Gå till innehåll

Wow,nytt rekord!


calloway

Recommended Posts

Så efter 29ggr klave är det då inte 50% chans till klave igen?

Om du frågar alla s&g spelare här om någon torskat 30 på raken under sin karriär där de varit favorit varje gång så är svaret enhetligt nej?

 

dfuoigsbg8fytasd9fsa68sdguh9pdaf

 

Hängt med på mattelektionerna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 51
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Så efter 29ggr klave är det då inte 50% chans till klave igen?

Om du frågar alla s&g spelare här om någon torskat 30 på raken under sin karriär där de varit favorit varje gång så är svaret enhetligt nej?

 

ähh va jobbigt att skriva när man pokrar, blev ju fel i förra(1 gång på 0,50^30)

antalat kombinationer i en 29 lång serie är 2^29 Att man prickar in en dom: betyder ju att man prickade in 1 på 2^29(1 på 536 870 912).

 

slanten har inget minne till nästa singling o det är inte samma serie mera...så det är 50%(1 på 2) ja

....men 25%(1 på 4) om du tänker singla 2 svarta i rad , 12,5%(1 på 8) om du satsar på att få 3 svarta i rad...osv :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dfuoigsbg8fytasd9fsa68sdguh9pdaf

 

Hängt med på mattelektionerna?

 

Har du inget vettigt att tillägga så håll käft snorunge.

 

Jag blir lite sur när folk dömmer ut mig som lögnare m.m.

Observera att jag använde termer som ca o ungefär,men visst jag ska importera skiten till po och gå igenom allt när jag orkar.

Om jag ville ljuga om nåt skulle jag isf ljuga ihop en vinstbraghistoria om hur jag dammsuger ongames nl400 på 5k/dag eller nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du inget vettigt att tillägga så håll käft snorunge.

 

Jag blir lite sur när folk dömmer ut mig som lögnare m.m.

Observera att jag använde termer som ca o ungefär,men visst jag ska importera skiten till po och gå igenom allt när jag orkar.

Om jag ville ljuga om nåt skulle jag isf ljuga ihop en vinstbraghistoria om hur jag dammsuger ongames nl400 på 5k/dag eller nåt.

 

lugn? det är du som har fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du inget vettigt att tillägga så håll käft snorunge.

 

Jag blir lite sur när folk dömmer ut mig som lögnare m.m.

Observera att jag använde termer som ca o ungefär,men visst jag ska importera skiten till po och gå igenom allt när jag orkar.

Om jag ville ljuga om nåt skulle jag isf ljuga ihop en vinstbraghistoria om hur jag dammsuger ongames nl400 på 5k/dag eller nåt.

 

Inlägget varnat för olämpligt språkbruk.

 

Dessutom är det du som har fel. Att det är osannolikt att flippa en serie med 30 perfekta flips innebär inte att det är osannolikt att flippa den sista i serien rätt. Det är du som missförstår, det är du som har fel, det är du som är otrevlig och det är du som beter dig som en snorunge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inlägget varnat för olämpligt språkbruk.

 

Dessutom är det du som har fel. Att det är osannolikt att flippa en serie med 30 perfekta flips innebär inte att det är osannolikt att flippa den sista i serien rätt. Det är du som missförstår, det är du som har fel, det är du som är otrevlig och det är du som beter dig som en snorunge.

 

Då ska jag försöka bättra min personlighet så att jag nån gång kan komma upp till din trevliga nivå,Klyka.

 

En stor ursäkt till alla som tagit illa vid sig av mitt fruktansvärt olämpliga språkbruk.

 

Over and out

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då ska jag försöka bättra min personlighet så att jag nån gång kan komma upp till din trevliga nivå,Klyka.

 

En stor ursäkt till alla som tagit illa vid sig av mitt fruktansvärt olämpliga språkbruk.

 

Over and out

 

Och exakt vilken typ av poäng hoppas du vinna genom den sarkasmen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att varit inaktiv typ 2 månader på Pokerforum fast läst endel och så får man syn på det här inser man hur jävla pissigt de här forumet ibland är. Därför säger jag det här (och hoppas det är ungefär 3 - 9 månaders avstägning på mig)

 

[Cencurerad text]

 

Användare varnad för personangrepp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du inget vettigt att tillägga så håll käft snorunge.

 

Jag blir lite sur när folk dömmer ut mig som lögnare m.m.

Observera att jag använde termer som ca o ungefär,men visst jag ska importera skiten till po och gå igenom allt när jag orkar.

Om jag ville ljuga om nåt skulle jag isf ljuga ihop en vinstbraghistoria om hur jag dammsuger ongames nl400 på 5k/dag eller nåt.

 

Haha, fan vad humor. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelat ca 3h idag och hamnat allin både pre o postflop ungefär 30ggr där jag varit favorit till 60-90%.

Jag förlorade SAMTLIGA!

 

Denna bravad ska tilläggas en tre mån lång downswing.Observera att jag inte tillägnar dessa badbeats någon riggteori..nä,detta är större än rigg..det hjälper inte att flytta mellan siter o nätverk....

Detta måste helt enkelt vara: DÅLIG KARMA

 

Tar gärna emot tips om hur man blir av med en FÖRBANNELSE.

 

Så,nu fick jag whina av mig o om inlägget hamnade fel får ni flytta det.

 

Synd man är fastkedjad med jobb o fru annars hade jag checkat in på Amsterdams bästa horhus en vecka för att kurera mig:roll:

 

face it, du suger på poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ähh va jobbigt att skriva när man pokrar, blev ju fel i förra(1 gång på 0,50^30)

antalat kombinationer i en 29 lång serie är 2^29 Att man prickar in en dom: betyder ju att man prickade in 1 på 2^29(1 på 536 870 912).

 

slanten har inget minne till nästa singling o det är inte samma serie mera...så det är 50%(1 på 2) ja

....men 25%(1 på 4) om du tänker singla 2 svarta i rad , 12,5%(1 på 8) om du satsar på att få 3 svarta i rad...osv :D

 

Har en kompis som jobbar på att bevisa att om en sak som har ett 50%-igt utfall inträffar många gånger irad så ökar %chansen för antagonisten exponentiellt.klave=1 Krona=-1

Dvs att om man får klave 5 ggr irad.

0.5x0.5x0.5x0.5x0.5=0.03125% så är inte chansen att få krona 50% längre. (ju fler obs. som ingår i totalen ju lägre måste % vara att utfallet inträffar vara.)

 

Pga om det är ett 50/50 experiment så kommer det med ett ändligt antal obs. att inträffa fler krona på de återstående försöken för att antalet skall bli 0/0 igen.

Teoretiskt är denna teori förkastad. Men praktiskt är den bevisad. Iallafalla enligt honom. :-D

Jag har läst tillräckligt med statistik för att det i ryggraden skall skrika NEJ!

Men personen som på sin fritid försöker bevisa detta är top 3 smarta av alla jag känner.

Han är en av få jag ens skulle lägga ned 1min med på en diskussion om en sån här sak.

 

Jaja lite stressad här men hoppas det blev klart för alla vad jag ville säga.

Kan tillägga att situationen då saken går att observera och/eller utnyttja är sällsynta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...