Arnan Postad 17 November , 2007 Rapport Postad 17 November , 2007 Hm, Lite knasig rubrik men iofs kom inte på ngt bättre 04:08 Iafall det jag är ute efter är några inspelade videos från folk som lirat o spelat in det. Har rotat rundor här på forumet hittat några stycken men vill gärna ha så många som möjligt . Så Om nån känner till nån/några videos så posta gärna länkar här . Alla är välkommna . Lite exempel är , krippans , Conspiracys videos . (HAR INTE ALLA EN , TVÅ styck så posta gärn alla länkar ) Behöver inte vara folk från forumet. Klonk! Citera
Arnan Postad 17 November , 2007 Författare Rapport Postad 17 November , 2007 kolla i videoforumet har. E jag blind eller ser jag inte eller så hittar ja bara inte till videoforumet Help me out Citera
tarmac Postad 17 November , 2007 Rapport Postad 17 November , 2007 E jag blind eller ser jag inte eller så hittar ja bara inte till videoforumet Help me out Finns inget videoforum... däremot så har vissa (jag inkluderat) spelat in live eller replays.. http://pokerforum.nu/forum/dagboecker/42163-videodokumenterad-sng-grind-2.html Citera
Arnan Postad 17 November , 2007 Författare Rapport Postad 17 November , 2007 kolla i videoforumet har. hittade iofs nu avdelningen du menade någon/några tips på vilka man bor lägga ett extra öga på när man ska titta igenom ? Citera
Arnan Postad 17 November , 2007 Författare Rapport Postad 17 November , 2007 Finns inget videoforum... däremot så har vissa (jag inkluderat) spelat in live eller replays.. http://pokerforum.nu/forum/dagboecker/42163-videodokumenterad-sng-grind-2.html måste bara säga att dina länkar på videona inte funkar kan du göra en ny uppload ? Citera
heltok Postad 17 November , 2007 Rapport Postad 17 November , 2007 Finns inget videoforum... informativt... Citera
tarmac Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 måste bara säga att dina länkar på videona inte funkar kan du göra en ny uppload ? 1 månad senare typ .. lol.. Men dom funkar, iaf för mig, testade även från en ann kåmputter =) Citera
Recommended Posts