Sladdafan Postad 14 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2009 http://www.aftonbladet.se/spel/article4180762.ab "– Vi har alltid haft en dröm om att topprenovera vårt kök, så det ska vi göra. Sen blir det kanske en soffa också. " Haha, varför slösa när man kan liksom? Citera
Sladdafan Postad 15 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 15 Januari , 2009 Varför e pokersuget som störst när man måste plugga inför tenta? Citera
Sladdafan Postad 15 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 15 Januari , 2009 Pointsen på whitebet går de att använda till ngt? Citera
bigdwarf Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 Kika in Rock´n´Rolla som kom ut på tankafett typ igår, grymt bra rulle! Citera
Sladdafan Postad 16 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2009 Perfekt till förfest. Måste se Millencolin live snart! Korn blev man ju blåst på Hultsfred 06. In Flames klara till SRF Citera
redlineer Postad 17 Januari , 2009 Rapport Postad 17 Januari , 2009 The Wackness tycker jag va sjukt bra, lite ungdomlig men absolut inte american pie genre lixom, bruden snubben blir kär i gör dessutom filmen extra värd '.) Citera
Duracell Postad 17 Januari , 2009 Rapport Postad 17 Januari , 2009 förr aldrig riktigt för wackness, gillar Burn after reading mer! Men om ni missat fängelsefilmen Felon så är dne ett måste:-D Citera
Lisa87 Postad 17 Januari , 2009 Rapport Postad 17 Januari , 2009 Babylon A D är helt OK om du inte sett den Citera
MJ Postad 19 Januari , 2009 Rapport Postad 19 Januari , 2009 Kika in Rock´n´Rolla som kom ut på tankafett typ igår, grymt bra rulle! En av de många sågningarna av filmen var iaf grymt bra och rolig. Citera
fozzilman88 Postad 22 Januari , 2009 Rapport Postad 22 Januari , 2009 fan växjö e svårt vatt här o semigrindat me nårra polare o festat in en polalre som fyllde 21 1/1. Sjuk fest me vatte nmelon + apelsin me sprit i... Inget o rekomendera.. Vat tpå sivans ikv o nån vatt där så hojta. Fint drrag Gick vilde på campus på vägen hem o tog taxi hem. semionödigt då taxin kört 10km för o j hämta oss o körde oss 150 meter till rätt lägenbhet. Nu blire statiol me mat o gerjer o spotify ! poker suger Citera
bigdwarf Postad 22 Januari , 2009 Rapport Postad 22 Januari , 2009 kommit ut många bra den här veckan. " Seven pounds" med Will Smith å Woody Harrelson "Defiance" med Daniel Craig å Liev Schreiber "Body of lies" Di Caprio å Russel Crowe "Revolutionary road" Di Caprio å Kate Winslet Alla dom här filmerna va RIKTIGT bra imo! Citera
Weedobooty Postad 22 Januari , 2009 Rapport Postad 22 Januari , 2009 fan växjö e svårt vatt här o semigrindat me nårra polare o festat in en polalre som fyllde 21 1/1. Sjuk fest me vatte nmelon + apelsin me sprit i... Inget o rekomendera.. Vat tpå sivans ikv o nån vatt där så hojta. Fint drrag Gick vilde på campus på vägen hem o tog taxi hem. semionödigt då taxin kört 10km för o j hämta oss o körde oss 150 meter till rätt lägenbhet. Nu blire statiol me mat o gerjer o spotify ! poker suger Vad kul du skriver. Blev du sån av vattenmelonen? Citera
Sladdafan Postad 24 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 24 Januari , 2009 kommit ut många bra den här veckan. " Seven pounds" med Will Smith å Woody Harrelson "Defiance" med Daniel Craig å Liev Schreiber "Body of lies" Di Caprio å Russel Crowe "Revolutionary road" Di Caprio å Kate Winslet Alla dom här filmerna va RIKTIGT bra imo! Den sista såg jag en trailer för o är inte de typ en "kärleksfilm"? Vad kul du skriver. Blev du sån av vattenmelonen? Njaa. Vattemelonen va ingen höjdare o inte apelsinen heller. Inte testat de innan men de va sjukt överskattat. Inte spelat ngt på länge nu, får se när man får suget tillbaka. Citera
Sladdafan Postad 25 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 25 Januari , 2009 Sett Taken idag. Riktigt bra film vem de nu va som tipsade om den =) Även sett Whos.Your.Daddy.2003.SWESUB.DVDRip.XviD-Ander Hyffsad film på highschool/college temat. En tönt som ärver ett porremperium + $87M. Citera
bigdwarf Postad 27 Januari , 2009 Rapport Postad 27 Januari , 2009 sluta spela tuff, kärleksfilmer FTW! Citera
Sladdafan Postad 28 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 28 Januari , 2009 sluta spela tuff, kärleksfilmer FTW! Haha! Sett Australia i januari så de får räcka för denna månaden. Är inget stort fan av den sortens filmer men bruden gillar de så visst fan åker man på de lite då och då. Australia var helt okej ändå, lite extra känsla för man varit där även om jag inte varit så ångt upp som Darwin där de är. Dock tycer jag den var lite väl lång! Trodde den skulle v aslut när de fixat korna/tjurarna till hamnen men icke! Vaknade nyss. Hade föreläsning kl 9 i morse och sov hos tjejen så fick gå upp tidigt så jag jag la mig nu runt 18-tiden och skulle ta en powernap som blev lite väl lång. Tänkte dra igång grinden nu igen och tipsa alla om att dra igång 6an nu! Into the blue men Jessica Alba i bikini Citera
Bluwajt Postad 28 Januari , 2009 Rapport Postad 28 Januari , 2009 Den bilden blir aldrig för gammal alltså Citera
Sladdafan Postad 29 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2009 Lååång session avklarad nu 3,4k händer är troligt vis rekord för mig. Upp 1,5bi gonatt Citera
Recommended Posts