tomtetomte Postad 28 November , 2007 Rapport Postad 28 November , 2007 PLO/8 ($1/$1) på Ongame. Jag har haft rätt mycket flyt med korten sista tiden och har dessutom betat till mig en del potter på ett rätt så passivt bord. Ingen specifik read på någon av de kvarvarande motspelarna. Vilken är min plan för att få in så mycket som möjligt i potten här? Något ska jag väl beta, men hur mycket (eller lite)? Bonusfråga: Några tankar om preflopsynen? Visserligen ingen topphand, men spelbar och jag har knappen, ska jag höja här? Seat 1: fishakind ($41.15 in chips) Seat 2: Hero ($216.65 in chips) Seat 4: Lily Grace ($94.90 in chips) Seat 5: Locutus1961 ($76.15 in chips) Seat 9: proplan ($58.30 in chips) Seat 10: sparky jon ($178.35 in chips) ANTES/BLINDS Lily Grace posts blind ($1), Locutus1961 posts blind ($1). Hero is dealt PRE-FLOP proplan calls $1, sparky jon folds, fishakind calls $1, Hero calls $1, Lily Grace checks, Locutus1961 checks. FLOP: Lily Grace checks, Locutus1961 checks, proplan checks, fishakind checks, Hero ??? Citera
SammySolid Postad 29 November , 2007 Rapport Postad 29 November , 2007 Potta på hela vägen bara! Citera
Dead-Inside Postad 29 November , 2007 Rapport Postad 29 November , 2007 Potta på hela vägen bara! ^ Degen ska in. Skulle dock föreslå halv till 2/3 pot på flopp. Pot resten av handen med 1-2 synare. Citera
nikoraven Postad 29 November , 2007 Rapport Postad 29 November , 2007 saken är att han med stor sannolikhet är att han har massducks, dvs 2-2-2-2 på handen, vilket gör att du ligger riktigt illa till, därför tycker jag att du ska spela försiktigt och check-mucka floppen typ, han kan ev. vara fisk och underskatta sin ankfarm här, isåfall har du tur och förlora minimum, bara inte du överskatta din bräckliga fluss! Citera
Sideshow Postad 12 Februari , 2008 Rapport Postad 12 Februari , 2008 Hur bygga pott? Testa bet-funktionen. Citera
tomtetomte Postad 13 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 13 Februari , 2008 Fyndigt att leta upp en två månader gammal handanalys-tråd som redan kört i diket och svara med ett nonsensinlägg. Men tack för påminnelsen om varför det är i princip meningslöst att lägga upp händer för analys. Citera
Joeduck Postad 13 Februari , 2008 Rapport Postad 13 Februari , 2008 Jag skulle skrivit typ 'jag är tiltad' i chatten och sen bettat på som bara den, hela vägen till river så att dem synar med som bäst stege. Ifall en tvåa kommer på river, och Turn parar bordet skulle jag muckat. Ej värt att show:a handen när man kör så, eftersom motståndaren då får en uber läsning på dig. OBS. det finns andra sätt att bygga pott på, det här kanske inte fungerar för dig men för det mesta så går det riktigt bra om man manipulerar chatten Citera
Recommended Posts