ypsil0n Postad 23 Mars , 2011 Rapport Share Postad 23 Mars , 2011 Låttips! Resten av skivan rekkas också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 24 Mars , 2011 Rapport Share Postad 24 Mars , 2011 nice TR, visste inte att du var en sån jävla maskin vad gäller grind Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 24 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2011 nice TR, visste inte att du var en sån jävla maskin vad gäller grind Haha, fått in 14k händer på två dagar, 16k på resten av månaden Kan när man vill dock, har ju nött en del race back in the days.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 24 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2011 Trodde jag var upp en del på dagsgrinden, ser att jag är ner 370 och blir för tiltad för att fortsätta. haha vilken grej, langa bild med den på sen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 24 Mars , 2011 Rapport Share Postad 24 Mars , 2011 lule har vunnit tre matcher i rad med 4-3 i sudden, bra spring!! gryyyyyym bild padz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 24 Mars , 2011 Rapport Share Postad 24 Mars , 2011 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 25 Mars , 2011 Rapport Share Postad 25 Mars , 2011 Tänk att vara R Harmén, vilket liv.. vilket liv... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxent Postad 25 Mars , 2011 Rapport Share Postad 25 Mars , 2011 hahaha störtskön bild :-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WokadGnu Postad 25 Mars , 2011 Rapport Share Postad 25 Mars , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 25 Mars , 2011 Rapport Share Postad 25 Mars , 2011 ibland tänker jag "what would padde do?" så blir allt så jävla mkt bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 25 Mars , 2011 Rapport Share Postad 25 Mars , 2011 ibland tänker jag "what would padde do?" så blir allt så jävla mkt bättre Brukar tänka samma. "What would Padrinos do?" , och sen betalar man bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 25 Mars , 2011 Rapport Share Postad 25 Mars , 2011 " sen går man allt in i alla positioner som finns IRL* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 26 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 26 Mars , 2011 Kan bli dålig stämning annars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 26 Mars , 2011 Rapport Share Postad 26 Mars , 2011 ska vi camsupa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 26 Mars , 2011 Rapport Share Postad 26 Mars , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 28 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 28 Mars , 2011 Mår så jävla skit atm, har kramper i magen sen jag vaknade på niklasvegas soffa. Gör så sjukt ont.. Iaf lyckats träna och grinda lite men känns som att jag bara vill lägga mig på rygg och dö atm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 28 Mars , 2011 Rapport Share Postad 28 Mars , 2011 Mår så jävla skit atm, har kramper i magen sen jag vaknade på niklasvegas soffa. Gör så sjukt ont.. Iaf lyckats träna och grinda lite men känns som att jag bara vill lägga mig på rygg och dö atm Trots att jag gav dig en mästares frukost bestående av en microuppvärmd cheeseburgare och en cola zero? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 28 Mars , 2011 Rapport Share Postad 28 Mars , 2011 Mår så jävla skit atm, har kramper i magen sen jag vaknade på niklasvegas soffa. Gör så sjukt ont.. Iaf lyckats träna och grinda lite men känns som att jag bara vill lägga mig på rygg och dö atm Det kan ha ngt att göra med fredag natts händelse Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 31 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 Mars , 2011 Inte ok wizm8, gå och vinn lite mer pengar på sportsbetting istället... Fullbokad dag imorgon så blir inget spel, har fått in mer spel än vanligt den här månaden och känns bra. Önskar att man hade den där 5k+ hands/dag-motivationen oftare bara.. Mestadels nl100, lite nl50 och än mindre nl200. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 31 Mars , 2011 Rapport Share Postad 31 Mars , 2011 Snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 31 Mars , 2011 Rapport Share Postad 31 Mars , 2011 Stabilt! Bara hu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 31 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 Mars , 2011 Snyggt Stabilt! Bara hu? Tacktack.. Yes, bara hu på entraction, ska försöka få in lite deg på Boss till april också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 31 Mars , 2011 Rapport Share Postad 31 Mars , 2011 Jag ska pusha dig till grind... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 4 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2011 Jag ska pusha dig till grind... Dåligt pushande än så länge.. Spelar lite mer nl200 nu, går skit såklart och är rätt bra stuck där än så länge. Ut och lira fotboll idag igen på nya planen, förjävla fint. Synd att det inte regnar idag bara Game # 2158319125 - Texas Hold'em No Limit EUR 1/2 - Table "Oldbury" Game ended 2011-04-04 14:51:14 GMT+01:00 Players: derrickrose (EUR 391,70 in seat 1) fi (EUR 321,15 in seat 2) Dealer: derrickrose Big Blind: fi(2,00) Small Blind: derrickrose (1,00) derrickrose was dealt: - derrickrose Raise (4,00) fi Raise (16,00) derrickrose Raise (44,00) fi Call (31,00) Flop - - fi Check derrickrose Check Turn - - - fi Bet (58,00) derrickrose Call (58,00) River - - - - fi All-In (214,15) derrickrose Call (214,15) fi shows: - (a pair of sixes) derrickrose shows: - (three of a kind, sixes) derrickrose wins: EUR 641,55 (with three of a kind, sixes) Rake: EUR 0,75 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 4 April , 2011 Rapport Share Postad 4 April , 2011 nicket kanske syns, men man vet ju inte med dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts