Gå till innehåll

Game Time+ eller PAHUD?


GaZZoNa

Recommended Posts

Ok..tack för svaret...har för mig att jag läst någonstans tidigare att gt+ inte visar muckade hålkort..stämmer detta?? Vad kostar pahud?Hittar ingen info om detta.. Vilken tycker du är bäst? Kan tillägga att jag tänkt öppna ett konto på everest därav mitt byte från po till pt..vet du om man kan använda båda där?

Många frågor på en gång men det är lika bra att passa på när ngn svarar:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok..tack för svaret...har för mig att jag läst någonstans tidigare att gt+ inte visar muckade hålkort..stämmer detta?? Vad kostar pahud?Hittar ingen info om detta.. Vilken tycker du är bäst? Kan tillägga att jag tänkt öppna ett konto på everest därav mitt byte från po till pt..vet du om man kan använda båda där?

Många frågor på en gång men det är lika bra att passa på när ngn svarar:-D

PA har ju mer funktioner, men tror inte den fungerade med Access databasen(som är deffault i PT, måste ändra till postgresql), själv kör jag PA mot postgresql databas och GT+ mot en access databas. 25$ kostar det att regga PA, står nog på sidan där.

Sedan tror jag det finns en tråd här om dessa? men spelar så orkar inte söka :)

 

edit: kanske det fungerade även med Access, minns inte... så länge sedan, av nån anledning har jag konfat mina som dom är iaf...men det framgår nog på tutorials i respektive program

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för hjälpen...laddade ner gt+ igår till att börja med men fick inte det inte att funka...får greja vidare i kväll efter jobbet..mycket nytt att lära sig med både pt och gt+ efter att alltid ha använt po.

En annan fråga: kan man få upp pottodds etc. på borden med dessa program som man kan med po?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...