Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

rätt skön sick tattoo han valt... Fett cred. Har tittat på den i tio min o kan inte få nog av den sköna sjukheten i designen. Märks tydligt att det är en intelligent kille o inte en av every day luffarna man ser på stan med tatu på kroppen.

 

Fanns en hel del tankar bakom den iofs, min favorit är green man delen som han fått från Its Always Sunny in Philadelphia. Han köpte själv en sån dräkt och sprang omkring på chicagos gator med den och en gasmask (också med på tatueringen) och skrämde ihjäl folk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Meeeeen dååååå.... Min jävla laptop.. Sitter och kollar Mallorca - Real i lugn och ro på den när det poppar upp "Virus detected". Jaha, auto fixa det då datorjävel har ju betalat för att jag inte ska behöva göra något själv. Innan jag förstått vad som hänt så spammar datorn mig med virus varningar och massa program som går igång och stängs ner innan allt bara fryser och går in i viloläge. Jaha, prövar att starta igång och den funkar i 2 min sen samma process, nästa gång 1 min och nu sista så var det så blixt. Ska ju vara på landet hela helgen också, hur fan ska jag klara mig där utan serier/filmer att nöta? Läsa böcker liksom :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska ju göra massa trädgårdsarbete o dylikt under dagarna, om kvällarna blir det ju för kallt och mörkt att sitta ute och läsa :)

 

En miljonär som utför trädgårdsarbete, wtf händer med världen? :S

Om du tkr att det blir lite kallt ute på landet så ta med dig ngn av dina 1000 biatches till att hålla dig varm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En miljonär som utför trädgårdsarbete, wtf händer med världen? :S

Om du tkr att det blir lite kallt ute på landet så ta med dig ngn av dina 1000 biatches till att hålla dig varm.

 

Morföräldrarna behöver hjälp omss. Kallt på brudfronten för vissa även om det är svårt för dig att förstå kanske mr NSH.

 

Mitt visakort accepteras inte någonstans, använde det så sent som häromdagen för att betala en order. Varför ska allt börja strula nu? Såg ju ut att bli en så jävla perfekt vecka men afpoiasfnmasfklankfsapoifan orkar inte bankärenden askflanasföaka

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Se till o ha fler än 1 kort. Kostar typ 100kr/år. Det har du råd med.

 

Det är ju annars som o ha pengarna på en pokersite ju.

 

- Jaha, gulat det kortet... ta det här iställe.

 

Kostar det ens en krona? Jag och flickvännenen startade gemensamt matkonto och fick således varsitt kort till och betalade inte en spänn..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+ på kronan såklart!

 

Om jag hade en humörmässigt dålig dag tidigare så har den svängt runt helt nu, utan någon större anledning. Körde ett långt gympass där jag dödade axlarna rätt rejält och fick någon utmattad eurofiattack på vägen hem. Bara gick och tänkte på exakt hur bra allt är och kunde knappt komma på ett enda bekymmer i livet samtidigt som jag gick och sjöng högt och fel till alla möjliga låtar som gick på i hörlurarna med lite små gitarrsolon eller sköna små danssteg till som jag hoppas att ingen märkte nu såhär i efterhand. När jag närmade mig hemmet så får jag syn på grannkatten och börjar smått dansa med den t o m innan jag märker att han/hon inte tyckte det var lika kul och fräste och föll ut klorna :D

 

Happydrinos! (08)

x2m1yg.jpg

 

Någon som är sugen på 8xxkr i en omaha hu för skojs skull? Gratis pengar, lovar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite updates om Ulafs liv hade uppskattats! Vad gör du nu för tiden, varför hör du aldrig av dig osv :D

 

Mitt liv är just nu i ett mellanläge. Jag går egentligen mest och väntar på hösten då jag sticker iväg till antingen lund (civilekonomi) eller örnsköldsvik (musik) beroende vart jag kommer in. Är ganska säker på att jag kommer komma in i lund. Ansökan till övik ska va inne 15 maj så jobbar frenetiskt med den nu.

 

Till sommaren kommer jag att fortsätta jobba och åka till vegas, sen är det inte jättemycket planer utöver det. Pokermässigt dränerar jag min stackars backare på dollars, får se hur det hela fortsätter, kanske får sug till sommaren, det vore just snyggt.

 

Ikväll kommer jag antagligen vinna SCOOP KO också, hehe

 

 

och padde, fan va smal du va 08 :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inget dåligt tips ST. Det hela löste sig ganska bra.

 

Ska man hitta viket här? Checka bakom turn?

 

No Limit Hold'em Tournament - t15/t30 Blinds - 9 players - View hand 679561

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

SB: t5835 M = 129.67

BB: t4615 M = 102.56

UTG: t3485 M = 77.44

UTG+1: t5950 M = 132.22

UTG+2: t5250 M = 116.67

MP1: t6800 M = 151.11

Hero (MP2): t4015 M = 89.22

CO: t4165 M = 92.56

BTN: t4915 M = 109.22

 

Pre Flop: (t45) Hero is MP2 with K :spade: K :heart:

4 folds, Hero raises to t90, 3 folds, BB calls t60

 

Flop: (t195) 9 :diamond: Q :spade: 3 :spade:(2 players)

BB checks, Hero bets t150, BB calls t150

 

Turn: (t495) T :diamond:(2 players)

BB checks, Hero bets t330, BB raises to t800, Hero calls t470

 

River: (t2095) 5 :club:(2 players)

BB bets t950

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+ på kronan såklart!

 

Om jag hade en humörmässigt dålig dag tidigare så har den svängt runt helt nu, utan någon större anledning. Körde ett långt gympass där jag dödade axlarna rätt rejält och fick någon utmattad eurofiattack på vägen hem. Bara gick och tänkte på exakt hur bra allt är och kunde knappt komma på ett enda bekymmer i livet samtidigt som jag gick och sjöng högt och fel till alla möjliga låtar som gick på i hörlurarna med lite små gitarrsolon eller sköna små danssteg till som jag hoppas att ingen märkte nu såhär i efterhand. När jag närmade mig hemmet så får jag syn på grannkatten och börjar smått dansa med den t o m innan jag märker att han/hon inte tyckte det var lika kul och fräste och föll ut klorna :D

 

Gymträning med bra musik i lurarna är fantastiskt för humöret. Fortsätt köra på Smaldrino!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...