FreePlopp Postad 22 Oktober , 2007 Rapport Postad 22 Oktober , 2007 Ska bara tipsa om att årets pokerblogg har startat. Kommer bli större än Dödarns geniala dagbok i Poker Magazine. Länk: http://savemylife.blogg.se !O.B.S.! Ni som har tänkt lägga en kommentar om att detta är löjligt/dumt/fjortisaktigt etc. kan bespara sig mödan och lägga energi på något annat. God kväll, randoms! Citera
el_kryddo Postad 22 Oktober , 2007 Rapport Postad 22 Oktober , 2007 Såg nicket Kovalov på sidan. Kommer ihåg en hand på SvS när jag för en gångs skull lirade CG. Tyckte Kovalov spelade riktigt dåligt, måhända tiltad, så jag skrev "Innan 23:30 är Kovalov bust" i chatten. Då var klockan ca 23:10. 23:28 höjer Kovalov upp REJÄLT preflop efter någon limp. Jag skriver i chatten "nu köper jag ut" och synar med 22. På floppen kommer en tvåa och vi skickar in alla marker, han har osetad QQ. Hemskt kul tyckte jag då, men GL hursomhelst! Citera
FreePlopp Postad 22 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2007 Det kan jag mycket väl tänka mig. Dock är det ungefär 3-4 nötter som spelar på kontot Kovalov med jämna mellanrum. Så det var väl antagligen en av dem fiskarna. Citera
FreePlopp Postad 24 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 24 Oktober , 2007 Ingen annan som har en liknande blogg? Citera
Recommended Posts