kravmärkt Postad 20 Oktober , 2007 Rapport Postad 20 Oktober , 2007 Hej har nyss köpt pt och följt hh conv guiden. Nu till problemen, när jag ska ta in händerna i pt så kmr den här dyngan upp Database Error - Error selected the max id from the GAME table. -1611 - SQLSTATE = S1000 [Microsoft][Drivrutin för ODBC Microsoft Access] Microsoft Jet-databasmotorn avbröt uppdateringen eftersom du försökte att ändra data samtidigt som en annan användare. Jag hade ändå fått in ett par händer tidigare men då när jag trycker på mitt nick i "ring game player statistics" så kmr nästa dynga upp "Select error:SQLSTATE =1100 [Microsoft][drivrutin för obcd Mircosoft Access] ogiltit bokmärke" Någon som har någon som helst aning? Citera
AdslVerbe Postad 20 Oktober , 2007 Rapport Postad 20 Oktober , 2007 Jag känner igen detta. Du behöver troligtvis en drivrutin till ODBC som laddas ner på Microsofts hemsida. Finns ganska mycket hjälp att hitta på PT suportforum. http://www.pokertracker.com/forum/viewforum.php?f=3&sid=8291c326fe3eea5ceaf96954c772143a Sök i forumet eller posta en fråga så får du säkert bra experthjälp av suportpersonal. Problemet ligger garanterat i PT inte i HH Converter. Citera
kravmärkt Postad 20 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 20 Oktober , 2007 vet du vad den drivrutinen heter? har kollat igenom lite i forumet där men har inte hittat något, kanske borde maila supporten Citera
Chillarn7 Postad 20 Oktober , 2007 Rapport Postad 20 Oktober , 2007 Den drivrutinen skall gå att hitta på PT's hemsida om du söker lite på ditt felmeddelande där. Jag har för mig att det var så jag gjorde när jag laddade ner en OBDC drivrutin och efter det funkade det. Citera
brainslicer Postad 20 Oktober , 2007 Rapport Postad 20 Oktober , 2007 vet du vad den drivrutinen heter? har kollat igenom lite i forumet där men har inte hittat något, kanske borde maila supporten Kolla under FAQ-avdelningen på PT forumet(alternativt i PT:s hjälpfiler) Citera
kravmärkt Postad 20 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 20 Oktober , 2007 sådär, fick äntligen till det! repair database var vad som skulle göras ty för hjälpen! Citera
Recommended Posts