Gå till innehåll

Othello och gdaily har en dagbok ihop.


gdaily

Recommended Posts

Mat får kosta precis hur mycket som helst, där vänder jag inte på slantarna. Flickor likaså (om nu denna dagbok har kvinnliga läsare i 25-årsåldern som är 1.55 långa, hör av er!).
Du fyller 39 nästa år och springer efter flickor i 25-årsåldern?! :roll:8-) ... Varför ska du ha en som är 1.55 kort? Du måste vara ca 1,90 själv? .... ah, nu vet jag. Hon ska ha platt skalle också så du kan ställa ölen på skallen när hon blow-jobbar? :mrgreen: *skitsmart där Ola!* Ska hon vara tandlös också? ;-)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Othello:

 

Råkade nämna dig vid nicket (ok moderatorn) "o" i Jennez dagbok.

 

Hoppas det inte är något förolampande.

Är inte tänkt så iaf, känner några som har epilepsi och till skillnad från dig behöver en kaffe till sin mogadon

 

Jag är för lat för att surfa över dit nu, men det är säkert ok. Jag trodde de flesta visste att jag har epilepsi vid det här laget. För er som inte visste: Yep, jag har ep och nej, jag får inga anfall sedan över 15 år tillbaka men jag äter ändå medicin pga att det inte är någon form av ep som man växer ifrån.

 

Edit: Nu blev jag ju tvungen att kolla. Det var lite småroligt. For the record är inte min medicin något som jag behöver oroa mig över när jag har den i bagaget på flyget.:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ryan hem för en femhunka > Sas hem för 1500 > KLM för 3800 (tur-retur, säljer inte enkel). Tyvärr. Hade föredragit KLM och hade gärna betalt det priset om de flög direkt.

 

Wow är KLM så bra? Jag är absolut inte världsvan men ska till Indonesien i januari o flyger med dom, är de nuts?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På långflygningar är dom inte ett dugg bättre en SAS, faktiskt ordentligt sämre, främst pga att ombordsunderhållningen håller bra mycket bättre klass hos SAS.

 

Dock håller jag med gaily när det gäller europaflygningarna.

 

Allt handlar om storleken på planet.

Men det är klart gillar man tjejer som är 1.55 så är nog Ryan Air nöten(dvs om man är beredd att sitta med sina egna knän uppe vid hakan).

 

God Jul!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På långflygningar är dom inte ett dugg bättre en SAS, faktiskt ordentligt sämre, främst pga att ombordsunderhållningen håller bra mycket bättre klass hos SAS.

 

Dock håller jag med gaily när det gäller europaflygningarna.

 

Ja, man flyger ju mest inom Europa, och där suger SAS. Långflygningar är KLM inte så bra, ska man till Asien så är random Asienbolag nöten (Thai eller Malaysian eller Singapore airlines exempelvis). Ska man till USA är BA eller något amerikanskt bolag att föredra, inte minst för att själva transiten på flygplatsen blir så satans mycket bättre om man slipper byta terminal osv. Åker gärna KLM till Amsterdam och sedan vidare med Delta exempelvis (eller Delta från Arlanda). Riktiga nöten är dock Virgin från London direkt till Las Vegas, om man bara hittar bra anslytningsflyg.

 

Nöten med KLM är dock att jag ju har lite guldstatus där, dvs jag kan springa till businessincheckningen på vanlig ekonomibiljett och jag kan utnyttja loungerna och slipper sitta i vanliga vänthallen, och detta hade jag inte kunnat uppnå om jag lagt samma flygningar på SAS.

 

Tyvärr så är ju KLM oftast dyrare (eller egentligen, de säljer inte enkelresor som Sas. Det är något som SAS gör riktigt bra, man kan pussla ihop en resa på enkelt sätt mellan massa olika städer för en hyggligt billig peng, där man på KLM med flera bolag måste flyga tur/retur. Min resa Arlanda-Kiev-London-Arlanda med flera dagars stopp i London och Kiev hade kostat en miljard om man hade bokat med bolag som inte gillade enkelresor.

 

Å andra sidan är det inte möjligt att boka enkelresor som bonusresor med SAS, medan det går utmärkt med KLM.

 

Äh, jag antar väl att egentligen är flygbolagen samma skit, lite olika färg på maskinerna helt enkelt.

Du fyller 39 nästa år och springer efter flickor i 25-årsåldern?! ... Varför ska du ha en som är 1.55 kort? Du måste vara ca 1,90 själv? ....
Nä det var Othello som går på styltor. Jag är bara 1.85. Varför jag attraheras av korta "unga" tjejer står tydligt i dagboken en bunt sidor tillbaks.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag älskar min fru, så trots att jag avskyr ABBA gav jag henne Singstar ABBA i julklapp. Nu hör jag Abba-låtar och ser lite över axeln på henne när hon dunkar in singstar på singstar i betyg (lol, precis när jag skrev det missade hon och fick 8994 poäng). Min kommentar här gäller dock Agneta som ser helt lobotomerad ut i alla videos. Hon är skitläskig. Hon fokuserar aldrig blicken på något utan bara tittar vagt ut i luften som en zombie.

 

Jag är rädd för Agneta Fältskog. Hon är creepy.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du fyller 39 nästa år och springer efter flickor i 25-årsåldern?! :roll:8-)

 

Inget fel i det. Finns många stilliga skötsamma män som är kring 40 och som 25-åriga flickor skulle falla pladask för. Om Ola är en sådan har jag ingen anning. Jag hängde dock med en sådan kille under julen. Syrrans sambo.

 

Jag är 27 och tjejer i övre tonåren verkar älska mitt utseende och personlighet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan vilken tur du har Ola och träffar J på turn när jag syna din allin med 88 och du hade J8 i Nordic Expedition.
Det står ju i rubriken att jag har världens röta.

 

Du fyller 39 nästa år och springer efter flickor i 25-årsåldern?!
Låt mig ha mina drömmar ifred.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...