t3h_h4x0r Postad 21 November , 2007 Rapport Share Postad 21 November , 2007 Jag kollade upp raken bettson tar ut for cashgame, jag antar att det galler alla ongame sajter Om ni kollar denna lanken https://www.betsson.com/sv/poker/faq/ (valj rake-avgifter i menyn) sa ner ni att om man spelar pa bord med Max 4 spelare sa sanks maxraken till $2 om jag har fattat det ratt. Sa fran och med nu kommer jag starta en massa 4-Max bord istallet for att lira pa deras 5-max. I langden blir det ju ganska mkt pengar man sparar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 21 November , 2007 Rapport Share Postad 21 November , 2007 Jag kollade upp raken bettson tar ut for cashgame, jag antar att det galler alla ongame sajter Om ni kollar denna lanken https://www.betsson.com/sv/poker/faq/ (valj rake-avgifter i menyn) sa ner ni att om man spelar pa bord med Max 4 spelare sa sanks maxraken till $2 om jag har fattat det ratt. Sa fran och med nu kommer jag starta en massa 4-Max bord istallet for att lira pa deras 5-max. I langden blir det ju ganska mkt pengar man sparar. Det är sjukt vad man betalar i rake, jag har på 9,7K händer betalat $1.400 i rake (NL100), men tror du verkligen att det blir så stor skillnad? Känns som de inte är lika mycket fisk på 4 manna bord och det blir en ganska stor skillnad på spelet också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frekje Postad 21 November , 2007 Rapport Share Postad 21 November , 2007 Det var som fan. Väl värt att tänka på. Jag rakear nog sjukt mycket kan jag tänka mig. Stör mig lite på att man inte får tillbaka något på Ongame. Dock vägs det upp mot all EU-fisk som jag kan ta del av. Nu blir det 4-max istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
t3h_h4x0r Postad 21 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 November , 2007 lol frekje du har nog inte ratt kontakt, jag har typ 80% RB pa ongame tot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Upgrade Postad 21 November , 2007 Rapport Share Postad 21 November , 2007 Enligt PT så har jag betalt 2K i rake på 16K händer (NL200)...har aldrig tänkt på det förut, men nu när jag läste det här inlägget så börjar ju tankarna surra...det är ju fan sjukt mycket.. Kan PT:s siffror verkligen stämma? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GoGo Postad 21 November , 2007 Rapport Share Postad 21 November , 2007 Enligt PT så har jag betalt 2K i rake på 16K händer (NL200)...har aldrig tänkt på det förut, men nu när jag läste det här inlägget så börjar ju tankarna surra...det är ju fan sjukt mycket.. Kan PT:s siffror verkligen stämma? Raken för Ongame stämmer inte i PT och PO, de har en bugg i deras HH som visar att rake är tagen från potten i händer som foldas före floppen. Jag får hyfsat riktiga siffror om jag drar bort 30% från raken som redovisas i PT och PO. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 21 November , 2007 Rapport Share Postad 21 November , 2007 Jamen hallå, raken blir alltid lägre ju färre som spelar. i HU e maxrake 1$ så då kan ni ju börja lira där... fast å andra sidan åker ni nog på pisk då mot mej oÓ;; EDIT ta bort bort bort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 21 November , 2007 Rapport Share Postad 21 November , 2007 Enligt PT så har jag betalt 2K i rake på 16K händer (NL200)...har aldrig tänkt på det förut, men nu när jag läste det här inlägget så börjar ju tankarna surra...det är ju fan sjukt mycket.. Kan PT:s siffror verkligen stämma? Låter inte ett dugg sjukt. Snarare väldigt lågt. Det där är ungefär vad jag rakar på NL100 och då spelar ju du dubbelt så högt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts