F_Eklund Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 SJUUUUUUUUUUUUUKT tråkigt när du endast postar HH's i din dagbok.. inte direkt så att man orkar analysera hela hela hela hela.. hela hela.. hela tiden. gg gl hf wp fu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 25 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 November , 2007 SJUUUUUUUUUUUUUKT tråkigt när du endast postar HH's i din dagbok.. inte direkt så att man orkar analysera hela hela hela hela.. hela hela.. hela tiden. gg gl hf wp fu Haha, vad tycker du att jag ska posta då? Postar lite så det blir som en "överblick" över sessionen EDIT: Dessutom, som nämnde i första inlägget, så kollar jag själv igenom dagboken för att se hur jag spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 25 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 November , 2007 Hur mycket du plussar på varje session eller dag och så vidare. Mest HH-whine just nu Jag skriver alltid i slutet hur stor BR jag har, men ja, jag gillar att whina på hhs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SuckItOrMuckIt Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Har igentligen inte med dehär att göra men fan va ja hatar när folk lägger sig i och säger att man skriver dagbok på fel sätt. Man väljer väl själv hur mycke man vill whina och posta HHs. Man skriver väl för sin egen skull inte för att nån tomte ska ha nått kul att läsa. Ge fan i att läsa om man tycker de är tråkigt bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Har igentligen inte med dehär att göra men fan va ja hatar när folk lägger sig i och säger att man skriver dagbok på fel sätt. Man väljer väl själv hur mycke man vill whina och posta HHs. Man skriver väl för sin egen skull inte för att nån tomte ska ha nått kul att läsa. Ge fan i att läsa om man tycker de är tråkigt bara! ty, nh, gg wp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SuckItOrMuckIt Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 gtfothxbye Hur tolkar ja dedär? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hertigen Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Sjukt jobbiga HHs när det exempelvis står "X is allin, Y calls, Z calls", och man måste gå upp och kolla hur mkt X sitter med. Kan man inte konvetera dessa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 25 November , 2007 Rapport Share Postad 25 November , 2007 Hur tolkar ja dedär? "Get the fuck out" "Thanks" "Goodbye." Handikappat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 26 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 November , 2007 Idag drog jag min skönaste klonk.. TEORIPROVET (B-behörighet) Nu är det bara vänta på uppkörning, sen får ni se upp när ni är ute och kör c(: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laser Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Idag drog jag min skönaste klonk.. TEORIPROVET (B-behörighet) Nu är det bara vänta på uppkörning, sen får ni se upp när ni är ute och kör c(: Grattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 26 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 November , 2007 Fick en del kritik p.g.a. att jag bara postar HHs.. Vet inte riktigt vad jag annars ska posta.. kan slänga in nått skojj om/när jag kommer på nått.. Dock kommer jag att fortsätta en del HHs som jag själv kan gå in och titta på och för att ev. få någon kommentar angående handen/händerna.. Spelade nyss klart en kort session.. 5 x NL20.. totalt 300 händer. +$50 BR $870 EDIT: Spelade lite mer.. +$15 BR $885 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
F_Eklund Postad 27 November , 2007 Rapport Share Postad 27 November , 2007 Har igentligen inte med dehär att göra men fan va ja hatar när folk lägger sig i och säger att man skriver dagbok på fel sätt. Man väljer väl själv hur mycke man vill whina och posta HHs. Man skriver väl för sin egen skull inte för att nån tomte ska ha nått kul att läsa. Ge fan i att läsa om man tycker de är tråkigt bara! Löjligaste inlägget jag någonsin läst. Varför ha en dagbok om ingen ska läsa den? Man kan väl fan göra lite för att sina läser ska tycka att de e roligt att läsa...? wp gg fu, keep up the good work Lisa! dejt snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 27 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2007 dejt snart? Fredag kväll hos mig? Middag + skumbad? c(: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
F_Eklund Postad 27 November , 2007 Rapport Share Postad 27 November , 2007 Fredag kväll hos mig?Middag + skumbad? c(: Eller så möts vi upp på en illegal svartklubb, spelar (kläd)poker, dricker drinkar & går hem till mig efter att ha dansat i neon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 27 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2007 Eller så möts vi upp på en illegal svartklubb, spelar (kläd)poker, dricker drinkar & går hem till mig efter att ha dansat i neon? Låter bra! Ses i Centralen 18.00 Fredag? Jag har på mig lila jeans, orange jacka och långt svart hår som täcker mina ögon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
F_Eklund Postad 27 November , 2007 Rapport Share Postad 27 November , 2007 Låter bra!Ses i Centralen 18.00 Fredag? Jag har på mig lila jeans, orange jacka och långt svart hår som täcker mina ögon awd: emo? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 27 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2007 awd: emo? Jag är vad du vill att jag ska vara Ska jag vara barbie? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MoneyTree Postad 27 November , 2007 Rapport Share Postad 27 November , 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 27 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2007 Nå? Upp med några bilder cå c(; Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MoneyTree Postad 27 November , 2007 Rapport Share Postad 27 November , 2007 Låter bra!Ses i Centralen 18.00 Fredag? Jag har på mig lila jeans, orange jacka och långt svart hår som täcker mina ögon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prinsen14 Postad 27 November , 2007 Rapport Share Postad 27 November , 2007 Fick ta en halvfin pott nyss iaf! Hand #1327011298000157: Pebble Beach 11298 Seat 1: Lisa87 (46,35 in chips) Seat 2: Charlie69 (136,25 in chips) Seat 3: TXSHERIFF (72,40 in chips) Seat 4: Enamelrod (20,95 in chips) Seat 7: BizzzyBozzzy (52,30 in chips) Seat 8: GrafSk8r12 (33,55 in chips) Seat 10: Corrado76 (27,25 in chips) GrafSk8r12: posts small blind $0,25 Corrado76: posts big blind $0,50 Dealt to Lisa87 [ Kh Ks ] QUOTE] Mmm..Du får mycket KK märker jag... vill du ha en till..? Lång, blond o blåögd...skynda fynda... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 27 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2007 Mmm..Du får mycket KK märker jag... vill du ha en till..? Lång, blond o blåögd...skynda fynda... Hahaha! Annars verkar f_eklund desperat söka efter kärleken, kanske du kan dra iväg ett PM till honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 27 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2007 Trisst session.. Set vs. överset o.s.v. +-0 br $885 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
F_Eklund Postad 27 November , 2007 Rapport Share Postad 27 November , 2007 god i love u bitch Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 27 November , 2007 Rapport Share Postad 27 November , 2007 god i love u bitch lolololololol. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts