PuzzyGalore Postad 1 November , 2007 Rapport Postad 1 November , 2007 Jag har Icabanken och får det inte att fungera ihop med Neteller! Frågade ICA om IBAN osv. men det sköts ju tydligen av Handelsbanken åt ICA. Alltså anger man deras IBAN och för att pengarna ska hamna på mitt ICA-konto så ska mitt kontonr. lämnas som meddelande, men var? Det går väl inte? Är det bara så att jag inte fattar? Kan nån vara snäll och förklara? Jag har kontaktat Neteller, men dom verkar inte riktigt förstå. Citera
Fnii! Grrp! Postad 1 November , 2007 Rapport Postad 1 November , 2007 Gå till Handelsbanken och fråga. Citera
DuckyDuck Postad 1 November , 2007 Rapport Postad 1 November , 2007 Vad jag har läsa i andra trådar så fungerar INTE icabanken med online poker. Inte för att jag garanterar att dom har rätt men de verkar vara sant iallfall. Citera
The Grand Bark Postad 1 November , 2007 Rapport Postad 1 November , 2007 Kanske nåt tips här? http://pokerforum.nu/forum/ekonomi-skatt-och-juridik/12961-ica-bankort-plus-ett-maste-foer-alla-pokerspelare.html Citera
elit3n- Postad 1 November , 2007 Rapport Postad 1 November , 2007 Vad jag har läsa i andra trådar så fungerar INTE icabanken med online poker. Inte för att jag garanterar att dom har rätt men de verkar vara sant iallfall. hm insättningar kan göras iaf. Citera
dlinder Postad 1 November , 2007 Rapport Postad 1 November , 2007 Vad jag har läsa i andra trådar så fungerar INTE icabanken med online poker. Inte för att jag garanterar att dom har rätt men de verkar vara sant iallfall. Eh va? "Fungerar med poker"? Vad innebär det? Sen är ju inte NETeller poker heller. Citera
stenarn Postad 1 November , 2007 Rapport Postad 1 November , 2007 Jag har inte lyckats koppla IBAN till neteller. Det var något skumt med att man inte hade ett eget IBAN eftersom ICA har sin banktjänst via handelsbanken. Minns inte riktigt. Jag har kopplat mitt ICA konto till Moneybookers och sköter uttag därigenom. Citera
PuzzyGalore Postad 1 November , 2007 Författare Rapport Postad 1 November , 2007 Jag har också kopplat mitt konto till Moneybookers, det verkar dessutom mycket bättre än Neteller. Jag antar att dina uttag fungerar smidigt nu? Citera
stenarn Postad 1 November , 2007 Rapport Postad 1 November , 2007 Jag har också kopplat mitt konto till Moneybookers, det verkar dessutom mycket bättre än Neteller. Jag antar att dina uttag fungerar smidigt nu? Fungerar smärtfritt. Tror jag räknade ut att det kostar mellan 1-1,5%. De envisas ju med att skicka SEK. Citera
PuzzyGalore Postad 2 November , 2007 Författare Rapport Postad 2 November , 2007 Jag har mitt konto i EURO och då ska dom inte ta nån växlingsavgift. Har du ditt i SEK då? Citera
stenarn Postad 4 November , 2007 Rapport Postad 4 November , 2007 Moneybookerskontot är i $ men de skickar SEK till banken (dvs MB växlar och tar avgift i den processen). Citera
Recommended Posts