Gå till innehåll

T6 Poker?

Crappy

Fortfarande inga pengar, här är den senaste chatkonversationen med supporten, på över 1 timme.

Glöm inte ta fram ögondropparna, min engelska är förfärlig :mrgreen:

You are now chatting with Francisco Corpas (Finance Support)

Francisco Corpas: Thank you for choosing T6 poker. How may I assist you today??

Jimmy: Hi, how it´s going whit my cash out?

Francisco Corpas: you mean you requestes a payout?

Jimmy: I do that friday morning to my NETeller

Francisco Corpas: ok it usually takes 2-4 working days

Francisco Corpas: not including Saturday or Sundays

Jimmy: That was not what I ask about, give me a REAL answer please. I want to know where in the procedure my cash out are now and why it´s take time. That it CAN take 4 days should not mean that it HAVE to

Jimmy: ?????

Jimmy: Are you still here?

Francisco Corpas: it takes us between 2-4 working day in order to ensure the money goes to you and we save correct paperwork for review if any claims

Jimmy: Is it any person in this support that can give an REAL answer that they dont just read from a "support for dummies manual" ?

Francisco Corpas: am sorry if you feel like that

Francisco Corpas: the fact is that there are some aspects of your account

Francisco Corpas: that are not for everyone to view

Francisco Corpas: so if you give me a few seconds may just let you know

Jimmy: Like what? And I just ask a simple question, how far have you come whit my cash out, then i dont wanna hear a standard answer on how long it can take

Jimmy: ok...thanks

Francisco Corpas: if the info is at habd or not

Francisco Corpas: ok tha is info needed to be access just give me a second and I may just come up with it for you ok

Jimmy: ok, I wait

Francisco Corpas: may I have your user's name and on what day did you make the request?

Jimmy: username: ***

Jimmy: cash out on fridaymorning..around 12:00 CET or something like that...a couple of hours later the status was change to "in progress"

Francisco Corpas: I see we have chat before

Jimmy: I have chat whit alot of people here, to many times

Francisco Corpas: I understand where you come from

Jimmy: what?

Francisco Corpas: don't worry am oly saying I know what you mean.

Jimmy: ok

Francisco Corpas: and thanks for holding while I get the info

Francisco Corpas: for how much is the withdraw

Jimmy: €*** but shouldent you be able to see that? You are in the finance

Francisco Corpas: am speaking to another support agen and transfering the info

Francisco Corpas: there is record of the request

Francisco Corpas: yet status not clear just give me another second please

Jimmy: You get any info?

Francisco Corpas: thanks for holding the status is process awything debit

Jimmy: and that means?

Jimmy: ?

Francisco Corpas: is been work on

Jimmy: It have had that status since fridaynight, and you also have this info about that status, "Your request is 'In Progress' and our team is awaiting confirmation from the payment processor regarding the fulfilment of your request. Normally, your request will not be in this state for more than a few minutes. " Can you please ask the other agent why it´s not only take that minutes like it say when the whitdrawel got this status

Jimmy: What i can see my cashout have complete all the difrent status and now just waiting to be transferd, so why you dont just transfer the money for me?

Francisco Corpas: Jimmy sure enough I wish I can speed up the process or even change the status yet am not able to

Jimmy: But you working in the finance, and it´s must be someone in the finance that transfer the money. It´s not a holiday, and it wasent yesterday. The process is done and the only thing that is left is to send the money

Francisco Corpas: jimmy of the process been done am not sure of that there are several stages to the process

Jimmy: Yes it is, and "in progress" is the last step when you just whait for the confirm to sen the money

Jimmy: If you cant help me I want to talk to the person that handle my casout and also are the one that transfer the money to the players

Francisco Corpas: understood

Francisco Corpas: you are on the final stages jimmy

Francisco Corpas: of the in house process

Francisco Corpas: are you there jimmy??

Jimmy: Yes, and i have been since fridaynight, so you have got monday and today to complete the last step

Francisco Corpas: jimmy it is not easy handling peoples money

Francisco Corpas: there is no room for erro

Jimmy: Maybe that is true, but when you have complete all the step and the last thing is to send the money, you need 2 days to put in the right NETeller number? So hard can it not be

Francisco Corpas: jimmy as for the following info "will not be in this state for more than a few minutes".

Francisco Corpas: with all due respect and appologies you was misinformed

Francisco Corpas: that is the reason you have had the trouble of writing and writing to the stage of frustration

Francisco Corpas: in fact we thank you for your understanding and patience we also hope continue hearing from you

Francisco Corpas: in good terms

Francisco Corpas: is there anything else I may do for you .

Jimmy: So you put in wrong info in the cashier..and also on t6poker.com when you say you have "fast payouts" sorry, but this is not fast

Jimmy: Well, now we have chat in 1 hour, you have confirm that I am in the final stage, then you can answer me before we end this chat. Why dont you complete the last step and send me the money?

Francisco Corpas: due to the sensitivity of your records only the person incharged of that department is the one able to do it. if not Jimmy beleive I would have done it

Francisco Corpas: and the person who does is on it.

Jimmy: Ok, so let me belive that you give me the correct information and make me belive you are a site that not scamming your players. So to do that, and make me feel good..can you swear on your family and all the members of it that i will get my money?

Francisco Corpas: jimmy I not only swear but also promiss you it will be so

Francisco Corpas: man's word and honor

Francisco Corpas: is there anything else I may do for you .

Jimmy: No, thanks. I just have to wait that i do all the time. Thanks for your time..

Jimmy: have a nice day

Jimmy: Bye / Jimmy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Lol, jag vet iofs inte om nån chattsupport skulle agera annorlunda mot denna iofs. De flesta supports jag haft problem med har varit lika ohjälpsamma, och då har jag ändå haft en vänlig ton, något som du saknade i denna chat.

Jag har försökt med att vara vänlig vilket inte ha hjälpt, tillslut tröttnar man ju. Men han verkade ju facktiskt förstå det och han kom åxå ihåg mig

Länk till kommentar

Jag har 6,3k € på mitt konto men tyvärr inte klart med netteller ännu, vi får se när det blir klart...

Och Jimmy, du får väl ge dom dessa 4 arbetsdagarna först. Sedan börjar det i och försig lukta skunk...

Inte klart med NETeller ännu? Vad har dom sagt till dig? NETeller finns som uttagsmetod så fort du gjort din första insättning, varken tidigare eller senare.

Anledningen till att jag ligger på oavsätt om det gått 4 dagar eller inte är för att jag fått nya besked hela tiden. Det första var att det skulle vara instant till NETeller 00:00 CET 1 Januari, sen har det kommit nya anledningar,tider och ursäckter med tiden.

Länk till kommentar

Inte klart med NETeller ännu? Vad har dom sagt till dig? NETeller finns som uttagsmetod så fort du gjort din första insättning, varken tidigare eller senare.

Anledningen till att jag ligger på oavsätt om det gått 4 dagar eller inte är för att jag fått nya besked hela tiden. Det första var att det skulle vara instant till NETeller 00:00 CET 1 Januari, sen har det kommit nya anledningar,tider och ursäckter med tiden.

Jag ansökte om NETteller i söndags morse och det skulle ta kring 3-4 dagar. Kommer sedan att göra en insättning på 20€ och därefter begära uttag...

Jag förstår irretationen jag är likadan själv......;-)

Länk till kommentar

Ok, trodde det var t6 som jävlades.

Men ditt NETeller konto kan du använda så fort du verifierat det via telefon, antar det är ditt bankkonto du håller på att registrera hos dom.

Även det inte är gjort kan du sätta in med visa och mastercard, eller e-kort via din internetbank.

Ok, fick info från NETeller att dom satt in en summa under 1 kr som man sedan skall verifiera till NETeller för att se att pengarna kommer till rätt bankkonto...:-)

Har förresten inte fått något telefonsamtal ännu som även en kompis sade man skulle få....

Länk till kommentar

Ok, fick info från NETeller att dom satt in en summa under 1 kr som man sedan skall verifiera till NETeller för att se att pengarna kommer till rätt bankkonto...:-)

Har förresten inte fått något telefonsamtal ännu som även en kompis sade man skulle få....

Det stämmer allting, men du kan använda ditt konto även innan du verifierat ditt bankkonto.

Nog med OT nu, back to T6

Länk till kommentar

Hade jag varit proffs utan kontrakt så hade jag utan att blinka signat upp för T6.... ! Bara att skratta hela vägen till banken.

Vad finns att förlora?! INGET!!

Skulle det gå åt h-e så är det väl skit samma för Rahm etc. Dom gick in i god tro. Och INTE för att det spelar någon roll.

Pokervärlden är väl det sista ställe där man behöver bry sig om något slags "anseende" egentligen.

jaja

Länk till kommentar

Hade jag varit proffs utan kontrakt så hade jag utan att blinka signat upp för T6.... ! Bara att skratta hela vägen till banken.

Skulle det gå åt h-e så är det väl skit samma för Rahm etc. Dom gick in i god tro. Och INTE för att det spelar någon roll.

Pokervärlden är väl det sista ställe där man behöver bry sig om något slags "anseende" egentligen.

jaja

suck

Länk till kommentar

jaja

Ja om man inte bryr sig ett skit att en jäkla massa människor blir blåsta på 6000:- eller mer så finns det väl inget att förlora.

Tyvärr så finns det för många människor som tycker som du vilket Mats och Anders är två bra exempel på.

Länk till kommentar

Ja om man inte bryr sig ett skit att en jäkla massa människor blir blåsta på 6000:- eller mer så finns det väl inget att förlora.

Tyvärr så finns det för många människor som tycker som du vilket Mats och Anders är två bra exempel på.

Det är väl ganska uppenbart att de, liksom TonyG och Rolf Slotboom, inte gjort annat än tackat ja till ett bra avtal om representation. Det har diskuterats utförligt förut, och jag ville bara klargöra att jag iallafall inte tycker att den biten är så mycket att kritisera. Om de borde ha varit mer skeptiska tidigare, så är det ganska naturligt att de nu ligger rätt lågt, följer kontraktet och avvaktar vad som händer.

Länk till kommentar

Tjaaa .. . jag känner mindre och mindre sympati med folk i och med all bakgrundsinfo som finns ute. Vem går in i en sån här sak utan att kolla upp saker och ting?! Själv skulle jag ju inte göra det. Jag har definitivt mindre koll på vad som hände med Alston Price och hela den biten, men det är ju inte svårt att ta reda på? Och jag antar att alla som investerat gjorde detta. Har dom då gjort bedömningen att detta är en bra grejj TROTS vad som hänt innan så kan jag bara säga lycka till, det är absolut inte omöjligt att alla lever lyckliga resten av sina dar.

Har dom inte kollat upp något då är det bara att skylla sig själva. Och i den "branschen"?! Herrejevlar.. Det måste vara det första man gör.

Länk till kommentar

Jag är väldigt förvånad att T6 inte blev en blåsning rätt av. Nu är sajten igång för cashspel och enligt vad jag läser så går det att ta ut pengar. En kompis till mig, dock andelsägare, tog ut €700 och jag har egentligen ingen anledning att misstro honom om detta då jag redan klargjort att jag inte ska investera 50 öre i detta.

Jag är inte allas förvånad över attt det gått som det gjort. Det är precis så här alla MLM-bedrägerier går till, först uppvisar man viss framgång och på så sätt får man in massor av vinstandelsägare. Det som händer sen är att verksamheten sakta dör och slutligen (inom 2 år) läggs ner. Då har pyramidtoppen sedan länge stulit pyramiddeltagarnas pengar och startat ett nytt projekt. Självklart kommer de som går in först att tjäna pengar för att de ska kunna vittna om den fantastiska succén. Därför bör denna typ av satsningen bojkottas så slipper kanske några godtrogna stackare förlora sina besparingar.

Länk till kommentar