tim_linus Postad 21 Oktober , 2007 Rapport Postad 21 Oktober , 2007 skulle vilja ha lite tips hur ni skulle spela denna handen. kanske va feg fold av mig på turn men hade ingen read, samt att en syn av den satsningen skulle nästan pott comitta mig och är inte troligt att jag kommer förbättra min hand. känns som hans hand är färdig, lutar åt ett set i mina ögon. pre-flop Psyket - bet 2 $ 2outerspecial (D) -fold MeJuliee sb- raise to 5 $ got QQ Take88 BB - Fold flop 6H, 8S, 2D MeJuliee - bet 9 $ Psyket - raise to 18 $ MeJulie cal 9 $ turn - 10D MeJulie - check Psyket - bet 30 $ MeJulie - fold Citera
ah_derka Postad 22 Oktober , 2007 Rapport Postad 22 Oktober , 2007 NL50? NL100? Stacksize? HERO? FI? READ? Citera
Narkissoz Postad 22 Oktober , 2007 Rapport Postad 22 Oktober , 2007 Jag pushar antagligen, beroende på stackdjup. Men med 100bb så trycker jag in mot random FI. Högvarianspoker är roligare. Citera
frekje Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Postad 23 Oktober , 2007 Raise mer pre. 5 är inte ens 3xBB. Upp med den till 8 eller 10 tycker jag, du sitter ju dessutom oop. Jag antar att du bara synade flopraise för att göra ett spel på turn. Gör det spelet och stoppa in pengarna. Citera
bananuz Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Postad 23 Oktober , 2007 Håller med Negreanudödaren Finns trots allt en massa händer i hans range som du slår, jag skulle pusha här. Citera
Recommended Posts