Gå till innehåll

Felaktig RB: Kan ta ut?


acet

Recommended Posts

Har fått den RB som jag tjänade in under sept. (och fick utbetalad i okt. som det skulle vara) utbetalad gånger 2 (!!!) till mitt konto i nov.

 

Frågan lyder nu som självklart; hur f*n ska ja lyckas ta ut pengarna utan att någon från sidan kommer på misstaget?

 

Hur länge kan man bli återbetalningsskyldig och i vilken mån kollar sidorna upp transaktionshistoriken innan de godkänner utbetalningar? Ska man vänta en månad på att få en "blank" transaktion history eller spelar det ingen roll?

 

Vad det beträffar moralen så är den obefintlig med tanke på de summor som man tankar in varje månad till bolagen så det är de juridiska aspekterna samt sidornas rutiner jag är intresserad av...

 

chipdumpa känns inte som ett alternativ då jag har fått för mig att det finns "bra" system för att spåra detta, men kan vara en nödlösning.

 

 

Det lär ju inte vara första gången som folk fått felaktiga pengar; ni som kommit undan med det, hur gjorde ni? Alla erfarenheter är av intresse!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har varit med om liknande.... jag tog inte ut det och ca 2 veckor senare ville dom ha tillbaka det. Jag hade ingenting att säga till om även om jag sneade hårt, men de tog helt enkelt bara tillbaka det. Ta ut allt från sidan innan de märker det 'är ett alternativ!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det gör skillnad på om du är ett korkat as eller bara ett as.

 

du tror inte sajter tjänar nog med pengar på alla spelare? vill inte ens veta det x antal dollar som man sitter på sajter och i princip donerar över till huset och sedan får man tillbaka 30% på det. nu har grabben råkat få en extra sådan utbetalning och då är man tydligen ett "as" för att man inte vill kontakta sidan och be dom ta tillbaka sin pengar?

 

om de glömmer å dra av det andra mjölkpaketet i affären, går du tillbaka och ber dom dra det då? personligen tycker jag alla sidor är avskum egentligen, de sitter på sina feta rövar och drar in hur många miljoner som helst om året bara för att vi sitter och spelar poker på deras servrar och de sköter våra utbetalningar. vi betalar alldeles för mkt och får alldeles för lite tillbaka för det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du tror inte sajter tjänar nog med pengar på alla spelare? vill inte ens veta det x antal dollar som man sitter på sajter och i princip donerar över till huset och sedan får man tillbaka 30% på det. nu har grabben råkat få en extra sådan utbetalning och då är man tydligen ett "as" för att man inte vill kontakta sidan och be dom ta tillbaka sin pengar?

 

om de glömmer å dra av det andra mjölkpaketet i affären, går du tillbaka och ber dom dra det då? personligen tycker jag alla sidor är avskum egentligen, de sitter på sina feta rövar och drar in hur många miljoner som helst om året bara för att vi sitter och spelar poker på deras servrar och de sköter våra utbetalningar. vi betalar alldeles för mkt och får alldeles för lite tillbaka för det.

 

Självklart borde han få stjäla pengar eftersom du tror att siterna skär guld med täljkniv. Givetvis. Tänkte inte så långt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du tror inte sajter tjänar nog med pengar på alla spelare? vill inte ens veta det x antal dollar som man sitter på sajter och i princip donerar över till huset och sedan får man tillbaka 30% på det. nu har grabben råkat få en extra sådan utbetalning och då är man tydligen ett "as" för att man inte vill kontakta sidan och be dom ta tillbaka sin pengar?

 

om de glömmer å dra av det andra mjölkpaketet i affären, går du tillbaka och ber dom dra det då? personligen tycker jag alla sidor är avskum egentligen, de sitter på sina feta rövar och drar in hur många miljoner som helst om året bara för att vi sitter och spelar poker på deras servrar och de sköter våra utbetalningar. vi betalar alldeles för mkt och får alldeles för lite tillbaka för det.

 

M.a.o - du tycker att alla med en affärsidé är avskum?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...