Gå till innehåll

Railtråd SM Online event 2 5-korts mörkpoker 24/11


ShazPur

Recommended Posts

DODARN utslagen på 19:e plats. Råkade ut för motriggen, 55522 mot AAAA6.

 

> Game # 1,734,646,554 starting.

> Dealing Hole Cards

> DODARN bet for 1,600

> gEeWhiZm8 folded

> laito called for 1,600

> -zooka- folded

> DODARN exchanged 1 cards

> Dealing Hole Cards

> laito exchanged 3 cards

> Dealing Hole Cards

[Observer]Huxfluxen> sant

> DODARN bet for 4,800

[Observer]blurren> Robert Lux äger

> laito raised for 19,200

> DODARN went all-in for 19,801.50

> laito called for 5,401.50

> laito shows Four of a Kind, Aces

(Ac Ah As Ad 6c )

> DODARN shows a Full House, Fives full of Deuces

(5d 5s 5c 2h 2c )

> laito wins 54,003 with Four of a Kind, Aces

> DODARN has left the tournament in 19th place

 

Byter 3, o hittar fyrtalet? haha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

byter tre, hittar fyrtalet - sånt händer hela tiden! jag TROR inte på nån rigg, det är inte det jag vill säga....

häromsistens satt jag i ett HU NL cash mörkpoker med 99 och byter mina tre -får fyrtal! Till min förvåning reraisar motståndaren som också köpt tre....och alla pengar åker förstås in. Den stackarn köpte in 7777....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

byter tre, hittar fyrtalet - sånt händer hela tiden! jag TROR inte på nån rigg, det är inte det jag vill säga....

häromsistens satt jag i ett HU NL cash mörkpoker med 99 och byter mina tre -får fyrtal! Till min förvåning reraisar motståndaren som också köpt tre....och alla pengar åker förstås in. Den stackarn köpte in 7777....

Söger ju inte att det INTE händer jag heller, men det är nog en på kanske 45,000 händer (out of my ass typ) men oddsen måste ju vara sjukt låga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Söger ju inte att det INTE händer jag heller, men det är nog en på kanske 45,000 händer (out of my ass typ) men oddsen måste ju vara sjukt låga.

 

Om båda köper tre till varsit par är det lite mer sannolikt än en på 129000 händer. Dvs om man tänker på hur många pokerhänder man spelar (och man hinner med rätt många händer i mörkpoker) så händer det ibland.

 

Själv har jag råkat ut för att jag och en annan spelare fick en likvärdig färg på given, stod nöjda fick alla pengar på bordet och splittade potten. Det är vad jag kallar osannolikt. Betydligt mer osannolikt än att få royal på given.

 

PS. Nästbubblade och åkte ut på 12:e plats efter att ha spelat jättedåligt på slutet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...