Mecklenburgare Postad 21 April , 2013 Rapport Share Postad 21 April , 2013 Käkat på Flippin'? Var förbi ett par gånger men alltid för mycket folk för att jag ska orka mig in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frugam Postad 21 April , 2013 Rapport Share Postad 21 April , 2013 Vet du att din bror varit på Idoluttagning i Linköping idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hankie123 Postad 21 April , 2013 Rapport Share Postad 21 April , 2013 (redigerade) . Redigerad 21 Februari , 2016 av hankie123 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 21 April , 2013 Rapport Share Postad 21 April , 2013 Har ätit där, fick vänta i 30 min innan vi fick bord för 2 och då var det även 20- ute dvs mindre folk som orkar stå i kö. Burgaren var verkligen jättegod men antar att det nog är lite överhypat =) Har också fått intrycket av att det är lite överhypat. Men älskar burgare så känns som ett måste att testa. Dock är min avsky för att vänta och köa en för stark faktor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 22 April , 2013 Rapport Share Postad 22 April , 2013 Käkat på Flippin'? Var förbi ett par gånger men alltid för mycket folk för att jag ska orka mig in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 22 April , 2013 Rapport Share Postad 22 April , 2013 Vet du att din bror varit på Idoluttagning i Linköping idag? Gick det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 22 April , 2013 Rapport Share Postad 22 April , 2013 Ger inte ett skit för vad den människan säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madblast Postad 22 April , 2013 Rapport Share Postad 22 April , 2013 Flippin' gör väldigt bra burgare. Gillar även Marie Laveau's. Sedan finns även Lily's burger och Svenska hamburgerköket som jag hört mycket bra om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 22 April , 2013 Rapport Share Postad 22 April , 2013 Har inte hunnit testat än, men burgaren i The Corner Clubs ( The Flying Elk) "burger&drinks" koncept lär nog utmana de bästa burgarna i stan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 22 April , 2013 Rapport Share Postad 22 April , 2013 Jag minns burgaren på 19 Glas som väldigt bra. Maten där finns endast i 5-rätters middagsmeny eller 2-rätters lunchmeny. Kolla upp lunchmenyn när burgaren serveras nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 22 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2013 Saxar det lillebror skrev: "Gick vidare från steg 1, i steg 2 kunde man antingen få en grön lapp vilket innebar att man gått vidare eller röd om man åkt ut. Jag fick istället gå till ytterligare ett rum med en kamera för att de skulle kunna spela in och överväga huruvida jag ska gå vidare eller inte. De ska ringa idag" Så det blir en nice sweat. Gl osv... Apropå burgare har jag inte fått med mig någon tålmodig nog till Flippin', men det är ju bara en tidsfråga egentligen. Hört mycket gott om vigårda och oljebaren dessutom som är två ställen som ska bockas av inom snar framtid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Spaderdam Postad 22 April , 2013 Rapport Share Postad 22 April , 2013 Annars är AG:s burgare jäkligt fin! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 22 April , 2013 Rapport Share Postad 22 April , 2013 Käkade en burgare på Kvarnen som var ganska nice, var dock väldigt full men sånt händer ju : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beercreek Postad 23 April , 2013 Rapport Share Postad 23 April , 2013 Hört mycket gott om vigårda . Ätit där många gånger, med tanke på vad det kostar så är det guld. Är ofta mycket folk men går snabbare att få mat än på donken och det smakar såå bra för att vara en snabb liten billig hamburgare man får. Grymt koncept. Tummen upp för Lounge-listan på Spotify också! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madblast Postad 23 April , 2013 Rapport Share Postad 23 April , 2013 padrinos, känner du någon Hellstedt, Näpärä eller Majuri? Longshot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 23 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2013 Ätit där många gånger, med tanke på vad det kostar så är det guld.Är ofta mycket folk men går snabbare att få mat än på donken och det smakar såå bra för att vara en snabb liten billig hamburgare man får. Grymt koncept. Tummen upp för Lounge-listan på Spotify också! Haha, insåg att jag redan testat vigårda efter en snabb googling, visste bara inte vad det hette. Iofs bara en gång, men det är som du säger prisvärt, går snabbt osv men ingen makalös burgare enligt mig direkt. padrinos, känner du någon Hellstedt, Näpärä eller Majuri? Longshot. Ingetdera tyvärr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beercreek Postad 23 April , 2013 Rapport Share Postad 23 April , 2013 Haha, insåg att jag redan testat vigårda efter en snabb googling, visste bara inte vad det hette. Iofs bara en gång, men det är som du säger prisvärt, går snabbt osv men ingen makalös burgare enligt mig direkt. För att ta en max 2 minuter från att man beställer till att man får den, och att den kostar mindre(ungefär) som en donkenmeny så får den högt betyg, vällagad snabbmat. Men inget man går till om man vill gå ut och äta något extra direkt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 23 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2013 För att ta en max 2 minuter från att man beställer till att man får den, och att den kostar mindre(ungefär) som en donkenmeny så får den högt betyg, vällagad snabbmat.Men inget man går till om man vill gå ut och äta något extra direkt =) Håller helt med! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 23 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2013 Legat back hela månaden, 50k kr som mest tror jag. Jagar upp det till steven igår natt och sätter mig på grinden idag. Steven hela dagen, som varje dag. Får en fisk på nl2k$, checkar bakom Q7 på QT5rr första handen. Turn 3o, han pott, jag syn. River 7o, han 2x pott, jag syn. 64. Några händer senare 3b jag AA, syn. K45, bet, syn. Turn 2, check, han bet, jag raise all in, han snap med K8, river 8. $5k. Han drar, jag stänger ner full tilt klienten blixt för att jag blir så tiltad. Trycker en vidrig starbar med bananchokladssmak och blir rastlös och frustrerad. Sjukt pinsamt att tilta fortfarande efter att ha spelat poker i vad-det-nu-är, 7-8 år?... Som tur är går det över fort nu bara man tar ett kliv ifrån datorn och, jag vet inte, skriver en rant på pf från mobilen om ingenting. Kliver nl2k och till viss del nl1k nu ett tag, varit iskall där på senaste och orkar inte riktigt swingsen HH! PokerStars hand #97604663840: Holdem No limit ($1/$2 USD) - 2013-04-24 1:51:40 CET [2013-04-23 19:51:40 ET] Bord 'Etamin V' 2-max Plats #2 har knappen Plats 1: Fi ($154.64 i marker) Plats 2: HERO ($244 i marker) HERO: lägger small blind $1 Fi: lägger big blind $2 *** HÅLKORT *** Utdelat till HERO [] HERO: raise $2 till $4 Fi: call $2 *** FLOPP *** [] Fi: bet $6 HERO: raise $12 till $18 Fi: call $12 *** TURN *** [] [] Fi: bet $8 HERO: raise $19 till $27 Fi: call $19 *** RIVER *** [] [] Fi: bet $24 HERO: raise $86 till $110 Fi: fold Ej synad satsning ($86) returnerad till HERO HERO vann $145.50 från potten *** SAMMANFATTNING *** Total pott $146 | Avgift $0.50 Bord [] Plats 1: Fi (big blind) foldade på River Plats 2: HERO (knappen) (small blind) vann ($145.50) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 24 April , 2013 Rapport Share Postad 24 April , 2013 Rolig hand wp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 24 April , 2013 Rapport Share Postad 24 April , 2013 Kliver nl2k och till viss del nl1k nu ett tag, varit iskall där på senaste och orkar inte riktigt swingsen Jobba nu Padrulaf! (som slarvsylta hade sagt) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 24 April , 2013 Rapport Share Postad 24 April , 2013 Testade vigårda idag, helt okej burgare, väldigt liten dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 2 Maj , 2013 Rapport Share Postad 2 Maj , 2013 Smekte hem 20r action hour för 3,2k, tror det var första turneringen jag vann i år!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 2 Maj , 2013 Rapport Share Postad 2 Maj , 2013 Trots denna blowup: PokerStars Hand #98022457351: Tournament #724380832, $20+$2 USD Hold'em No Limit - Level XXX (5000/10000) - 2013/05/03 0:06:02 CET [2013/05/02 18:06:02 ET] Table '724380832 9' 6-max Seat #6 is the button Seat 1: hjälten (257106 in chips) Seat 5: MariahC (294700 in chips) Seat 6: darek12 (545194 in chips) hjälten: posts the ante 2000 MariahC: posts the ante 2000 darek12: posts the ante 2000 hjälten: posts small blind 5000 MariahC: posts big blind 10000 *** HOLE CARDS *** Dealt to hjälten darek12: raises 10000 to 20000 hjälten: raises 29950 to 49950 MariahC: raises 36950 to 86900 darek12: folds hjälten: raises 168206 to 255106 and is all-in MariahC: calls 168206 *** FLOP *** *** TURN *** *** RIVER *** *** SHOW DOWN *** hjälten: shows (a straight, Ace to Five) MariahC: shows (a pair of Kings) hjälten: collected 536212 from pot *** SUMMARY *** Total pot 536212 | Rake 0 Board Seat 1: hjälten (small blind) showed and won (536212) with a straight, Ace to Five Seat 5: MariahC (big blind) showed and lost with a pair of Kings Seat 6: darek12 (button) folded before Flop Sjukt att man alltid ska in och veva i de knasigaste lägena, missbedömde nog stackdjupen lite här, hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 3 Maj , 2013 Rapport Share Postad 3 Maj , 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts