Gå till innehåll

Nu har jag lagt kortleken på hyllan...


Recommended Posts

Skulle du snappt vilja berätta lite hur det går till? sitter du och letar upp matcher ifrån tex nån basketmatch i nigeria där det är bra odds.

Eller har du riktigt koll på matcherna som nån fotbollsmach i england kanske?

 

Nej jag håller mig borta från basketmatcherna i Nigeria. Men jag har hört att dom är riktigt populära :)

 

Främst koncentrerar jag mig på England. Lättare att ha koll på ett par enstaka ligor. Dessutom kryllar det inte direkt av överodds på de högsta ligorna runt om i europa så ju längre ner man orkar krypa desto bättre värden..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj vad jag känner igen mig. I en tidigare tråd... nu för 11 månader sedan, berättade jag hur jag gått från att ligga plus på poker till att backa 58000 (ja, jag har fört bok...). Jag spelar eg. ett rätt vinnande spel (spelar bara limit), men jag har en tendens att lacka ur och tilta alldeles för lätt. I vilket fall som helst; då när det var som värst bestämde jag mig för att helt lägga ner, och gjorde så ett par månader tills Nordic Bet kom med sin superbonusdrive i våras. Tack vare den och aningen mer skärpt spel, samt ett par nya bonusar på annat håll, med hjälp av "new-deposit-riggen" ;), lyckades jag ändå krympa förlusterna till 26000. Hade jag dessutom inte tappat tålamodet (igen) samt haft en hel del oflyt på slutet hade det blivit 21500 back. Tämligen OK efter att ha varit 58000 back. Då tog jag nästa paus, tills en söndag för inte allt för länge sedan när jag satt hemma och hade lite för tråkigt. Då installerades ännu en pokerklient. Till en början gick det bra, men det roliga tog slut det med och nu ligger jag 30800 back istället och retar mig något så förbannat på att jag kunde vara så klantig. Trots att jag har en väntande bonus på 1000 dollar ($900 kvar som jag får efter 6000 mer poäng på ongame), tror jag nog att det får vara nog nu. (på riktigt)

 

Dessutom.. det kostar för mycket irritation och bortkastad tid, detta. Dock rycker det lite i sätta-in-pengar nerven för att den där bonusen finns kvar. Om jag bara skärper mig och inte lackar ur, vinner jag ju. (fan!)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bubba: tror inte att du läst ordentligt.

Det handlar mer om: det här var fan droppen. Nu skiter jag i det här..

 

Har sysslat med sportspel bra mycket längre än pokern. Att dra jämförelsen med Jack Vegas känns rätt off..

 

Intemer: tungt. Irritationen kan även jag klara mig utan. Psyket tar mycket stryk i poker, vae sig men är en vinnande eller förlorande spelare :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Intemer: tungt. Irritationen kan även jag klara mig utan. Psyket tar mycket stryk i poker, vae sig men är en vinnande eller förlorande spelare :)

 

Nåja... nu har jag $180 kvar på kontot, ska tighta till mig rejält och försöka spela ut bonusen, sen blir det ALDRIG någon mer insättning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

!

 

:) - Ja, på pokerkontot, alltså. I övrigt är ekonomin alldeles utmärkt. (Begreppet bankrulle är eg. lite märkligt; det borde ju relatera till hur mycket pengar man HAR, inte hur mycket pengar man har på pokerkontot) Nu är det dock $320 istället för $180. Att bara spela 60-70% av händerna på ett fembord verkar funka. Tightness is King för mig fr.o.m. nu... peppar peppar.

 

+140 igår trots att jag förlorade floppad A hög regnbågsstege mot kåk och en floppad KJ färg också mot kåk....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...