhalle/Minneslucka.htm En lindrig hjärnskada kan bromsas Den som ofta får minnesluckor bör se upp, menar Johan Franck. Dels för att själva beteendet att strunta i problem i samband med alkohol är ett tecken på beroende, dels för att luckan är ett tecken på hjärnskada. - Till en början är hjärnskadan reversibel och kan bromsas av avhållsamhet och medicinering. Men med tiden kan Korsakoffs syndrom uppkomma. Det är en permanent minnesförlust. Ajdå >100st Jag ligger fan riktigt brunt till. Nu minskar jag iof ner på fyllorna då jag blivit gammal men man hoppas att man inte får nåt skit för alla misärfyllor man gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 En i min grundskola hette Jessica och var pretty horrid. Hon var ganska lösaktig också. Ingen koll på vad hon gör nu. Kanske håller till i åkersberga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Btw: Padrino tänkte in och härja lite på entractions sngs. Är det några namn man ska känna till? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 27 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 En i min grundskola hette Jessica och var pretty horrid. Hon var ganska lösaktig också. Ingen koll på vad hon gör nu. Kanske håller till i åkersberga Vadå också.... Btw: Padrino tänkte in och härja lite på entractions sngs. Är det några namn man ska känna till? Var snäll och låt bli att förstöra det lilla värde som finns där tack ch1ll3d är stabil, str82rhino är en av de bättre, bonorocks och focus är kanske de bästa. Larrylevan spelar inte ofta längre men också stabil, lite väl tight bara. Alla italienare, israeler, schweizare osv är obv supervärde på. Om nu cristal* bemödar sig att spela är han överlägset bäst, ERGYN är nog sämst av alla men turar till och från, gl! EDIT: Nic tack? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Daemn jag måste verkligen sluta då alltså. Btw tror jag inte jag har sett en ful tjej som heter jessica någonsin, klart som faaan du ska pattknulla henne . Det där händer fan inte mig för jag är en snäll pojke. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jensax Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Var snäll och låt bli att förstöra det lilla värde som finns där tack ch1ll3d är stabil, str82rhino är en av de bättre, bonorocks och focus är kanske de bästa. Larrylevan spelar inte ofta längre men också stabil, lite väl tight bara. Alla italienare, israeler, schweizare osv är obv supervärde på. Om nu cristal* bemödar sig att spela är han överlägset bäst, ERGYN är nog sämst av alla men turar till och från, gl! EDIT: Nic tack? Inget av mina nick kommer synas speciellt mycket längre, backade precis €11.000 = gul + en laptop + en 24" skärm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 27 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Inget av mina nick kommer synas speciellt mycket längre, backade precis €11.000 = gul + en laptop + en 24" skärm Förjävla tråkigt att höra..! Cg-skottning eller tokigt bad run i sngs? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Haha jävla dåre. Ja jo hon är ju upptagen och är på väg hit så kan väl försöka update plz? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cobb89 Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 >100st Jag ligger fan riktigt brunt till. Nu minskar jag iof ner på fyllorna då jag blivit gammal men man hoppas att man inte får nåt skit för alla misärfyllor man gjort. +1 edit: förutom det där med gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 27 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 update plz? Gick skitbra innan snubben ringde och förstörde allt, ska ses imorrn igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Gick skitbra innan snubben ringde och förstörde allt, ska ses imorrn igen. gl. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 28 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 Augusti , 2009 gl. Ty! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts