mitmy Postad 1 November , 2007 Författare Rapport Postad 1 November , 2007 Spelar väldigt mycket SH sng på fulltilt riktigt roligt som sagt. Uppdaterar resultat senare mot natten. Har en fråga gällande sharkscope och lite statistik, om man har en negativ roi hur kan man endå ha pluss profit? Allt spel förutom poker går ju åt helvete men försöker endå med en lågen idag fast för 50kr bara. Färjestad(Hjärtat) Timrå Modo Förlunda Edit: Någon som vet hur man får bananer till FT? Behöver man tjäna ihop några speciella poäng lr något? Tacksam för svar på frågor! Citera
AdslVerbe Postad 1 November , 2007 Rapport Postad 1 November , 2007 Allt spel förutom poker går ju åt helvete men försöker endå med en lågen idag fast för 50kr bara. Sluta med den skiten;-), det är ju EV-....det säger ju sej självt. Citera
mitmy Postad 1 November , 2007 Författare Rapport Postad 1 November , 2007 Sluta med den skiten;-), det är ju EV-....det säger ju sej självt. Sant ännu en gång gick det åt helvete! Frågorna kvarstår!! HELP ME OUT! Citera
mitmy Postad 2 November , 2007 Författare Rapport Postad 2 November , 2007 TILTAR loss nu. Inte spelat något svs idag utan bara Fulltilt, men iaf. Får AA första handen på en sng som spelas nu. Och efter att denna handen har utspelat sig börjar hela fulltilt lagga sönder så jag måste starta om datorn och då blev jag utblindad i en av mina sngs! Det var precis när jag skulle spara HH som allt börja lagga, alltså FT fel! Blinds 15/30 Fi1(SB) Fi2(BB) Fi3 Fi4 JAG. AcAh Fi5 Fi3 höjjer till 60 Fi4 Call JAG höjjer till 180 Fi5 Call Fi1(SB) Fold Fi2(BB) Fold Fi4 Call Fi3 Call Flopp: Qh 10h 7c Fi3 All in Fi4 Call (All in) JAG va fan ska jag göra här? Foldar iallafall. Fi5 Fold Fi3 Shows J10 Fi4 Shows AJ Turn: 9h River: 7h Asså hade jag tagit synen hade de haft 77 och Q10 : Hade ett riktigt bra resultat på FT fram till de tre sista, torskat två och spelar en nu men går inte så bra. Fulltilt: 459$(+244$)14$ bonus Projektet. 2388/4000 Speltid: 18 tim 20 min. Timlön: 130,25kr Behöver fortfarande hjälp med ovanstånde frågor! Godnatt Citera
mitmy Postad 3 November , 2007 Författare Rapport Postad 3 November , 2007 Spelade lite cashgame igår på FT och lite på svs var upp 500kr på svs innan jag gick in i AA med KK. Cashgamet på FT gick bra var nere på 390 i bankrulle och fick upp den till 700 något. men har torskat lite idag. Ska förövrigt byta sajt med ta mina pengar från FT deras withdrawals options är under all kritik och sajten laggar upp sig hela tiden. Några tips på bra 0,25-0,50 spel och 22$sng ska funka med sharkscope? Fulltilt: 650$(+191$) 28 dollar bonus 2428/4000 Speltid: 20 tim 16 min. Timlön: 119,80 kr. Citera
mitmy Postad 3 November , 2007 Författare Rapport Postad 3 November , 2007 Efter ett jävla meck har jag nu cashat ut mina pengar på fulltilt till moneybookers någon som har en ide hur lång tid detta tar? Kommer jag kunna spela med dem idag, imorron? Citera
mitmy Postad 3 November , 2007 Författare Rapport Postad 3 November , 2007 Aldrig några svar på mina frågor så envisas ställa dem åter igen. Hur kan man ha negativ roi men pluss statistik? Någon bra sajt där jag kan sätta in mina 600 dollar eller en del av det där de har bra 0,25-0,50 och 22$ spel, gärna bra erbjudande också! SVS fylleslaskare here I come. Citera
aspelin Postad 3 November , 2007 Rapport Postad 3 November , 2007 Någon bra sajt där jag kan sätta in mina 600 dollar eller en del av det där de har bra 0,25-0,50 och 22$ spel, gärna bra erbjudande också! SVS fylleslaskare here I come. Redbet, de har ett bra banansystem utan att du behöver krångla o kör dubbla nätverk + utbetalningar på 1 sekund till swedbank. (direkt in på kontot) Rör inte mina fiskar! Citera
mitmy Postad 3 November , 2007 Författare Rapport Postad 3 November , 2007 Redbet, de har ett bra banansystem utan att du behöver krångla o kör dubbla nätverk + utbetalningar på 1 sekund till swedbank. (direkt in på kontot) Rör inte mina fiskar! Tack för tipset. Har spelat på redbet innan men slutade vettian varför men jag har för mig att det var för att banan systemet bara gällde Boss o inte B2B och jag spelade mest b2b där. Men när jag tänker på saken så har de ju goa sngs med, bra struktur. Ingen risk eftersom jag har märkt att du flyr så fort jag kommer in på samma bord som dig. Citera
aspelin Postad 3 November , 2007 Rapport Postad 3 November , 2007 Tack för tipset. Har spelat på redbet innan men slutade vettian varför men jag har för mig att det var för att banan systemet bara gällde Boss o inte B2B och jag spelade mest b2b där. Men när jag tänker på saken så har de ju goa sngs med, bra struktur. Ingen risk eftersom jag har märkt att du flyr så fort jag kommer in på samma bord som dig. Nej de har olika system bara, b2b kan du få upp till 60% rakeback på. Brukar ha igång några bord på boss när jag kör på svs. Sng spelarna där är ju hjärndöda så det borde inte va några problem. Haha nej men jag byter alltid runt mellan borden om det är för dåligt med fisk eller action så fort jag hittar ett bättre, bra table selection så vinner man mer. Blir öl ett tag nu snart, lycka till med fiskandet. Citera
dekutree Postad 3 November , 2007 Rapport Postad 3 November , 2007 Angående sharkscope så kan du ju ha negativ roi men positivt resultat om du har skottat tex.. spelat 100st $5 och förlora alla, sen vann du en $1000 sng och fick positivt resultat. ROI snittas inte för dina totala buyins utan är ett genomsnitt för dina turneringar i genomsnitt. Citera
mitmy Postad 3 November , 2007 Författare Rapport Postad 3 November , 2007 Angående sharkscope så kan du ju ha negativ roi men positivt resultat om du har skottat tex.. spelat 100st $5 och förlora alla, sen vann du en $1000 sng och fick positivt resultat. ROI snittas inte för dina totala buyins utan är ett genomsnitt för dina turneringar i genomsnitt. Ahh vad dum jag är. ofc. Tack för svaret! Citera
mitmy Postad 3 November , 2007 Författare Rapport Postad 3 November , 2007 Brukar ha igång några bord på boss när jag kör på svs. Funkar de o ha uppe en annan boss klient samtidigt? Citera
aspelin Postad 3 November , 2007 Rapport Postad 3 November , 2007 Funkar de o ha uppe en annan boss klient samtidigt? Japp det funkar. Citera
mitmy Postad 4 November , 2007 Författare Rapport Postad 4 November , 2007 Kom igen nu behöver hjälp. Ska sätta mina dollar på någon sajt men vet inte vilken. Krav 1. Sharkscope stödjer 2. Hyffsad dep. bonus 3. Bananas 4. Dåligt spel på CG 0,25-50 och SNG 22$ Tänkte ta Redbet men de spärrade mitt monto hade glömt av pass och inloggningsnamn . Pokerloco. Pokernordica(Merge). Towergaming. Men har lite problem med ongames men börjar man spela där lär man väll sig gilla den. Hjälp! Citera
mitmy Postad 4 November , 2007 Författare Rapport Postad 4 November , 2007 Ok valde redkings. Första sng bord jag sätter mig vid får jag se det sjukaste. Vi är 3 kvar. Fi1 ett och fi2 trycker mot varandra hela tiden. Visar alla händer. Alla är all in pre. Hand 1 Fi1 : 33 Fi2 : AK Board: 23645. Fi 2 drar ut splitt pott med den stegen! Hand2 Fi1: A10 Fi2: 910 Board: Q239K Hand3 Fi1 Q7 Fi2 107 Board: J251010 Hand4 Fi1 J7 Fi2 Q8 Board: AA259 Hand5 Fi1 A2 Fi2 AK Board 2579K Och efter alla dessa händer åker jag ut som 3a!! Och på denna andra SNG åker jag ut som två. Jag har 910 FLOPP: 910J All in, får syn han visar 2 8. Turn K river 7 ? Vilket första intryck av en sajt (!) Citera
mitmy Postad 4 November , 2007 Författare Rapport Postad 4 November , 2007 Lyckades kvala in till poker sm så blir det och Sverigerankingen ikväll! Hoppas på miljonen klonken nu då! Citera
KneckeHexxaN Postad 5 November , 2007 Rapport Postad 5 November , 2007 Hur gick det med ditt mål förra veckan? Vet inte om jag missade något men den sista uppdateringen jag kan se låg du 2428/4000 och cirka 20h speltid. Citera
mitmy Postad 5 November , 2007 Författare Rapport Postad 5 November , 2007 Hur gick det med ditt mål förra veckan? Vet inte om jag missade något men den sista uppdateringen jag kan se låg du 2428/4000 och cirka 20h speltid. Har inte avslutat målet ännu, när jag spelat ihop 40 timmar då är målet avslutat och då får vi se om det är lyckat lr inte. Spelar inte mycket på svs för försöker klara av en bonus på redkings. Och Redking tillhör inte projektet. Iaf SM gick inte alls bra. Spelade dåligt och hade lite oflyt 2000 plats ^^ Så sket i Sverigerankingen med. Men idag är jag med i månadsfinalen! Spelar för övrigt 50$ HU sngs på redkings går +-0 och det duger ju eftersom jag närmar mig bonusen hela tiden. Redkings: 987 av 1750 poäng avklarade till 250$ bonusen. Satte in 600$ har nu 700$ men svänger mycket. Projektet 3145/4000 Har inte exakt speltid och timlön nu men får uppdatera det nästa gång jag spelar cash på svs. p.s. Månadsfinalen har inte börjat bra. Citera
mitmy Postad 6 November , 2007 Författare Rapport Postad 6 November , 2007 Bonusen avklarades igår 01:30. Cashade ut allt direkt och idag har jag fått ett mail om en ny bonus på 250$ men på 2000 poäng. Vet inte riktigt om det är värt det eller om det finns bättre bonusar på andra sajter. Behöver hjälp med en bra bonus på en Ipoker eller Ongame sajt eller någon annan som sharkscope stödjer? Redkings: 1244$ (+396$) 250$ bonus Citera
mitmy Postad 7 November , 2007 Författare Rapport Postad 7 November , 2007 Väntar fortfarande på pengarna från RedKings till Moneybookers går segt som fan. Såg en bonus på pokerloco på 5x från easybonus eller va den hette någon som vet om detta funkar? Fina mål av Zlatan idag. Kul för Kim Källström med. Spelat lite på svenska spel men har svårt att hitta motivationen där fortfarande så blev lite sh 1/2 lir idag. Var tvungen att ta ut lite pengar från svs igår för bruk i helgen. Men projektet fortsätter. 2993/4000 Speltid: 26 tim 33 min. Timlön: 112,73 kr. Måste också berömma RedKings support outstanding. Citera
mitmy Postad 8 November , 2007 Författare Rapport Postad 8 November , 2007 Blev Pokerlocos 5x bonus. Satte in 700$ för att spela 50$ HU sngs. Pokerloco: 1250p var bonusen på nu är jag nere på ca 700 kvar. +-0 Var inne o kolla Pixbo-Täby så har endå inte spelat så mycket. Blir nog inte mycket spel imon heller iom utgång redan kl 6. Projektet oförändrat. Citera
mitmy Postad 19 November , 2007 Författare Rapport Postad 19 November , 2007 Nu efter några veckors bonushorande på alla möjliga sajter så har jag fastnat på Potraiser. Mitt projekt blev lidande och jag avbröt det. Har tagit ut allting som har på svs utom 300kr som ska användas till tippande. Tappade motivationen för svs. Jag har alltså gått från ca 100€ till 1500€ på några veckor iom bonushorande och det ger mig en bankrulle för 0,25-0,50, mycket roligare än 0,50-1kr på svs =). Har alltid hatat b2b innan för den enorma riggen men nu har jag spelat ett tag och har spelat i evigt medrigg. B2B turnerings utbud är även jäkligt dåligt vilket är lite tråkigt. Skulle till Spanien denna helgen med fotbollslaget men verkar inte bli något av det för på måndagen har jag viktigaste skoldagen på hela året så kunde inte få ledigt. Grymt irriterande! Även resan till Thailand har blivit inställd för min gudfar som vi skulle till kunde inte komma ner förrän i januari! Men vi åker antagligen i februari istället då. Så blev jag också bänkad i helgen match i det innebandy lag jag alltid varit en av stjärnorna i(varit sjuk). Så pokern går bra resten går sisådär. Mina nya mål 1. Bli regular på 0,25-0,50. 2. Köpa mig en antingen IPOD(13500 vip) eller XBOX(20000 vip) för mina vip. poäng. Har nu ca 3000 vip. Kommer inte försöka bli regular på 0,50-1 förrän jag har 4000€. Kommer casha ut pengar om det behövs för "det riktiga livet" Kommer updatera dagsresultat varje dag. Vill ha hjälp med hur man får fram HH från B2B? Vill gärna veta vilken ny hade tagit XBOX eller IPOD? Dagsresultat. 19/11 175€ Citera
mitmy Postad 19 November , 2007 Författare Rapport Postad 19 November , 2007 Nu haverera datorn, ser det som ett tecken på att jag ska sluta för dagen. Gick upp och ner. Uppe på +350€ sen ner på +40€ men jobbar upp mig till +175€ Bonus(200€): 1325/2000. VIP SHOP: 4466/Playstation 3 vet ej hur många vips som behövs ännu. Dagsresultat: 175€ Sen undrar jag lite hur kommer ändringen till contributed rake påverka vip poängen? Kommer det bli lättare eller svårare att tjäna ihop dem? godnatt Citera
Recommended Posts