Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Söndagar är jag inget större fan av. Har jag tid spelar jag dom större turneringarna då.

Ros till eury för initiativtagande och arrangörskap. Ser inga problem att arrangörskapet roterar lite. Eury får väl säga mot mig om jag har fel, men det handlar mer om svett än om raketforskning.

Ser gärna spel i $22-orna ngn gång. Börja nån timme tidigare och spela 6st känns spontant som en bra idé (förutsatt att man spelar veckodag).

Grattis till vinnarna! :twisted:

• Svars 335
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Vore kul att köra en gång till. Men snääääälla inte turbo denna gång? Ville mer eller mindre ta livet av mig pga alla utdrag och förlorade race.

Fast det måste ju vara bättre att folda i 10 min o torska ett race än att folda i 1.5h och torska ett race? ;-)

Postad
Min röst går på 12 st bord 12$ turbo på onsdagkvällar.

Sånna fall får man nog köra 2 set. Lär inte vara många som är med om vi kör 12 bord, är ju inte så många som pallar de här kanske? Men varför inte köra 2 set x 6 bord? De gick ju relativt fort endå.

En annan idé vore ju ifall man kör 6 bord och sen gör man ett ytterligare sidobet för de som vill lira fler?