Gå till innehåll

Tatueringar du ångrat?


LuckyStar5.1

Recommended Posts

Alla är väll tatuerade idag nästan.

Satt i fredags på en krog med min bror och 2 kompisar till oss.

 

Min bror har ett speltema tatuerat på sin vänstra arm och kompisen tyckte det va lite "löjligt" ...min bror försvarade sej med att kompisen har 3 st tribaler ! ...kanske inte så djupt eller betydelsefullt.

 

Själv har jag igentligen bara en tatuering jag ångrar och det är att jag skrivit AIDS på kuken en gång i fyllan (lånade utrustningen).

Jag vet inte men det har varit lite känsligt när man tar fram den när det skulle till när man va singel och min sambo har föreslagit att jag kanske ska kolla upp om jag kan ta bort den, men känns sådär och söka hjälp för detta kanske...

 

Min Bror har tatuerat hela ryggen med änglavingar som ser för jävligt ut och han hatade det från början.

 

 

 

Har du ångrat någon tatuering, och isf vad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 69
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

At sägga at ala ärr tattuerade ärr väll enn övverdrifft, i alla fall så känns den där grupptatueringen jag gjorde vid 17 års ålder inte riktigt lika briljant idag.

 

Penna-nål? ...och vad "skulle" det bli?

 

 

EDIT: Första kängan från eurythmech för jag stafat litte fell.

 

Wäll, Cunnskap är mackt !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ångrar väl mina 2 första till en viss del...

 

Nr 1 gjorde jag direkt jag fyllt 18 och ångrar motivet, fjädrar....uuuurk. Men den är inte så stor så det är lätt att måla över och det kommer ske så fort man får tummen ur.

 

Nr 2 Ångrar jag inte gaddningen direkt utan mer att jag gjorde det hos den killen så den är så svag idag att det ser ut som en suddig klump. Är pegasus som stegrar med lite tribaliknande mönster under. Att det blev så beror på att killen som gjorde den va bakfull, pårökt och till slut halvfull igen under tiden han körde.....Han sprejade tom rengöringspriten direkt in i munnnen :)...jag visste vem det va och trodde det inte var nån fara...men nu efter massa år ser man att det blev pannkaka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Själv har jag igentligen bara en tatuering jag ångrar och det är att jag skrivit AIDS på kuken en gång i fyllan (lånade utrustningen).

 

 

Min Bror har tatuerat hela ryggen med änglavingar som ser för jävligt ut och han hatade det från början.

 

 

 

 

:shock: Gjorde du den som ett skämt eller? Vad tänkte du när du vaknade dagen efter?

 

Var din bror på Hultsfred i år möjligen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:shock: Gjorde du den som ett skämt eller? Vad tänkte du när du vaknade dagen efter?

 

Var din bror på Hultsfred i år möjligen?

 

 

Nej, jag va faktiskt själv och vet inte vad jag tänkte under själva "ingreppet".

Men dagen efter va väll sådär !

 

 

Min bror var inte på hultsfred !

 

 

Våga höj blicken lite... snälla.

 

Vadå, är jag fel ute?

...fattar inte vad du menar !

 

...jag menade iaf att meningen med tråden var i princip att vi är ett tatuerat folkslag och med alla tribaler och fylle-tatueringar så kanske var och varannan ångrar sej?!?!

 

 

Men förklara om jag missat något, jag är lite närsynt !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ångrar väl mina 2 första till en viss del...

 

Nr 1 gjorde jag direkt jag fyllt 18 och ångrar motivet, fjädrar....uuuurk. Men den är inte så stor så det är lätt att måla över och det kommer ske så fort man får tummen ur.

 

Nr 2 Ångrar jag inte gaddningen direkt utan mer att jag gjorde det hos den killen så den är så svag idag att det ser ut som en suddig klump. Är pegasus som stegrar med lite tribaliknande mönster under. Att det blev så beror på att killen som gjorde den va bakfull, pårökt och till slut halvfull igen under tiden han körde.....Han sprejade tom rengöringspriten direkt in i munnnen :)...jag visste vem det va och trodde det inte var nån fara...men nu efter massa år ser man att det blev pannkaka.

 

 

Jag är ganska svag för traditionella tatueringar så fjädrar kan inte vara värre än en tribal i mina ögon iaf !

Älskar roser, svalor, döskallar, pinuppor mm mm

Mycke färg och old-school !

 

...bara att bättra på fjädren så ångrar du dej iaf mindre än våran tatuerade "tribal-ungdom" ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har iofs inte jag tatuerat mig så det kanske är ban på mig att jag skriver i den här tråden, vad vet jag.

 

Men en gammal kompis ska tydligen när han festade i sommras ha tatuerat in "SHITT HAPENDS" på röven. Ett ord på vardera halva.

 

Jag är osäker på exakt hur mycket de lyckades stava fel, men jag vet att det var en hel del.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ångrar en tatuering jag gjorde på fyllan. Tatuerade in ett W på vardera skinkan, tänkte det skulle vara coolt när man böjde sig fram och det stod WoW:-(

 

Den är jobbig :rolleyes:

 

 

Är det inte rent generellt jävligt fult med tatueringar i allmänhet och tribals i synnerhet?

 

Det är väll upp till var å en ...smaken är som röven, klöven !

 

Frågan är väll om man skaffar en tatuering för den är snygg?

...jag har aldrig tatuerat ngt för att det är "snyggt", men en triblal kan man väll inte motivera på ngt annat sätt kanske !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla är väll tatuerade idag nästan.

Satt i fredags på en krog med min bror och 2 kompisar till oss.

 

Min bror har ett speltema tatuerat på sin vänstra arm och kompisen tyckte det va lite "löjligt" ...min bror försvarade sej med att kompisen har 3 st tribaler ! ...kanske inte så djupt eller betydelsefullt.

 

Själv har jag igentligen bara en tatuering jag ångrar och det är att jag skrivit AIDS på kuken en gång i fyllan (lånade utrustningen).

Jag vet inte men det har varit lite känsligt när man tar fram den när det skulle till när man va singel och min sambo har föreslagit att jag kanske ska kolla upp om jag kan ta bort den, men känns sådär och söka hjälp för detta kanske...

 

Min Bror har tatuerat hela ryggen med änglavingar som ser för jävligt ut och han hatade det från början.

 

 

 

Har du ångrat någon tatuering, och isf vad?

 

HAHAHAHAHAHAH! Sjukaste jag hört, AIDS på kuken HAAAAAAAAh.

Hur många har vänt när när du fått av dig fillingarna?

 

Det där med änglavingar över hela ryggen är också sinnesjukt tycker jag, men inte lika roligt eftersom det är tydligen många som tycker det är en brilljant idé att tattuera in vingar över hela ryggen. Roligare med en AIDS-tattuering haha... inte lika vanligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kanske beror på att jag inte bor i en lantlig småstad, men bland de flesta jag känner är tatueringar ungefär lika coolt som tjock silverkedja och flames längs sidan på Volvon.

 

Beroende på var man bor så tolkar man ditt inlägg helt olika :)

 

Hälsingland och uppåt... yee flames volvo kedja - tatueringar yes!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...