Akalla Postad 2 November , 2007 Rapport Postad 2 November , 2007 Hej allesammans. Jag är 32 år och har spelat poker i olika former i ca 3 år jag tycker själv att jag kan Texas bäst och även Omaha PL, har väl läst 20 böcker. Jag brukade spela FR 100-200 NL och var vinnande, nu har jag börjat spela 6Max i ca 1 år och kan inte vinna jag vägrar börja spela FR igen för det går så sakta och kommer troligtvis att dö ut. Det jag nu undrar är. Om jag startar en dagbok och tar detta seriöst kan ni på Pokerforum.nu göra mig till en vinnande spelare på Texas NL 6 Max och på vilken nivå skall man starta? Jag tycker att vi delar på 3 av vinsterna 1 till mig, 1 till astrid lindgrens sjuhkus och 1 till alla som postar och hjälper mig i min dagbok, hur delning skall gå till vet jag ej , pengarna är inte det viktiga, jag älskar att spela kort. Är detta ett genomförbart projekt? /Kan inte vinna Citera
hager Postad 3 November , 2007 Rapport Postad 3 November , 2007 Säkert genomförbart. Men idiotist att skänka pengar till personer som skriver, din db kommer ju bli dränkt i inlägg. Bättre skänka den delen till välgörenhet också. Citera
mr_telefon Postad 3 November , 2007 Rapport Postad 3 November , 2007 1/3 till välgörenhet, 2/3 till rullen Du kan nog få hjälp av många bra spelare här gratis. Många som slår NL100, NL200 här på pf skulle jag tro. Värt ett försök iaf, vad har du att förlora (förutom lite pengar) Citera
emilio_15 Postad 3 November , 2007 Rapport Postad 3 November , 2007 Mm exakt, tror många kan hjälpa dig om du skänker till välgörenhet. Skänka till postare funkar givetvis inte. Citera
Bubba123 Postad 3 November , 2007 Rapport Postad 3 November , 2007 Sakert manga som ar villiga att hjalpa. Jag skulle tycka det var ett skitkul projekt och coacha nagon med de premisserna att overskott gar till valgorenhet. Reser dock i asien atm sa kan tyvarr ej. Lar for ovrigt vara grymt for karman och riggen Citera
Akalla Postad 3 November , 2007 Författare Rapport Postad 3 November , 2007 Ok då gör jag så att 2/3 går till välgörenhet. Någon speciell site man skall köra på eller skall man börja längst ned på SS (0,5-1)och köra 5 manna bord? Eller skall man leta upp en bra site med något slags loyalitetsprogram. Vet inte vilken nivå jag skall börja på heller, ganska trist att börja på för låga nivår. Lite tips ang site och nivåer? Citera
MikeTime Postad 3 November , 2007 Rapport Postad 3 November , 2007 Ok då gör jag så att 2/3 går till välgörenhet. Någon speciell site man skall köra på eller skall man börja längst ned på SS (0,5-1)och köra 5 manna bord? Eller skall man leta upp en bra site med något slags loyalitetsprogram. Vet inte vilken nivå jag skall börja på heller, ganska trist att börja på för låga nivår. Lite tips ang site och nivåer? Testa SvS 1/2 el 2,5/5 SH. Hyffsat låg rake och bra (läs; relativt enkelt) motstånd. Citera
Recommended Posts