Gå till innehåll

Sladdafaaaan; grindar svenska spel


Sladdafan

Recommended Posts

  • Svars 732
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vad är en bra BB/100?

 

Jag undrar också detta :)

 

Jag googlade lite och det verkar som att de flesta tycker att 3-4/100 är bra. Lite konstigt då när jag kollade på mina stats från 2 månader sedan och då stod det att jag hade 65/100. Vilket måste vara helt fel :S

 

Eller kanske det är så att man ska ha så lite så möjligt? Isf är jag nog sämst :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Exakt :) Egentligen kan du nog ligga kvar som du gör i tidiga och bara höja din steal till 35+ istället men då blir det ju uppenbarligen lösare totalt och kanske lite jobbigare för dig, jag vet inte.

 

Ska testa de Herr Metaddict =)

 

Jag undrar också detta :)

 

Jag googlade lite och det verkar som att de flesta tycker att 3-4/100 är bra. Lite konstigt då när jag kollade på mina stats från 2 månader sedan och då stod det att jag hade 65/100. Vilket måste vara helt fel :S

 

Eller kanske det är så att man ska ha så lite så möjligt? Isf är jag nog sämst :D

 

Vilken nivå o över hur många händer? Låter jävligt skumt ! :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, tänkte fråga liite om din resa till Australien. Är själv Jätte sugen att åka dit men jag har ingen att åka med.

 

Läste bara igenom dom fyra första sidorna tills du kom hem så du kanske redan har svarat på detta.

 

Var du tvungen att jobba där eller kunde du livnära dig på pokern?

Vad gjorde du innan du åkte? jobbade du för att få pengar till resan eller pluggade du och hoppade över en termin?

 

Kommer in på något mer just nu, det är väll den ekonomiska biten jag funderade över.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...