Gå till innehåll

Snälla, Goa Mystråden


MikeTime

Recommended Posts

Det snackas mycket skit om folk i många av trådarna här på pf så nu är det dags med en tråd som bara är snäll, go och myspysig! :-D

Meningen är att vi skriver några rader om någon på pf som vi tycker bra om eller som bara gjort något trevligt... Ironiska kommentarer och elaka inlägg kan vi posta någon annanstans - här ska det vara snällt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagens ros!

Till Klyka som så snällt tog bort en tidigare uttdelad "infraction" på mig, (efter jag förklarat hur jag menade med inlägget) :-D:h:

 

Har en svag känsla av den här tråden dock tyvärr Miketime, inte kommer bli så lång här på PF ;)

 

Tror inte jag heller... Hade jag däremot bett att folk skulle ösa hutlösa mängder med okvädningsord över varandra hade den nog blivit mera poppis...

Fick dessutom ett ovanligt trist personligt meddelande som gjorde att jag blev måttligt intresserad av att vara snäll mot folk via ett anonymt pf...

 

För egen del betackar jag mig härmed från denna tråd men jag hoppas att andra tar chansen och visa sin snälla sida för en gångs skull...

/Mike

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är mäkta imponerad (fel ordval kanske) av att folk har så svårt att vara trevliga... Plocka upp en tråd med 50+ inlägg och du hittar minst 10 sarkastiska och otrevliga kommentarer. Som ovanstående skrev; "tror inte denna tråd blir så lång" och det verkar som han får rätt.

Nåja, man kan ju vara trevlig irl istället...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är mäkta imponerad (fel ordval kanske) av att folk har så svårt att vara trevliga... Plocka upp en tråd med 50+ inlägg och du hittar minst 10 sarkastiska och otrevliga kommentarer. Som ovanstående skrev; "tror inte denna tråd blir så lång" och det verkar som han får rätt.

Nåja, man kan ju vara trevlig irl istället...

Jag förstår inte hur du kan ha höga förväntningar när det gäller en så pass stor community. Detta är knappast något du kommer att kunna påverka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...