Herrklamm Postad 10 November , 2007 Rapport Postad 10 November , 2007 Någon mer som ska dit? Jag vann ett 4K lite paket men har problem med flyget. Hur har ni löst flyget? Ni som varit där tidigare, är mat/sprit dyrt? Kan också vara intresserad av att sälja om någon är sugen Citera
Djens Postad 10 November , 2007 Rapport Postad 10 November , 2007 Någon mer som ska dit? Jag vann ett 4K lite paket men har problem med flyget. Hur har ni löst flyget? Chartrat plan. Ni som varit där tidigare, är mat/sprit dyrt? Ganska. Kan också vara intresserad av att sälja om någon är sugen . Citera
Sir_Shankly Postad 10 November , 2007 Rapport Postad 10 November , 2007 Jag var där förra året och åker nu med. Jag har all-inclusive både för mig och min vännina vad det gäller mat och dryck. Tror dock inte det är så för alla. Gatwick och däifrån chartrat plan till St Kitts. Citera
Herrklamm Postad 13 November , 2007 Författare Rapport Postad 13 November , 2007 Om någon är sugen att ta över 7 nätter hotell ($1200) och $660 i tournament vouchers säljer jag till rabatterat pris. Kanske någon som är sugen på ett extra hotellrum till polaren, eller låta flickvännen spela lite poker. Citera
Recommended Posts