LuckyStar5.1 Postad 4 December , 2007 Rapport Postad 4 December , 2007 Undrar om någon varit med om att man har tappat sina kontonummer och säkerhetsfråga på neteller men lyckats få tillgång till kontot ändå? Det är så att jag hadde ett netellerkonto för flera år sedan - sedan pajjade en dator och jag skaffade nytt neteller konto. Jag trodde jag inte hadde så mycket på det men nu har det visat sej att jag har endel iaf pga att rakebackavtalen gick in direkt på kontot ist för via spelsiten. Fråga inte varför jag kunde missa detta nu ! ( svaret skulle va att jag är pucko och att pappas kondom sprack och därför kom jag till - antagligen va jag inte snabbast utan snarare kanske den enda som kom ut ur påsen ?!?! - detta var f.ö en onödig parantec och dessutom ganska lång. ) Jag var ikontakt med supporten idag om mitt nuvarande konto via deras online-chatt och frågade om kontot, hon sa att en snubbe kommer ringa imorgon men ville inte svara på om det kan lösa sej eller inte. Jag har fortfarande tillgång till den e-post jag har från kontot och hoppas att det kan hjälpa till. Någon som haft samma problem? Citera
LuckyStar5.1 Postad 4 December , 2007 Författare Rapport Postad 4 December , 2007 hmmm... har alla full koll på sina siffror? Citera
AndySS Postad 4 December , 2007 Rapport Postad 4 December , 2007 Kontonummret kan du få genom din email-address. Sedan kan du också få alla andra uppgifter samt nytt lösen. hmmm... har alla full koll på sina siffror? Citera
LuckyStar5.1 Postad 4 December , 2007 Författare Rapport Postad 4 December , 2007 Kontonummret kan du få genom din email-address. Sedan kan du också få alla andra uppgifter samt nytt lösen. Ok, låter bra. Tack ! Citera
Recommended Posts