Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag sitter och är sjukt tråkad efter en dålig dag, och funderade lite allmänt.

Varför vill egentligen en sida sponsra massor av bra spelare, borde inte reklam för sidan var ultimat om man skickar 5 spelare från Bosses poker WSOP Main Event, ingen överlever första perioden.

Bosses poker, förmodligen världens sämsta spelare

som sagt, tråkad och ska snart gå på bio

//Freddie

Postad

Om man ser 4 spelare på finalbordet som har bosses logga på bröstet tänker man "På Bosses pokersite är det ganska stor chans att man blir framgångsrik"

Nu har jag inte läst så mycket om reklam, men jag utgår från att det är bättre reklam att synas än att inte synas. Är nog inte alltför många som kollar vilka spelare som inte klarade dag 1 och från vilken site de spelar för..

Postad

Jag tyckte att Martinspoker skulle köra en sådan reklamkampanj - än så länge i denna säsong av ELAAP har vi haft 20 starter i teamet (tillsammans) och det är bara jag som kommit ITM. Förra året var det Eichardt som kom ITM på totalt 30 starter...

Två pengaplaceringar är urselt, de borde köra en reklamkampanj på det temat.

Postad

ummhh... kan inte hålla mig för lite kul OT:

Ett gäng fulla (finska) klonktomtar i minst 3%. koma skulle nog vara både väldigt underhållande och skapa mycket uppmärksamhet.