gdaily Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 En Horseturre på Sviten, period sju (så betarna börjar bita hyggligt men det är ingen panik). Förvånansvärt limpar alla fram till dig på knappen. Du har och det är ju inte direkt stål, men du limpar in du med. Floppen kommer och de ser ju bra ut. Alla checkar, du betar, big blind och UTG synar. Turn kommer . Check-check, du betar, big blind checkraisar, UTG lägger sig. Syn eller höjning? Om höjning, hur måna betar ska in? Citera
jonsapelle Postad 1 November , 2007 Rapport Postad 1 November , 2007 checkraisar inte bb QJT om du bettar på knappen efter att alla checkat? visst omh8 är inte världens bästa spel att stjäla i men ska man göra det är det ju i ditt läge. därför svårt att sätta honom på stege. wtf är ju bara limit ingen katastrof att bli cappad, isåfall cc river. eller är det ocappat? isåfall syna 4b och cc river. och betsyna river om han synar ditt 3b. men tycker det beror så mycket på, end el är skitfiksiga i omaha8 andra är rena nutpeddlers och har alltid QJ där. Citera
jonsapelle Postad 1 November , 2007 Rapport Postad 1 November , 2007 hmm såg färgdraget med då tycker jag 3b för du ahr såpass bra equity om du är bakom. han får ju ha en hyfsat specifik hand om han ska ha dig jätteslagen, AdXdQJ. Citera
eurythmech Postad 1 November , 2007 Rapport Postad 1 November , 2007 Det känns ju som att skicklighetsnivån på motståndet i den här turneringen varierar en hel del, så var det sagt. Vad gäller i spelet i övrigt så tror jag inte att jag har något att tillföra som Ola inte redan har koll på. Citera
Recommended Posts