Gå till innehåll

Ongame spelare SE HIT!


t3h_h4x0r

Recommended Posts

Jag kollade upp raken bettson tar ut for cashgame, jag antar att det galler alla ongame sajter

 

Om ni kollar denna lanken https://www.betsson.com/sv/poker/faq/

(valj rake-avgifter i menyn) sa ner ni att om man spelar pa bord med Max 4 spelare sa sanks maxraken till $2 om jag har fattat det ratt.

 

Sa fran och med nu kommer jag starta en massa 4-Max bord istallet for att lira pa deras 5-max. I langden blir det ju ganska mkt pengar man sparar.

 

:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kollade upp raken bettson tar ut for cashgame, jag antar att det galler alla ongame sajter

 

Om ni kollar denna lanken https://www.betsson.com/sv/poker/faq/

(valj rake-avgifter i menyn) sa ner ni att om man spelar pa bord med Max 4 spelare sa sanks maxraken till $2 om jag har fattat det ratt.

 

Sa fran och med nu kommer jag starta en massa 4-Max bord istallet for att lira pa deras 5-max. I langden blir det ju ganska mkt pengar man sparar.

 

:-)

 

Det är sjukt vad man betalar i rake, jag har på 9,7K händer betalat $1.400 i rake (NL100), men tror du verkligen att det blir så stor skillnad? Känns som de inte är lika mycket fisk på 4 manna bord och det blir en ganska stor skillnad på spelet också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enligt PT så har jag betalt 2K i rake på 16K händer (NL200)...har aldrig tänkt på det förut, men nu när jag läste det här inlägget så börjar ju tankarna surra...det är ju fan sjukt mycket.. Kan PT:s siffror verkligen stämma?

 

 

Raken för Ongame stämmer inte i PT och PO, de har en bugg i deras HH som visar att rake är tagen från potten i händer som foldas före floppen. Jag får hyfsat riktiga siffror om jag drar bort 30% från raken som redovisas i PT och PO.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enligt PT så har jag betalt 2K i rake på 16K händer (NL200)...har aldrig tänkt på det förut, men nu när jag läste det här inlägget så börjar ju tankarna surra...det är ju fan sjukt mycket.. Kan PT:s siffror verkligen stämma?

 

Låter inte ett dugg sjukt. Snarare väldigt lågt.

Det där är ungefär vad jag rakar på NL100 och då spelar ju du dubbelt så högt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...