Gå till innehåll

Bästa nätverk?


Machmalo

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Jag föredrar ongame och prima när det gäller cashgame. För turneringar rekomenderar jag Pokerstars. B2b är enda nätverket av dom jag testat som jag hatar. Jag har aldrig sett så många lustiga utdragningar och badbeats på 1 månad på b2b som jag sett på alla andra site under dom år jag spelat . Jag har säkert bara haft otur, men det kändes som om klienten uppmuntrade till löst och fiskigt spel.

Jag hade som hobby för ett tag sedan att hitta bra bonusar och gick igenom alla siter jag kom åt och läste forum för att hitta enkla bonusar, i den vevan började jag jobba som affiliate åt en site på b2b , men eftersom jag var så usel säljare(lögnare) så slutade det med att jag fick fler folk att joina andra sidor jag hittat bra bonusar på än den jag själv hade provision på :)

 

Men jag rekomenderar att testa så många nätverk som möjligt, man hittar snart sin favorit och vilka man inte kan spela på.

 

Fan vad jag yrar, det märks att jag inte skrivit inlägg på länge :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilket nätverk är uvs med i?

 

Andy

 

Extremt varierande kvalitet och då har jag spelat mestadels på just de nivåer du nämner. Där finns allt från "proffsgrinders" till megafiskar. Man får lära sig att hitta dom eftersom helt enkelt.

Beträffande klient spelar det nog inte så stor roll bara du väljer någon av dom som erbjuder "vip cash back gold", men om jag nu ska tipsa om någon så: http://www.uvspoker.com

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...