smooger Postad 4 Januari , 2010 Rapport Share Postad 4 Januari , 2010 Det fruktade 120-strecket eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 4 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2010 Det fruktade 120-strecket eller? HEHE Nej, det var det ack så sorgligt nog mer realistiska 90-gränsen som visades på vågen i drömmen, vaknade kallsvettig och gjorde fyra ynkliga sit ups innan jag kom på mig själv och satte mig framför datorn istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 4 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2010 asdapodmapodmafåama¨fapåf, asl¨fla f¨masfakf åaflasöfa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 4 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2010 Så jävla frustrerande att alla sessioner ska vara så jävla swingiga, men det slutade iaf bra idag. Upp lite över 100 bux för året, gogogogogogogogogogo!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 5 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Januari , 2010 Dator beställd! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 5 Januari , 2010 Rapport Share Postad 5 Januari , 2010 ser fin ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 5 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Januari , 2010 ser fin ut Tacktack, tror det blir bra (= Lär säkert vara 10dagar+ i leveranstid tho.. - Hade en bunt grejer jag hade tänkt göra idag. Gjort den minst jobbiga och misslyckas fatalt med den näst minst jobbiga. Blir till att ta en nix och handla, beställa klipptid och lite annat så fort jag hittat den berömda orken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 5 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Januari , 2010 Då har man varit och handlat då. Drog på mig hur mycket kläder som helst och såg väl ut som michelingubben i stort sett. Ändå så var kylan så hemsk att man hade börjat gråta om det inte varit för att tårarna blev till is innan de rann ur ögonen. Needless to say blev det taxi hem samt fruktansvärda ångesttankar för hur jag missar värmen i GC. Blä. Ph ikv iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 5 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Januari , 2010 Det vart 24 bra sngs idag (= edit: dra av 108 bux, torsk i de två sista. Nöjd ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 hhs padinos, så man lär sig något Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 6 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 hhs padinos, så man lär sig något Sng hh's är så tråkiga imo, blir sällan några riktigt konstiga situationer. Mitt bästa tips är att pusha brett (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 Sng hh's är så tråkiga imo, blir sällan några riktigt konstiga situationer. Mitt bästa tips är att pusha brett (= Du får gärna kolla in min whinebok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 6 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 Du får gärna kolla in min whinebok Done 'n done, push is the word! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 6 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 Såg just klart PH DK, blir så förbannad! Aja, ska nog bege mig in till stan nu och tjacka lite kläder. Burr liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
smooger Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 Såg just klart PH DK, blir så förbannad! Aja, ska nog bege mig in till stan nu och tjacka lite kläder. Burr liksom. lol, varför så arg? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 Haider ftw. Diana not... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
smooger Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 Haider ftw. Diana not... Min absoluta favorit, gillade Gleager oxåå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 Min absoluta favorit, gillade Gleager oxåå Haider, Rikke och Nicoline... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 6 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 lol, varför så arg? Diana liksom, kom igen! Nick ftw. Diana not... FYP gillade Gleager oxåå +1 Haider, Rikke och Nicoline... Jaja w/e.. Nicoline var ok antar jag. Mads var dock nötens nöt. Edit: insåg precis vem Rikke var, daaaaamn sas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 6 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 Hemma nu efter en dag på stan. Efter att ulaf klart och tydligt sagt att han vägrade träffa mig så fick jag trösta mig med att köpa en tröja av Weddie på Åhlens. Var så lost så vart chockad när ngn kallade mig Padrinos liksom Gick sen in på vuxenavdelningen där med alla tallrikar osv. Plockar på mig allt från tofflor till tallrikar/glas/brickor/kuddar och dylikt tills det blir för mycket och jag inte vet hur jag ska bära det så jag gav upp och nöjde mig med tofflorna. Drar mig mot cc och möts av det glada beskedet att Nitlasvegas och Frisören skulle dit samt mr Smoog. När pokerrummet väl öppnar är det dock en tråkig överraskning att Izy ersatt Sören men var trevligt ändå... Nitade mig nästan hela kvällen, spelade sådär. Enda stora potterna var QQ mot 85 på Q85ss bräde där jag vann 4k pott och KK mot AK som jag förlorade i lika stor. Innan satt jag och klurade på om man skulle försöka crasha hos någon eller bege sig till tegel men efter KK potten så blixtade jag hem ganska fort för att hinna med sista tåget. På vägen ut från cc halkar jag och slår i fönsterrutan på en taxi. Kollade mig omkring och hoppade in i så man slapp åka tunnelbana till tåget. Hann precis med tåget hem, sen står en taxi och väntar precis utanför tåget när jag är framme så det blir ju taxi hem därifrån såklart Grind nu, har en känsla av att det kommer gå dåligt tho. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 7 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2010 Bra read hade man iaf, aldrig börjat såhär dåligt sen jag bytte från B2B 20 inköp stuck på en timma, nytt rekord tror jag! Här lönade det sig att spela dåligt iaf eheehe Seat 1: kstor92 (4,070 in chips) Seat 5: kata12345 (1,625 in chips) Seat 6: jerrp (1,985 in chips) Seat 7: Chuck_Ali (2,320 in chips) ANTES/BLINDS Chuck_Ali posts small blind (25), kstor92 posts big blind (50), DEALING_HOLE_CARDS . PRE-FLOP kata12345 raises to 150, jerrp calls 150, Chuck_Ali folds, kstor92 calls 150. FLOP [board cards: QH,5C,AD ] DEALING_FLOP , kstor92 checks, kata12345 checks, jerrp checks. TURN [board cards: QH,5C,AD,8C ] DEALING_TURN , kstor92 checks, kata12345 checks, jerrp checks. RIVER [board cards: QH,5C,AD,8C,9S ] DEALING_RIVER , kstor92 bets 150, kata12345 calls 150, jerrp calls 150. SHOWDOWN kstor92 shows [ JC,9D ] kata12345 shows [ AS,AH ] jerrp mucks cards [ KH,KD ] kata12345 wins 925. Ingen vidare syn på river tyvärr men w/e.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 7 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2010 Börjar såhär: Avslutas såhär: Misär: Nästan 20 inköp på <1h är sjuuuuuukt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 7 Januari , 2010 Rapport Share Postad 7 Januari , 2010 sinnes S: S: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 7 Januari , 2010 Rapport Share Postad 7 Januari , 2010 Än så länge har ingen dal nått under den förra, jobba! ps sthlmsträff snart, lovar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 7 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2010 sinnes S: S: Än så länge har ingen dal nått under den förra, jobba! Är bara så trött på mina blixtliknande grafer ps sthlmsträff snart, lovar Ser fram mot det, hoppas syrran var värt det idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts