Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Sharkscope räknar ju vinster i enbart SnGs.. finns det nån annan "scope" där man kan kolla resultat i CG?

En till, vet ni nån känd pokerspelare som kör sngs som man kan hålla koll på? kul å se hur mkt de vinner, hur det svänger osv..

Postad

Det är ganska svårt att vet hur mycker en person tjänar för jag tror dom byter nick rätt ofta skulle jag tro. Men skulle tro att dom kan tjäna kanske $400000 och då är det 9manna turbo och vanlig. För dom stora sit and go lirarna lirar både turbo och vanlig. Men du kan ju söka på leaderboards men the dry har förlorar $70000 på en månad eller 2 men är + $230000 en då men dom som vinner så här mycket på sit and gos spelar typ med inköp på $1000-5000 och där är trafikem inte så bra.Sen kanske dom spelar live sit and gos i vegas för stora pengar eller vad tror ni?:-D

och cg här har du en sida http://www.pokerplayerwinnings.com/? Det startades en tråd om det här för inte länge sen men tyvär är inte jag rätt man för att säja att du ska använda sökfunktionerna :-D det får väll någon moderator göra ;-) stav fel förlåt:-D

Ha det bra

Postad

$400k på ett år är det ingen som vinner. På gamla Party, innan de bannade usa, fanns det säkert de som gjorde det. Vet att bigjoe2003 vann över 100k en månad där. :)

I år har bigjoe2003 vunnit mest på FR sng enligt sharkscope (180k).