Gå till innehåll

Officiella PES 2008-tråden!


Okok

Recommended Posts

Premiär häromdagen. Vad tycker folk? Bra eller anus?

 

Själv har jag lirat rätt mycket de senaste dagarna och har även börjat känna på nätverksfunktionen. Strulade riktigt mycket på premiärdagen men verkar fungera bättre och bättre. Går förvånansvärt smidigt allting - 1 minut att starta en match mot en tysk/spanjor eller vad som helst från det att man startar spelet.

Börjar även gilla spelet i övrigt mer och mer. Tyckte det var för likt FIFA-spelen från början men när man blir bättre så känner man igen spelet. Kan bara vara PES!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grymt imponerande spel! Största skillnaden från PES 6 är den förbättrade bollkänslan och flytet i passningspelet. Men var är Zlatan i landslaget?

 

Min kompis köpte det i torsdags och det första han anmärke på var just att Zlatan inte var med i landslaget, men att man kunde byta in han. Hans teori var att Zlatan inte spelade i landslaget under tiden som spelet utformades och sedan hade de inte tid att ändra tillbaks när Zlatan började igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I det långa lopper vinner PES överlägset. Köpte spelet i torsdags, till 360, och min första tanke var att grafiken var sämre. Men efter ett antal speltimmar så är man fast.

PES kommer alltid att vara det bästa fotbollsspelet, måste skaffa xboxlive så man kan knäcka ute på nätet. Måste vara sjukt skoj.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I det långa lopper vinner PES överlägset. Köpte spelet i torsdags, till 360, och min första tanke var att grafiken var sämre. Men efter ett antal speltimmar så är man fast.

PES kommer alltid att vara det bästa fotbollsspelet, måste skaffa xboxlive så man kan knäcka ute på nätet. Måste vara sjukt skoj.

 

Till ps3 på en fullHD tv är det sjukt mycket bättre grafik än förra spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Till ps3 på en fullHD tv är det sjukt mycket bättre grafik än förra spelet.

 

Mm verkligen. Sinnessjukt.

 

Nån annan som spelat nåt på nätet? Jag trodde verkligen att jag var hygglig men jag blir konstant piskad. Har en teori om att bara de riktigt duktiga/inbitna PES-spelarna har fixat spelet än så länge och att jag kommer att slå genomsnittsliraren om några månader...annars vet jag inte vad jag ska göra, min världsbild skakar i fogarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...