Bubba123 Postad 13 November , 2007 Rapport Share Postad 13 November , 2007 Du ar underbar. Visa fisken nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klunken Postad 13 November , 2007 Rapport Share Postad 13 November , 2007 Alltid lika roligt när fiskar klagar på att dom förlorar för att dom har otur. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnonymHaj Postad 13 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 November , 2007 Idag: NL100$ - Antal händer: 1159 NL100$ - Vinst: 13$ Hoppas ni känner er riktigt ägda nu att jag fortfarande inte gått upp på NL1000 trots att ni vet bästa hela tiden. Rulle: 4678$ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 14 November , 2007 Rapport Share Postad 14 November , 2007 Jag känner mig i.a.f. sjukt ägd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 14 November , 2007 Rapport Share Postad 14 November , 2007 du har avslöjat dig din idiot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnonymHaj Postad 15 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 November , 2007 E n irriterande dag!!! NL100$ - Antal händer: 786 NL100$ - Vinst: -327$ Idag: NL1000$ - Antal händer: 78 NL1000$ - Vinst: -102$ Allt gick åt pipan. Inga dryga kommentareer bara för att det gick dåligt idag isåfall skiter jag i att skrivva här mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ManOuchi Postad 15 November , 2007 Rapport Share Postad 15 November , 2007 Tror på dig kan du staka mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 15 November , 2007 Rapport Share Postad 15 November , 2007 E n irriterande dag!!! NL100$ - Antal händer: 786 NL100$ - Vinst: -327$ Idag: NL1000$ - Antal händer: 78 NL1000$ - Vinst: -102$ Allt gick åt pipan. Inga dryga kommentareer bara för att det gick dåligt idag isåfall skiter jag i att skrivva här mer. "Hoppas ni känner er riktigt ägda nu att jag fortfarande inte gått upp på NL1000 trots att ni vet bästa hela tiden." Känner du dig ägd nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnonymHaj Postad 15 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 November , 2007 "Hoppas ni känner er riktigt ägda nu att jag fortfarande inte gått upp på NL1000 trots att ni vet bästa hela tiden." Känner du dig ägd nu? Jätteägd med tanke på att jag vunnit vadet för flera dagar sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 15 November , 2007 Rapport Share Postad 15 November , 2007 Jätteägd med tanke på att jag vunnit vadet för flera dagar sedan. Det var inget vad, folk uttalade bara sina tvivel. Du vann definitivt inte då du gick upp en nivå redan efter en dag (nl200). Din verklighetsuppfattning verkar vara sådär. Om du nu är allvarlig och det du skriver är sant så sök hjälp för spelberoende snarast. Annars kommer du att själa snart igen för att finansiera ditt missbruk. Om du ljuger så... ptjaa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 15 November , 2007 Rapport Share Postad 15 November , 2007 Sluta inte skriv, den mest intressanta dagboken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnonymHaj Postad 15 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 November , 2007 Sluta inte skriv, den mest intressanta dagboken. ja det är ju skitkul att skriva när man förlorat pengar så står det massa skadeglatt skit i dagboken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verbal__Kint Postad 15 November , 2007 Rapport Share Postad 15 November , 2007 ja det är ju skitkul att skriva när man förlorat pengar så står det massa skadeglatt skit i dagboken Hmmm...? Man undrar ju verkligen varför? Inte sant? -Hovmästaren! En sexa självrannsakan tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 15 November , 2007 Rapport Share Postad 15 November , 2007 ja det är ju skitkul att skriva när man förlorat pengar så står det massa skadeglatt skit i dagboken Eller som för den före detta partnern: Oh, kul att komma hem och tro att man har sparat 150 000 Kr. Och sen så har man inte det. Inte heller så kul. Edit: Ja, kontentan är alltså att man ibland får skylla sig själv. Somliga mer än andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steppwolf Postad 15 November , 2007 Rapport Share Postad 15 November , 2007 Det kanske avhandlats tidigare men undrar hur du satte in de 150k du snodde av din sambo när du var full? Förde du över till ditt VISA och valde deposit $20000 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 15 November , 2007 Rapport Share Postad 15 November , 2007 troll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ripperkof Postad 15 November , 2007 Rapport Share Postad 15 November , 2007 Kom igen nu Hajen!! GL!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnonymHaj Postad 15 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 November , 2007 Eller som för den före detta partnern: Oh, kul att komma hem och tro att man har sparat 150 000 Kr. Och sen så har man inte det. Inte heller så kul. Edit: Ja, kontentan är alltså att man ibland får skylla sig själv. Somliga mer än andra. Jag håller på att betala tillbaka + att hon har bilen i pant. Hon har bara tjänat på historien men svikit mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 16 November , 2007 Rapport Share Postad 16 November , 2007 Jag håller på att betala tillbaka + att hon har bilen i pant. Hon har bara tjänat på historien men svikit mig. Svikit haha dagens. Du är mer troll än boman. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 16 November , 2007 Rapport Share Postad 16 November , 2007 Svikit haha dagens. Du är mer troll än boman. Ta det lugnt med vad du häver ur dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 16 November , 2007 Rapport Share Postad 16 November , 2007 Jag håller på att betala tillbaka + att hon har bilen i pant. Hon har bara tjänat på historien men svikit mig. Ja, nu när du säger det så. Säkra fodringar med bra ränta är ju förvisso en bra investering. Utan att veta egentligen någonting om dig och ditt så ex så tvivlar jag på att hon anser att hon har tjänat på "historien" och dessutom så verkar det ju som om du har svikit henne iaf lite du också. Och ja, troll men underhållande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 16 November , 2007 Rapport Share Postad 16 November , 2007 Ta det lugnt med vad du häver ur dig. Oväntat att det är just du som skriver. Har varit så lugnt här under oktober. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 20 November , 2007 Rapport Share Postad 20 November , 2007 Gulat? Sno lite mer pengar av kärringen, det tjänar väl hon ändå på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 20 November , 2007 Rapport Share Postad 20 November , 2007 Jag låser den här skiten nu. Varför borde vara självklart för vilken normalt funtad person som helst. Om ni vill gnälla om det, skicka PM till någon annan moderator för jag kommer inte ändra åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts