Gå till innehåll

Othello och gdaily har en dagbok ihop.

gdaily

Recommended Posts

• Svars 2,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Du kan skylla på Gunnar där med, det är självklart han som gjort det bästa programmet. Men finns det inte någon dynamisk spelplan som ändrar utseende mellan omgångarna? Jag har aldrig spelat betapet, så jag vet inte.

Jo men du skriver ju in vilka brickor du har i ett program samt vilka som ligger på brädan så vips visar den alla läggningar du kan göra oavsett spelplan. Slutade spela betapet när jag fick tag i det programmet efter vilda diskussioner på ett annat forum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan ta en match mot dig din ärkefisk. Min ranking har också dalat kraftigt sedan comebacken för två dagar sedan. Man måste fan hålla det där igång annars torskar man mot 1000-rankare och andra sopor...

Rating 2725

Högsta rating 2008-07-21 3059

Rullningar 756

Matcher 4931

Detta är på ett av mina två konton. Det andra spelar jag nästan bara mot Bengan på, för att hålla en ren statistik internt i hushållet. ;)

Man borde ju vara bättre efter så många matcher kanske...

Länk till kommentar

MSN-bilden är tagen med en webcam men hemma - jag har ingen webcam på jobbet (det är min hall i bakgrunden). Och ja, den föreställer mig.

Och den andra killen är troligen en tysk (om man kisar lite kan man se någon tysk text i pokerklienten tror jag) som uppenbart blir badbeatad av ett fyrtal.

Länk till kommentar

• Skapa nytt...