Jakelamotta Postad 3 December , 2007 Rapport Postad 3 December , 2007 Gissa? Men för att göra det lätt för dig: Jakelamotta3 90k i stack så är inte i en jättebra sits men var nere på 33k så ska vara nöjd. Citera
Bananmannen Postad 3 December , 2007 Rapport Postad 3 December , 2007 Ser att du är från Uppsala... Jag kommer flytta dit i februari... du får visa mig pokerlivet i stan, om de nu finns kvar nåt efter vad som hände pilen! GL i million... Citera
Jakelamotta Postad 3 December , 2007 Rapport Postad 3 December , 2007 Ser att du är från Uppsala... Jag kommer flytta dit i februari... du får visa mig pokerlivet i stan, om de nu finns kvar nåt efter vad som hände pilen! GL i million... Jag känner inte till det så jäkla bra, fredagen före rånet var första gången jag var på pilen, passande nog. Och pilen lär väl inte komma tillbaka på ett tag men jag vet inte. Har dock förstått att det ska finnas en klubb till men är inte säker. Homegames finns det gått om dock. Ser att du fallit utanför topp-100, vad ligger stacken på? Citera
Jakelamotta Postad 3 December , 2007 Rapport Postad 3 December , 2007 Så åkte man då, plockar AA UTG+1 höjer till 18000(BB=6000) får 4(!) syner och på floppen K92(två spader) ställer jag in resten två instasyner och de visar upp varsitt set och jag drar inte ut. Citera
Recommended Posts