Joggernaot Postad 4 December , 2007 Rapport Postad 4 December , 2007 Hej! Jag sitter på knappen med ~600 i marker. BB täcker. UTG folds. UTG+1 folds. CO folds. BTN raises to 21. SB calls. BB calls. FLOP (63) SB checks. BB bets 42. BTN calls. SB folds. TURN (147) BB checks. BTN checks. RIVER (147) BB bets 125. BTN raises to ~537 and is all-in... Citera
skalle88 Postad 4 December , 2007 Rapport Postad 4 December , 2007 Ogillar spelet spontant av flera anledningar men bla att det känns som att Fi har flush/kåk här ofta och du kan nätt och jämt reppa en flush här tyvärr. Citera
Dead-Inside Postad 4 December , 2007 Rapport Postad 4 December , 2007 Han kommer göra en enkel bluffcatch här såååå ofta med i princip hela sin range. Citera
iamivar Postad 4 December , 2007 Rapport Postad 4 December , 2007 Det är lättare att vinna om man spelar någon gata rätt iaf. Citera
skalle88 Postad 4 December , 2007 Rapport Postad 4 December , 2007 Han kommer göra en enkel bluffcatch här såååå ofta med i princip hela sin range. Fi har i stort sett inga bluffcatchers att fånga bluffen med såvida du inte satt upp nån alternativ HD igen? Citera
brut Postad 4 December , 2007 Rapport Postad 4 December , 2007 Tror att du borde tycka att han lägger en dålig färg och sämre för att bluffen ska vara ok.(då bör det bli ca 2/3 av HD) Och detta finns det ingen anledning att tro i normalfallet. Tror tom att det är bättre att syna den än att raisa. Mot vissa kan det nog tom vara ev,+ Citera
Dead-Inside Postad 5 December , 2007 Rapport Postad 5 December , 2007 Fi har i stort sett inga bluffcatchers att fånga bluffen med såvida du inte satt upp nån alternativ HD igen? Oj då, jobbigt. Ja, bäst du sätter upp en range åt mig, så jag vet. Citera
ampixo Postad 5 December , 2007 Rapport Postad 5 December , 2007 Det är lättare att vinna om man spelar någon gata rätt iaf. Preflop är inte fel Citera
Bubba123 Postad 5 December , 2007 Rapport Postad 5 December , 2007 Han har ju med stor sannolikhet flush (eller kak) har sa riverbluffen ar ju sjukt otajmad. Jag hade bettat turn. Citera
Joggernaot Postad 5 December , 2007 Författare Rapport Postad 5 December , 2007 Det är EV- att syna med en färg. Kåk känns inte troligt. Citera
NarkotikaPolisen Postad 5 December , 2007 Rapport Postad 5 December , 2007 Det är EV- att syna med en färg. Kåk känns inte troligt. Okej varför frågar du då om du tror dig ha facit? Citera
Joggernaot Postad 6 December , 2007 Författare Rapport Postad 6 December , 2007 Okej varför frågar du då om du tror dig ha facit? För att visa min överlägsenhet. Citera
iamivar Postad 6 December , 2007 Rapport Postad 6 December , 2007 För att visa min överlägsenhet. ungefär som att vara tolv bast och sparka på alla sina åttaåriga kompisar antar jag Citera
Joggernaot Postad 7 December , 2007 Författare Rapport Postad 7 December , 2007 ungefär som att vara tolv bast och sparka på alla sina åttaåriga kompisar antar jag Citera
skalle88 Postad 7 December , 2007 Rapport Postad 7 December , 2007 ungefär som att vara tolv bast och sparka på alla sina åttaåriga kompisar antar jag kanske inte den bästa liknelse men den fyller sin lilla funktion antar jag Citera
Recommended Posts