Gå till innehåll

FTP & SvS.


bigdwarf

Recommended Posts

  • Svars 278
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Lycka till bigdwarf måste kännas bra att gå upp efter att ha lirat nl100 så oändligt länge.

 

 

 

 

Aha så det är du. Frågade ju om du nickade bigspender förut någon gång.

Han sa nämligen att han står som klubbvärd på pf, evp/klubbvärd hur många kan det finnas? Uppenbarligen mer än 1.

 

Tackar!

 

Jo spelade NL100 i 3 månader, men som sagt kunde inte avancera pga stora cashouts. Så du gillar Prima iaf? NL200 bra värde?

 

GL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker värdet är helt ok med rb mm så är det helt klart bättre än evp.

Jag spelar inte så mycket 200 där längre nl300-400 nu.

 

vad använder du för upplösning och hur många bord får du in på den utan överlapp ?

 

och nej har aldrig nickat bigspender

 

och ja jag squeezar andra händer än AQ ur pos ;) bara du som aldrig fått veta det för du lägger dig alltid när jag squeezar ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad använder du för upplösning och hur många bord får du in på den utan överlapp ?

 

och nej har aldrig nickat bigspender

 

och ja jag squeezar andra händer än AQ ur pos ;) bara du som aldrig fått veta det för du lägger dig alltid när jag squeezar ;)

 

Finns nog inget värre än att lira Primas miniviews.................

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad använder du för upplösning och hur många bord får du in på den utan överlapp ?

 

och nej har aldrig nickat bigspender

 

och ja jag squeezar andra händer än AQ ur pos ;) bara du som aldrig fått veta det för du lägger dig alltid när jag squeezar ;)

 

Jag har en 24 tumms skärm med 1920x1200 och en 20 tums med 1680x1050så jag får in så många jag vill men max på prima är 10.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har bara 46 händer på dig iofs, men på de händerna har du 0% pfr (11/0)... Känns ju liiite väl tight det. =) Så vad ligger du på för stats egentligen?

 

Haha jasså :) ibland när jag känner att bordet är sjukt fiskigt å löst tightar jag till mig ganska hårt, men ligger på rätt tighta stats ändå. NL100 låg jag på ca 18/8 och NL200 på 19/10.

Vad nickar du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en 24 tumms skärm med 1920x1200 och en 20 tums med 1680x1050så jag får in så många jag vill men max på prima är 10.

 

 

ok men om du begränsar dig till 1920x1200 skärmen och sätter alla bord på normalvy, inte stor, inte miniview utan den normala..hur många får du in nu ?

 

4 utan överlapp?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

DÖD åt EVP, bigdwarf ..DÖD åt dem.

 

det kom in en strömm med fisk igår men det gick inte vägen ändå, herregud det haglade utsugningar, så blev jag trött på en killes 3bettande/reraise på mig o ställde han med 1010 pre efter 68reraise ..han hade nog femtio AA den där sessionen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

DÖD åt EVP, bigdwarf ..DÖD åt dem.

 

det kom in en strömm med fisk igår men det gick inte vägen ändå, herregud det haglade utsugningar, så blev jag trött på en killes 3bettande/reraise på mig o ställde han med 1010 pre efter 68reraise ..han hade nog femtio AA den där sessionen.

 

Haha, ja EVP är en jävla skämtsida. :)

Har vart tiltat nu ett tag och då blire några efterblivna sportsbettings istället, så 10K SEK ikväll på edsbyn borta mot bajen.

Sen ikväll blir det nog ett monsterpass på NL100-200(beroende på värdet).

Börjat något på Prima än?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, ja EVP är en jävla skämtsida. :)

Har vart tiltat nu ett tag och då blire några efterblivna sportsbettings istället, så 10K SEK ikväll på edsbyn borta mot bajen.

Sen ikväll blir det nog ett monsterpass på NL100-200(beroende på värdet).

Börjat något på Prima än?

 

 

Nice så du bettar oxå :P

Edsbyn är dyngsäker alltså?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

njaaa ska till onoff imorrn och köpa min lcd tv först så jag kan nöta flera bord, klarar ej av att lira 2 på min laptop, blir för frustrerande.

 

Mjaaaaaaaaa i helgen så kan vi ju konstatera att united kommer få storspö av liverpool som har en sjuk form med reading som enda undantag men det var en taktisk miss av rafa som ställer upp nått jävla 4 3 3 spel utan wingers och med 3 renodlade anfallare.. ?wtf

Om man ser till senaste mötena mellan pool och utd så har liverpool faktiskt haft spelet men utd har avgjort på stopptid 3 senaste ggr om jag inte minns fel? (äckel oshea)

 

arsenal och chelsea kommer kryssa, alternativt att chelsea vinner, arsenal har svacka nu de har tappat mkt på senaste matcherna, torsk mot sevilla, kryss mot newcastle, torsk mot boro..det är lite samma effekt som när de förlorade första matchen på 49raka för några år sen, då upplevde de värsta formdippen någonsin med 5poäng på 6matcher.. Samma effekt kommer kicka in nu. Sen att arsenal saknar cesc flamini och hleb gör bara 2an ännu mer spelbar då arsenal är otroligt beroende av sina kreativa mittfältare.

 

 

 

DÄRFÖR säger vi

 

Liverpool - Manchester United - 1

Arsenal - Chelsea x2 med ögat på 2an

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

njaaa ska till onoff imorrn och köpa min lcd tv först så jag kan nöta flera bord, klarar ej av att lira 2 på min laptop, blir för frustrerande.

 

Mjaaaaaaaaa i helgen så kan vi ju konstatera att united kommer få storspö av liverpool som har en sjuk form med reading som enda undantag men det var en taktisk miss av rafa som ställer upp nått jävla 4 3 3 spel utan wingers och med 3 renodlade anfallare.. ?wtf

Om man ser till senaste mötena mellan pool och utd så har liverpool faktiskt haft spelet men utd har avgjort på stopptid 3 senaste ggr om jag inte minns fel? (äckel oshea)

 

arsenal och chelsea kommer kryssa, alternativt att chelsea vinner, arsenal har svacka nu de har tappat mkt på senaste matcherna, torsk mot sevilla, kryss mot newcastle, torsk mot boro..det är lite samma effekt som när de förlorade första matchen på 49raka för några år sen, då upplevde de värsta formdippen någonsin med 5poäng på 6matcher.. Samma effekt kommer kicka in nu. Sen att arsenal saknar cesc flamini och hleb gör bara 2an ännu mer spelbar då arsenal är otroligt beroende av sina kreativa mittfältare.

 

 

 

DÄRFÖR säger vi

 

Liverpool - Manchester United - 1

Arsenal - Chelsea x2 med ögat på 2an

 

 

Bra analys förutom ett gravt fel

 

Liverpool - Man U 2a ;)

 

Du köper en LCD FullHD då eller? Jag köpte en laptop för 3 månader sen med 1440 upplösningen och ångrar det verkligen nu då den va ganska dyr ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...