Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 896
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Hemma från småland och borta från släkten. Nu startar slutspurten i racet. Några dagar var och eftersom jag spelat fruktanvärt lite senaste veckan drar jag till med minst 10k händer per dag nu. Har spelat 7190 händer idag och är 1.4k+. Länge sedan jag sedan var så mkt upp. Strålar av lycka och jämför gärna resultat med niklas till vänster och irl till höger. Sitter och grindar i hans vardagrum där han tillfälligt har ställt in sin stationära. Bra sällskap, scrubs på tv:n och uppenbarligen riggat ip, kan ju inte bli bättre. Ska ner hämta pizza nu. Hungrig som fan och måste ha krafter inför kväll/natt grinden. Förmodligen 10 timmar tills jag slaggar så kan nog bli så att jag sätter nytt handrekord för en dag. Nuvarande rekordet på 12.7k händer är iaf i fara.

Postad
Hej hopp gåre fortf bra? fina battles ida mellan dig å mig ida :P upp 39$ mot dig so far ida. Får väll säga att det är oavgjort mellan oss än så länge 22 vs 44 å JJ vs AA :P

GL

Hehe joda gick fint i början av dagen sedan nu i slutet har jag knappt vunnit en pot. Tvingats folda en massa efter att nits uppenbarligen träffat som gudar och dfr tar jag och slutar här och nu medans jag fortfarande är ngt plus. Var som mest upp 2.1k innan det började dala och slutade nu efter set vs set loss. Totalt 10500 händer typ och $1k+. Helt ok, kunde klart slått handrekordet för dagen men 1k pluset känns för skönt för att riskera. Ska ta och kila hem nu. Se rambo 3. Massat mig igenom de två första filmerna nu i veckan och 4an håller på att laddas ner. Sedan blir det upp tidigt imorgon och förmodligen ännu fler händer. GNGN.

36/26 fisk.

Seat 1: FriSoren88 ($364.10 in chips)

Seat 3: callofduty3 ($51.99 in chips) DEALER

Seat 5: darkbadger ($532.50 in chips)

Seat 6: GMCarlsem ($203.00 in chips)

Seat 8: ChriStyle56 ($200.00 in chips)

Seat 10: Keyser25 ($371.02 in chips)

darkbadger: Post SB $1.00

GMCarlsem: Post BB $2.00

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Keyser25 King of DiamondsAce of Diamonds

Dealt to FriSoren88 Ace of ClubsAce of Spades

ChriStyle56: Fold

Keyser25: Call $2.00

FriSoren88: Raise $10.00

callofduty3: Fold

darkbadger: Fold

GMCarlsem: Fold

Keyser25: Raise $30.00

FriSoren88: Call $22.00

*** FLOP *** 5 of ClubsJack of Hearts5 of Spades

Keyser25: Bet $47.00

FriSoren88: Call $47.00

*** TURN *** 7 of Diamonds

Keyser25: Bet $120.00

FriSoren88: Call $120.00

*** RIVER *** 10 of Spades

Keyser25: Allin $172.02

FriSoren88: Allin $165.10

*** SUMMARY ***

Total pot $735.12 Rake $3.00

FriSoren88: wins $728.20

Keyser25: wins $6.92

Postad

Lång dag igen. Vakna av mig sj klockan 9 efter 5 timmar sömn. Sick.

Upp och grinda igen. Blev bara 9k händer idag. Både irl och niklas ville sluta tidigt efter att dom gick lite dåligt. Så la av jag också. Blev plus idag igen. Hela 1.1k+. Det plus rb plus att jag avancerar ngn plats i racet säkert gör att avslutningen på månaden inte blir alltför dålig iaf. Skönt det.

Ska upp tidigt imorgon igen. Och sätta igång tidigt för att sedan försöka sätta 30k händer de 2 resterande dagarna nu. Det blir fint.

Dollar sjunker ju för övrigt som en sten så cashar ut allt när racet är klart och skffar därefter en € sida. Har ju sjukit 50 öre på 3 månader nu typ. Funkar ju inte.

Idag (torsdag) får vi ju även vår lila lokal vid bagarn. Rätt skönt men flyyat nog inte in riktigt än, måste skaffa lite grejer från ikea först.

Sedan kommer dionsys från forumet upp imorgon. Det blir skoj. :)

Nu ska jag se rambo 4. Gneta mig igenom 1-3 denna vecka och 3 var sämst sedan 2an och 1an var bäst tycker jag nog. 4an om ngn minut sedan slagg.

GNGLGG

Postad

Är nu rätt slut. Grindat 9-10k händer i tre dagar i rad. Igår blev det 9.7k händer och 500$+ efter en jävla bergodalbana. Avancerar ju knappt ngt i racet heller. Iförrgår blev det 9.4k händer. Tog in 1 plats tack vare det. Idag är sista dagen på racet vilket är skönt. Börjar känna av huvudvärk efter så mkt spel och tidiga morgonar.

Postad
Är nu rätt slut. Grindat 9-10k händer i tre dagar i rad. Igår blev det 9.7k händer och 500$+ efter en jävla bergodalbana. Avancerar ju knappt ngt i racet heller. Iförrgår blev det 9.4k händer. Tog in 1 plats tack vare det. Idag är sista dagen på racet vilket är skönt. Börjar känna av huvudvärk efter så mkt spel och tidiga morgonar.

helt sick att du orkar spela så mycket men funkar det så är det bara att jobba på ;)

Postad
Vad är det för race? Och hur många bord lirar du samtidigt?

Btw, vad tyckte du om rambo? :D

160k racet på noiq. Ligger just nu 15e för 2.5k$.

Gillade 1,2 och 4an. 3an var mkt sämre tycker jag.

12 bord senaste 3dagarna.

Postad

tjoo

är så jädra trött nu. har senaste fyra dagarn levt och andats poker. har inte sovit mer än 6h ngn natt. snittat 4.5 typ. sick lite och har gått runt med en sprängade hubudvärk time to time. menmen, skulle lira mkt idag också men började först med att väckarklockan inte lyckades med sitt jobb klockan 8 (fullt förståeligt). så två timmar borta och sedan blev datorn så jädra seg och blåa felmeddelande ploppade upp hela tiden tillsammans med att pt facka gjorde att jag la ner tidigt och sa att nu är racet över. skulle väl knappst vunnit/losat ngt om det nu vart så att jag lira mkt idag ändå. så tog ett 2.5h bad istället såg en film, drog till johan och är nu hemkommen från 90s. vilket gjorde mig ännu tröttare.

blir inte mkt poker kommande dagarna. fullständigt slut. känner just nu för att sova bort en jävla massa dagar. guud sooooooooooooooooova. ska bli såå skönt. ngn väckarklocka kommer nu inte ställas på lång lång tid framöver. vill ha tillbaka min störda sömnrytm

spelmässigt har det varit rätt dåligt det lilla jag spela idag, 100 minus BJ, 400$ minus omaha showdowns, 100$ minus på betting och 200$- på pokern,

funderar på att flytta mitt spel till 24hpoker några veckor, kvala in till experience life as a pro. var ju länge med i top förra ggn men var lite i obalans ett tag och klanta bort mig.

aja ska sovas nu.

GNGLGG

Postad

Typ ingen poker igår. Vakna nu av att sexyterran ringde ville jag skulle beta på dif åt han. Gjorde det och satte samtidigt lite sj på dif och sedan en femling, kalmar, bajen, dif, helsingborg och elfsborg ska alla vinna. 73x pengar fick man satsa 600 på femling och 400 på dif så går iaf +-0 om bara dif vinner iaf.

Lär inte orkar lira så mkt poker iag heller men men. Fick reda på igår att jag måste börja träna. Sista halvåret har jag knappt rört en muskel. Då var även sista ggn man kolla vikten. Typ 78 kg vägde man då. Nu några månader senare hade man ju räknat med att gått upp 2-3kg iaf men fan inte 8kg. Vågen står på 86.5kg och jag ska börja träna lite lätt imorgon. Försöka komma på 1h pass så man kommer lite i form iaf. Känner själv hur man blivit pösigare men inte orkat ta tag i det förns nu när jag såg det på vågen

Postad
Typ ingen poker igår. Vakna nu av att sexyterran ringde ville jag skulle beta på dif åt han. Gjorde det och satte samtidigt lite sj på dif och sedan en femling, kalmar, bajen, dif, helsingborg och elfsborg ska alla vinna. 73x pengar fick man satsa 600 på femling och 400 på dif så går iaf +-0 om bara dif vinner iaf.

Lär inte orkar lira så mkt poker iag heller men men. Fick reda på igår att jag måste börja träna. Sista halvåret har jag knappt rört en muskel. Då var även sista ggn man kolla vikten. Typ 78 kg vägde man då. Nu några månader senare hade man ju räknat med att gått upp 2-3kg iaf men fan inte 8kg. Vågen står på 86.5kg och jag ska börja träna lite lätt imorgon. Försöka komma på 1h pass så man kommer lite i form iaf. Känner själv hur man blivit pösigare men inte orkat ta tag i det förns nu när jag såg det på vågen

tjockis.

Postad

Stubbe :D

Postad

Då får vi ta och jobba på det där med vikten tillsammans. Har haft en axelskada som har gjort att jag knappt har tränat de senaste månaderna.:-(

Har dock gått ner typ 3-5kg vilket är åt fel håll för mig, vill ju gå upp i vikt.:-) Men det lilla jag såg av dig på kryssningen så var du väl hyfsat lång och då är väl 85 pannor inte speciellt farligt, eller?

Jobbajobbajobba!

Postad
Då får vi ta och jobba på det där med vikten tillsammans. Har haft en axelskada som har gjort att jag knappt har tränat de senaste månaderna.:-(

Har dock gått ner typ 3-5kg vilket är åt fel håll för mig, vill ju gå upp i vikt.:-) Men det lilla jag såg av dig på kryssningen så var du väl hyfsat lång och då är väl 85 pannor inte speciellt farligt, eller?

Jobbajobbajobba!

Nejnej för sjutton. Nära 1.90 så är helt klart normalviktig, men fan kan ju inte fortsätta i samma stil. Låg runt 78kg alla år jag tränade, och nu när jag slutat kan man ju inte öka 8kg halvåret och det är ju inte muskler direkt. Ska ner mot 80 igen så man ser vältränad ut. :D

Lirat ytterst lite poker senaste dagarna 2k händer typ, +-0.

Postad

Ny månad, mkt skönt. Startade lite lätt med 1k händer som jag plussa 1.3k på. Körde bara 8 bord vilket är så mkt skönare och gör att jag kan köra aggrsivare.

Drog därefterupp till kontoret där vi fixa stolarna vi köpte igår. 4 st "markus", dom e grymt sköna. Nu saknas bara bord och lite småshit sedan är vi redo att flytta in.

Ger mästartipset också: X i alla CL-matcherna till 89xpengarna på unibet. satsa 300, poteneill vinst 26k.

(Ojoj tipset blev inte totalsågat av irl heller så tycker ni ska lägga en bet på det. :D)

Postad

Så avsluta dagen där 800+ men kunde vart mer då AA blivit våldtagen av flera öppna stegdrag. Till slut lacka jag så mkt att jag stängde ner alla andra bort och koncentreade mig till fulla till att dra ut en 45/27 fisk. Han fick in 350$ med 65 på 345 brädan vs mina AA, river 2 och "tilten" (egentligen ingen tilt) var ett faktum. Höjde han varje hand och syna alla hans bet typ. :P

Till slut fick jag äntligen in degen och mitt hån i chaten blev än mer tilltagande. Kan ofta bli så jag pratar lite för mkt i chaten. Ofta bara för att tilta av mig eller tilta fi så ta inte illa vid er. Tyävrr drog fisken några händer efter den här så fick inge mer.

Seat 1: MIROCCO ($241.45 in chips) DEALER

Seat 3: atzeeleinchen ($56.00 in chips)

Seat 5: FriSoren88 ($222.80 in chips)

Seat 6: b4ifuru17 ($200.00 in chips)

Seat 8: JKhGYuK ($217.00 in chips)

Seat 10: domsom ($751.35 in chips)

atzeeleinchen: Post SB $1.00

FriSoren88: Post BB $2.00

*** HOLE CARDS ***

Dealt to domsom Queen of ClubsJack of Hearts

Dealt to FriSoren88 2 of Hearts6 of Hearts

b4ifuru17: Fold

JKhGYuK: Fold

domsom: Raise $6.00

MIROCCO: Fold

atzeeleinchen: Fold

FriSoren88: Call $4.00

*** FLOP *** Jack of Clubs2 of Clubs9 of Spades

FriSoren88: Check

domsom: Bet $8.00

FriSoren88: Call $8.00

*** TURN *** 6 of Spades

FriSoren88: Check

domsom: Bet $18.00

FriSoren88: Raise $70.00

domsom: Call $52.00

*** RIVER *** Ace of Diamonds

FriSoren88: Allin $138.80

domsom: Call $138.80

*** SUMMARY ***

Total pot $443.60 Rake $3.00

FriSoren88: wins $443.60

Postad

Så var ute och körde mitt första träningspass på väldigt länge nu. Sprang (stapplade mig fram) 30 minuter, sedan blev det 30 armhävningar, 45 situps och 30 rygglyft. Väldigt kort pass men får räcka så länge, så utökar jag det allt eftersom. Var ju slut redan efter 100 meter springning och det var riktigt tungt. Tanken ä väl att jag kör det här varannan dag nu.

Sedan boka jag och syrran en resa till usa i augusti. New york och florida drar vi till. 5 dagar i new york och en vecka i florida. Ska bli riktigt nice.

Nu poker.

Postad
Så var ute och körde mitt första träningspass på väldigt länge nu. Sprang (stapplade mig fram) 30 minuter, sedan blev det 30 armhävningar, 45 situps och 30 rygglyft. Väldigt kort pass men får räcka så länge, så utökar jag det allt eftersom. Var ju slut redan efter 100 meter springning och det var riktigt tungt. Tanken ä väl att jag kör det här varannan dag nu.

Sedan boka jag och syrran en resa till usa i augusti. New york och florida drar vi till. 5 dagar i new york och en vecka i florida. Ska bli riktigt nice.

Nu poker.

Najs! Vart i florida ska ni? =)

Postad

Är man 190 vill man väl inte väga 80 kg? Det är ju tanigt som fan. 192 och 88kg här och då börjar jag känna mig vältränad nu, men har fortfarande en del att jobba med. På 80kg ryms inte särskilt mkt :-( Börja lyfta lite skrot och se vikten förvandlas till muskler istället! Blir en jävla skillnad så fort man börjar gymma

Postad
Najs! Vart i florida ska ni? =)

Miami, men lär dra upp till disneyland ngn dag också.

Är man 190 vill man väl inte väga 80 kg? Det är ju tanigt som fan. 192 och 88kg här och då börjar jag känna mig vältränad nu, men har fortfarande en del att jobba med. På 80kg ryms inte särskilt mkt :-( Börja lyfta lite skrot och se vikten förvandlas till muskler istället! Blir en jävla skillnad så fort man börjar gymma

Jo är nog lite tanigt om jag tänker på hur jag såg ut förrut egentligen. Tänkte inte så långt. Grejen är ju bara att det är fett jag gått upp och jag ser ut som en jävla pösmunk. Muskler är ju att föredra så byter vi ut allt fett mot muskler så ligger jag väl ngnstnas vid min närvarande vikt. Inte vikten jag är missnöjd med, utan bara hur jag ser ut faktiskt. T.o.m morsan sa jag såg väldigt otränad ut.

Postad
Tung diss :(

Japp, droppen över bägaren.

Haft min sämsta session ngnsin. -2.5k över 1000 händer. Won at showdown på 15%. Första 1.5k ryckte jag lite på axlarna. Mest Överpar vs set set set. Yttra inte ens ett ord. Sen kom ytterliggaren och tilta lite hej å ho men inge speciellt. Ska raka mig, brukar alltid gå bättre när jag e nyrakad. :P