Fabe87 Postad 18 November , 2007 Rapport Postad 18 November , 2007 Sitter och lirar lite 100$ NL och får upp KsJs på knappen. Alla som är inblandade i potten har full stack, dvs 100$ Raisar till 4 ggr bb i ett försök att stjäla blindsen. Får syn av både sb och bb. Flop kommer Kh, Jh, 10s. Båda spelarna checkar fram till mig som drar på en ordentlig pottbet pga färgdrag och stegdrag. SB dubblar mig direkt varpå jag skjuter all-in. Är detta på tok för aggressivt? Jag vill ju skydda min hand mot alla drag som ligger ute. Ansåg att risken inte var så stor att han satt på stegen. Nu gjorde han ju självklart det och jag förlorade hela stacken. Citera
t3h_h4x0r Postad 18 November , 2007 Rapport Postad 18 November , 2007 alltsa det beror ju pa read. mot en tight grinder hade jag instadumpat. mot en vanligt fisk leder du nog oftast. Om du kanner for att gambla sa stall, oftast pa sanna brador mot fiskar sa har det typ 1 + drag eller liknande sa du ar aldrig mer favorit an typ 60%' Citera
Recommended Posts