eurythmech Postad 9 November , 2007 Rapport Postad 9 November , 2007 Hittade det här länkat på 2+2 http://www.sitandgoplanet.com/sitandgo/SNG_Survey.html Intressant imho. Citera
HotRodFranki Postad 13 November , 2007 Rapport Postad 13 November , 2007 Ja, mycket intressant. Blev förvånad över att en så pass stor andel faktiskt är vinnande, då jag sitter och sharkscopar (micronivå) så tycks 90% vara förlorande men jag kan vara ute å cykla, eller så är spelarna på SvS övanligt dåliga vilket väl inte är helt omöjligt... Citera
Frenter Postad 13 November , 2007 Rapport Postad 13 November , 2007 Ja, mycket intressant. Blev förvånad över att en så pass stor andel faktiskt är vinnande, då jag sitter och sharkscopar (micronivå) så tycks 90% vara förlorande men jag kan vara ute å cykla, eller så är spelarna på SvS övanligt dåliga vilket väl inte är helt omöjligt... haha eury tycker inte ens att det är jäkligt konstigt ifall 2/3 skulle vara vinnande på sngs, så jag tror inte han reagerar nå speciellt på 27%, ilr 36% Citera
eurythmech Postad 13 November , 2007 Författare Rapport Postad 13 November , 2007 Vad menar du nu? Citera
Frenter Postad 19 December , 2007 Rapport Postad 19 December , 2007 Vad menar du nu? till en annan tråd där sharkscope hävdar att 2/3 av sng spelarna är vinnande... Citera
Hox Postad 19 December , 2007 Rapport Postad 19 December , 2007 Vem sjutton är det som vunnit 32k på enbart $16-SNG? Citera
amagadd Postad 19 December , 2007 Rapport Postad 19 December , 2007 Tror att det är spacegravy som har dom statsen på $16 borden Citera
eurythmech Postad 19 December , 2007 Författare Rapport Postad 19 December , 2007 till en annan tråd där sharkscope hävdar att 2/3 av sng spelarna är vinnande... Minns att vi haft nån sån diskussion, men 1/3 låter mer rimligt än 2/3. Minns du vilken tråd det var? Tror att det är spacegravy som har dom statsen på $16 borden Mjo...han megaspelade i våras tror jag väl det var mestadels. Citera
Recommended Posts